Nezinu vai ir tada vislabaakaa, bet es leju vnk pussinteetiku, skaties leetaaku, jo baigo pikji par mega ellju ar nav jega idzod, zigulis nebija izgudrots prieksh mega performance eljjam, kaadas agraak bija tadas gaaza iekshaa
Es uz eļļam un filtriem cenšos neekonomēt,perku labakos. Jau 7 gadu leju Esso 10W-40, un izmanto Mann filtrus. Motora eļļa pēc 10 000 km nepaliek melna, ka bija no sakuma, ar gadiem visa šaize ir izmazgata.
Domāju, ka "žiguļu eļļa" nav labākais variants!
Labāk tomēr pussintētisko!
PSRS laikos VAZ motora resurss ar žiguļu eļļu bija ~200 000, bet tiem, kuri bija dabūjuši eļļas no Rietumiem motors kalpoja pat 500 000!
Eļļas piedevām arī tomēr ir liela nozīme motora dzīves ilguma nodrošināšanā!
Jā, un pareizi Traktorists teica, modernās eļļas arī attīra motoru no tā, kas pēc žiguļļu eļļām tur palicis!
Vispār ja uzmanīgi palasa to gadu žiguļu remotgrāmatas - dzinēja resurss bija noteikts tikai 100 000 km - pēc tam jau bija jāgatavojas kap remontam.
Toreiz nebija kvalitatīvu eļļu - vēl reizēm varēja dabūt MS 20 - tad bija prieki !!!
Nežēlo uz eļļu - ja ir atremontēts dzinējs !!!
Man tāda lieta, ka motorā nepietiek eļļas un tagad jālēj klat, bet prikols tāds, ka nezinu kāda eļļa jau ir motorā. Būs kaut kas, ja man iekšā minerālā bet klāt liešu pussintētisko vai otrādāk ?