Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
Dpalace
Vazists
Posts: 13
Joined: 30 Apr 2012, 15:51

Re: lada kalina 1118 nelec

19 Oct 2012, 00:40

Ne jau par to, bet ja kompresija tāda, tad IESPĒJA ir, ka vainīgi nav vārsti bet virzuļu izdilums, un paaugstinās iespēja noķīlēšanai, noklapēšanai.

Man tagad nomainīts motors jau pasātam, bet ideja ir tur, ka attaisot vaļā PAT pie vienādas kompresijas 10>11>10>11, virzuļa/cilindra šķirba bija kautkādi 0,7MM- gredzenus varēja redzēt, virzulis "ļurkājās", bet kompresija bija un viss bumbās (22 gadus vecs motors ne reizi nav bijis kapitalkā...)


Karogs pareizais, es iekš LT pārstāvēju LV :D, un dzinos pakaļ tūnētai probei ar LT nummuriem :D (zinot, ka man foto no radariem nesūta, a viņš dabūs pa polnoj programmme)

Anyway sorry for offtopic
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: lada kalina 1118 nelec

19 Oct 2012, 08:36

Ne jau par to, bet ja kompresija tāda, tad IESPĒJA ir, ka vainīgi nav vārsti bet virzuļu izdilums,
un paaugstinās iespēja noķīlēšanai, noklapēšanai.
=======================
Par daudz kompresijas samazinājums virzuļu izdilumam, turklāt nemēdz tā būt, ka 2 cilindri OK,
bet 2 - auzās 8-)
Noskrējiens par mazu kārtīgam virzuļa nodilumam, vēl mazāk cilindra!
Palielināta šķirba pie noķīlēšanas / noklapēšanas nenoved, bet o.7 mm šķirba virzulim / cilindram ...
tur aukstam dzinējam vajadzētu riktīgi dārdēt un klabēt, un beigties , iespējams, ar kāda gabala
nolūšanu virzulim :D Mums savulaik sacīkšu motoram bija 0.12 - 0.14 mm šķirba (standarta dzinējam
kapitalkas robeža 0.15 mm), jo AK-4 materiāls spēcīgi pletās, jāsaka, iedarbinot aukstu, klaboņa bija
ļoti labi dzirdama, uzsildot - viss OK! 8-)
 
Ipis
Vazists
Posts: 3
Joined: 29 Sep 2015, 22:25
Location: Cēsis

Re: lada kalina 1118 nelec

29 Sep 2015, 23:06

Sveiki, gribu sakt ar to, ka forumā esmu jauniņais, tātad problēma ar 2007 gada, lada kalina 1118, 1.6 60kw benzins.

Tātad: iepriekšējais īpašnieks nebija darbinājis 9 mēnešus, stāvēja garāžā, vakar tika iedarbināta, pieleca ar pirmo, bet tad sākās.....15 min parūca tukšgaitā, ķipa vis normāli, brīžiem likās, ka pa izpūteju takā bišku uzsit, karoč uzgāzējot noslāpa, un pec tam bija ļoti grūti pielaist. Ok domāju sveces, nakošajā dienā nomainainiju, bet nekā... startē ļoti gari un tad pielec, 30 sek, parūc un atkal tāda sajuta ka neiet kāds stobrs :( vai arī ka degviela čota pietrūkst. Kad noslāpis, mēginu atkal startēt, pec 4-5 pielec, sajūta, ka viss ok, peec 1-2 minūtēm atkal sak purināt un noslāpst :( un tā katru reizi... panelī deg chek engine lampa, reizēm viņa mirgo, bet es nezinu vai viņa dega arī pirms auto pie manis.

Doma rīt samainit degvielas filtru, bet nesmu drošs, ka problēma pazudīs. Zinu, zinu vajag diagnostiku, bet varbūt kādam ir gadijies, kas līdzīgs, nav jau nekāds reķešu dzinējs, pirms man jāsāk valkāt pa diagnostikām. :wave:
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: lada kalina 1118 nelec

30 Sep 2015, 17:59

Filtrus, sveces, svečvadus, zobeni, blīvslēgus, eļļu noteikti vajag samainīt!
BET check engine var degt dažādu iemeslu dēļ, tā kā nemocīt vairs motoru, lai tas nenobrūkt, bet nolasīt kļūdas!
 
User avatar
Миша
Vazists
Posts: 1412
Joined: 30 Aug 2009, 21:13
Location: Universe

Re: lada kalina 1118 nelec

01 Oct 2015, 07:32

Mans var saremontet...rakstiet PZ :Latvija:
Power is nothing without quattro
 
Ipis
Vazists
Posts: 3
Joined: 29 Sep 2015, 22:25
Location: Cēsis

Re: lada kalina 1118 nelec

01 Oct 2015, 09:55

sanāk baigi patālu, atrodos Cēsīs.
 
Ipis
Vazists
Posts: 3
Joined: 29 Sep 2015, 22:25
Location: Cēsis

Re: lada kalina 1118 nelec

09 Oct 2015, 10:31

pie vainas bija sadalenes devejs + svecvadi. :thumbup:

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests