Par kolektoriem un vadības bloku tur jau tiešākā saistība . Kā kaut kas tiek uzbūvēts atšķirīgs no stock versijas , tā bez regulēšanas būs stipri liess maisījums. Uzliekot taisno ieplūdi tur viss saiet sviestā . Gaiss daudzkārt vairāk ,gaisa mērītāju arī problēma uzlikt ,jo nav kopējā kolektora.Izeja tikai viena, tas ir uzlikt regulējamo vadības bloku.
Kāpēc doma par opel 2.0 XE motoru,principā tikai tāpēc ka uzliekot normālus kolektorus standart dzinējam jau 180-200 Zs. Nokauj vienu un bez problēmām paņem nākošo .
Klausies Normunc kāds sakars 2.0 XE motoram ar vw . Izstrādājums pilnīgi cits, flancis arī ar citām kordinātēm , jautājums ko Tu pīpē
Un ar vw motoru ir tikai problēmas , lai ko uztaisītu, un vēl AUTOVAZ kā reiz OPEL 2.0 XE motoru izmantoja konveijeram 2110 komplektācijai.
Ja paskatamies tad VW motors ir nopietni jāvīlē , lai dabūtu to jaudu, kas OPEL motoram ir stock versijā
Braucamais diapazons arī OK .Labs griezes moments un dzinējs uzbūvēts nevainojami no konstruktīvās puses ar milzīgu potenciālu iespējamību forsēt pat virs 300 lopiem. Problēma tikai ka klasikā tā konstroktīvi pareizi uzreiz nevar ielikt jo izpūtējs sanāk stūres mehānisma pusē.