paskaties vērīgāk pludiņkamerai ir pārspiediena vārsts- tātad jābūt no weberu dzimtas
--------------------------------
Vispār jau DAAZ-2101 karburators bija precīza WEBER 32/32 DCR kopija, uz pirmajiem VAZ 2101
reizēm gadījās arī itāļu ražojuma karburatori. Kā te pareizi atzīmēja, šiem karburatoriem bija
vārsts, kurš savienoja pludiņkameru ar atmosfēru. Vārsts bija diezgan kaprīzs, gan itāļi, gan
DAAZ no tā atteicās. Pēc tam tapa karburators DAAZ 2103 , kurš atšķīrās ar lielāku 2. kameras
diametru, 34 mm un cita izmēra degvielas un gaisa dīzēm, kā arī ar elektromagnētisko vārstu
tukšgaitas degvielas kanālā. Sekoja karburators 2106, principā atšķīrās no 2103 ar dīžu tarējumu +
bija likvidēts ekonostats. Tad , līdz ar modeli VAZ 2105 nāca jauns ražojums, DAAZ 2105, stipri
pārveidots : pirmā kamera 28 mm, otrā 34 mm, otrās kameras atvēršana ar vakuummembrānas
palīdzību, autonoma tukšgaita + piespiedu tukšgaitas ekonomaizers, likvidēta droseļvārstu
korpusa apsilde, izveidots štuceris vakuumšļūtenei uz sadalītāju. Uz tā bāzes radās DAAZ 2107
karburators, konstruktīvi tāds pat , kā 2105, bet otrā kamera palielināta līdz 36 mm. Tādi nu bija
tie Weber un viņu neskaitāmie atvasinājumi un varianti, kurus veidoja bezmaz katrai VAZ
modifikācijai un citiem auto, kuriem tos uzstādīja - arī AZLK (2140, 2141) un IŽMaš automobiļiem,
ZAZ 968M... Bildē redzamais acīmredzot ir 2101 / 2103 / 2106, nevis agrīnais 2101 vai Weber - nav
vārsta "pumpas" uz pludiņkameras vāka. Precīzāk modeli var izlasīt uz paša karburatora
