Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
tralla33
Vazists
Posts: 64
Joined: 04 Dec 2008, 17:10

Re: Jaunais dzinējs klasikā

14 Jun 2010, 23:40

:lol: :lol: :lol:

a ko tu- neredzi nevienu tuning detaļu?
:brauc: :brauc: :brauc: :brauc: :brauc: :brauc:
Nu ar to parasti saprot spogulīšus ,restītes un citus apkaramos ļaļakus -- tur kur pro -- sporta detalas diezin vai pat drīkst saukt par tjunu
Esi kādu svešvalodas grāmatu turējis rokā par pārtaisītiem, pārbūvētiem dzinējiem?
Tur pārsvarā figurē vārds tuning. :twisted:

piemēram: Image
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Jaunais dzinējs klasikā

14 Jun 2010, 23:44

Sadalītāja vietā var uzlikt sadalenes pozīcijas devēju un likt ārējo indukcijas spoli ar komutatoru.
 
Motosportists
Vazists
Topic Author
Posts: 8
Joined: 13 Jun 2010, 11:51

Re: Jaunais dzinējs klasikā

15 Jun 2010, 02:31

:oops: :oops: :oops: :oops:
Pagaidām nekāda kaut cik sakarīga doma neparādās .Ir tikai tāda bezsakarīga skalināšana un vērā ņemamu tehnisku risiājumu nav.
To, ka dzinējs ir jāpalaiž bez sadālītāja jau no pirmā acu skatiena ir skaidrs, ka vietas sadalītājam nav.Skaidrs arī ka bez regulējama vadības bloka nekas nesanāks, jo jāmaina kolektori.
Jūs te tādi baigie spečuki , cerēju ka ar Mezīša VAZa teh risinājumiem esat labi iepazinušies un varēsiet ko pakonsultēt. To kas dzinējā iekšā man pārāk neintresē ,galvenais kā viņu optimālāk( saprast lētāk) ielikt VAZā.
 
User avatar
krissis
Vazists
Posts: 537
Joined: 08 Apr 2009, 22:05
Automašīna: Mitsubishi

Re: Jaunais dzinējs klasikā

15 Jun 2010, 02:48

:oops: :oops: :oops: :oops:
Pagaidām nekāda kaut cik sakarīga doma neparādās .Ir tikai tāda bezsakarīga skalināšana un vērā ņemamu tehnisku risiājumu nav.
To, ka dzinējs ir jāpalaiž bez sadālītāja jau no pirmā acu skatiena ir skaidrs, ka vietas sadalītājam nav.Skaidrs arī ka bez regulējama vadības bloka nekas nesanāks, jo jāmaina kolektori.
Jūs te tādi baigie spečuki , cerēju ka ar Mezīša VAZa teh risinājumiem esat labi iepazinušies un varēsiet ko pakonsultēt. To kas dzinējā iekšā man pārāk neintresē ,galvenais kā viņu optimālāk( saprast lētāk) ielikt VAZā.
emm, kāds sakars kolektoriem ar vadības bloku? :roll:
Ko dievs nav devis to biezpiens neatsvērs ;)
 
normunc
Vazists
Posts: 49
Joined: 29 Jan 2009, 00:06

Re: Jaunais dzinējs klasikā

15 Jun 2010, 09:14

:oops: :oops: :oops: :oops:
Pagaidām nekāda kaut cik sakarīga doma neparādās .Ir tikai tāda bezsakarīga skalināšana un vērā ņemamu tehnisku risiājumu nav.
To, ka dzinējs ir jāpalaiž bez sadālītāja jau no pirmā acu skatiena ir skaidrs, ka vietas sadalītājam nav.Skaidrs arī ka bez regulējama vadības bloka nekas nesanāks, jo jāmaina kolektori.
Jūs te tādi baigie spečuki , cerēju ka ar Mezīša VAZa teh risinājumiem esat labi iepazinušies un varēsiet ko pakonsultēt. To kas dzinējā iekšā man pārāk neintresē ,galvenais kā viņu optimālāk( saprast lētāk) ielikt VAZā.
Būtu palasījis forumus, tad saprastu, ka sen jau recepte ir izstrādāta. Lietotājs "kapeika" (ja pareizi atceros) ir ielicis VW dzinēju klasikā. Flanci dabūjis no krosistiem. Pat pārbūves projektu ir izstrādājis un tehnisko izgājis. Viņš tev visu no A līdz Z izstāstīs (vismaz man visu apskaidroja). Un flanci arī vari no viņa nopirkt.
 
Motosportists
Vazists
Topic Author
Posts: 8
Joined: 13 Jun 2010, 11:51

Re: Jaunais dzinējs klasikā

15 Jun 2010, 10:28

Par kolektoriem un vadības bloku tur jau tiešākā saistība . Kā kaut kas tiek uzbūvēts atšķirīgs no stock versijas , tā bez regulēšanas būs stipri liess maisījums. Uzliekot taisno ieplūdi tur viss saiet sviestā . Gaiss daudzkārt vairāk ,gaisa mērītāju arī problēma uzlikt ,jo nav kopējā kolektora.Izeja tikai viena, tas ir uzlikt regulējamo vadības bloku.
Kāpēc doma par opel 2.0 XE motoru,principā tikai tāpēc ka uzliekot normālus kolektorus standart dzinējam jau 180-200 Zs. Nokauj vienu un bez problēmām paņem nākošo .
Klausies Normunc kāds sakars 2.0 XE motoram ar vw . Izstrādājums pilnīgi cits, flancis arī ar citām kordinātēm , jautājums ko Tu pīpē :lol: Un ar vw motoru ir tikai problēmas , lai ko uztaisītu, un vēl AUTOVAZ kā reiz OPEL 2.0 XE motoru izmantoja konveijeram 2110 komplektācijai.
Ja paskatamies tad VW motors ir nopietni jāvīlē , lai dabūtu to jaudu, kas OPEL motoram ir stock versijā :clap: Braucamais diapazons arī OK .Labs griezes moments un dzinējs uzbūvēts nevainojami no konstruktīvās puses ar milzīgu potenciālu iespējamību forsēt pat virs 300 lopiem. Problēma tikai ka klasikā tā konstroktīvi pareizi uzreiz nevar ielikt jo izpūtējs sanāk stūres mehānisma pusē. :oops:
 
kapeika
Vazists
Posts: 147
Joined: 08 Jan 2008, 22:47

Re: Jaunais dzinējs klasikā

15 Jun 2010, 18:28

nu par to VW forsēšanu līdz opel standarta jaudai gan bik greizi aizlaidi, ja salīdzini tad vismaz līdzvērtīgus motorus, piemēram, VW 2.0 16v (ABF) 150ps = opel 2.0 16v (XE..) 150ps!! Arī opeļiem ir motori ar 75ps!!! ;) VW priekšrocība tā, ka kolektrori pareizajā pusē, bet napatīk tas, ka motors ir slīpi uz labo pusi un normāli nevar izpūtēju izlaist pa balkas aizmuguri, negriežot virsbūvē caurumus!! man, piemēram, iet zem priekšējā tilta!! :thumbdown:
labākais variants jau būti likt Omegas kārbu, vismaz ar to problēmas atkristu!!
 
Motosportists
Vazists
Topic Author
Posts: 8
Joined: 13 Jun 2010, 11:51

Re: Jaunais dzinējs klasikā

15 Jun 2010, 20:22

nu par to VW forsēšanu līdz opel standarta jaudai gan bik greizi aizlaidi, ja salīdzini tad vismaz līdzvērtīgus motorus, piemēram, VW 2.0 16v (ABF) 150ps = opel 2.0 16v (XE..) 150ps!! Arī opeļiem ir motori ar 75ps!!! ;) VW priekšrocība tā, ka kolektrori pareizajā pusē, bet napatīk tas, ka motors ir slīpi uz labo pusi un normāli nevar izpūtēju izlaist pa balkas aizmuguri, negriežot virsbūvē caurumus!! man, piemēram, iet zem priekšējā tilta!! :thumbdown:
labākais variants jau būti likt Omegas kārbu, vismaz ar to problēmas atkristu!!
Tas par opel motoru nav mans viedoklis , bet gan augsta līmeņa pro specu.. To ka Tu skaties stock dokumentāciju tas jau ir kas cits . Bija auto kam nekas nebija darīts --- uzlikām izpūtēju un aizdzinām uz stendu -- hops 173 Zs un 225 Nm griezes moments, uzliekam normālu ieplūdes kolektoru un viss bumbās -- savukārt ar stulbo WV izplūdes kanālu tikai vienas ziepes un vēl 2.0 šausmīgi garais virzuļa gājiens ar mazo 82,5 mmm virzuli -- vārsti mazāki utt. Un vēl maza problēma , tie ABF motori nemētājas katrā šķūnī, :oops: par tām kārbām arī daudz ideju , bet nu dzīvos redzēs.Tikko sazinājamies gan ar Mezīti un Tilgasu tur tāpat izpūtējs laists apkārt dzinējam par priekšu . Nu tāds so so risinājuma veids.
 
kapeika
Vazists
Posts: 147
Joined: 08 Jan 2008, 22:47

Re: Jaunais dzinējs klasikā

15 Jun 2010, 21:01

Vispār kādam mērķim tas tiek taisīts!? krosam?
 
Motosportists
Vazists
Topic Author
Posts: 8
Joined: 13 Jun 2010, 11:51

Re: Jaunais dzinējs klasikā

16 Jun 2010, 14:28

Vispār kādam mērķim tas tiek taisīts!? krosam?
Par krosu gan aizmirstam jo tas nav domāts sasišanai un nav doma būvēt auto lai kāds piders iebrauktu Tev sānos. Reāli jau rallijsprntam , lai nebūtu jādarbojas ar žika motora vīlēšanu.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 38 guests