Page 1 of 3

1.5 karburātors un dīzes

Posted: 10 Jan 2014, 01:00
by pusautomats
Ieliku 1.5, bet karburātoru noņēmu no 1.3 motora, vienīgi nezinu vai dīzes ir īstās.

Šobrīd karburātorā stāv šādas dīzes

Kamera I II
Gaiss - 150 150
Degviela- 130 140

karburātors ir- 2106-1107010
Varbūt kāds var pateikt vai šādas dīzes ir labas vai arī jāpērk citas. :brauc:

Re: 1.5 karburātors un dīzes

Posted: 10 Jan 2014, 06:43
by marex
Viss it kā ir pareizi un pēc rūpnīcas tabulas.

Re: 1.5 karburātors un dīzes

Posted: 10 Jan 2014, 09:19
by Arnisv
Es ieliki 135 170 un 16? 200
2101 vebers

Re: 1.5 karburātors un dīzes

Posted: 10 Jan 2014, 13:46
by klievis
nu te nu gan izklausas ar dizitem viss auzās
ja ozona tipa karburators tad 1 kam -degv 112 gaiss 170 2 kam 157 gaiss 190

ja vēbera tipa (2101) tad 1 kam degv 125 gaiss 170 2 kam degv 135 gaiss 170


:draugi: :draugi: :draugi: :draugi:

Re: 1.5 karburātors un dīzes

Posted: 10 Jan 2014, 14:27
by Arnisv
nu te nu gan izklausas ar dizitem viss auzās
ja ozona tipa karburators tad 1 kam -degv 112 gaiss 170 2 kam 157 gaiss 190

ja vēbera tipa (2101) tad 1 kam degv 125 gaiss 170 2 kam degv 135 gaiss 170


:draugi: :draugi: :draugi: :draugi:
vispar kur Tu tadus skaitļus dabuji?
tas no pieredzes?

es zinu. bet iet labi.man i vebera tipa. un standartā vispār ir 130 150 un 130 200

http://autocry.narod.ru/injection/marki ... klerov.htm


vispār man chakarejas elektroniska aizdedze un provēju gan originali gan 130 150 un 162 170 un tagad ir 130 170 un 162 200

Re: 1.5 karburātors un dīzes

Posted: 10 Jan 2014, 17:49
by pusautomats
spriežot pēc tām tabulām kur dīzes u.t.t. aprakstītas ar dīzēm viss ir kārtība, jo tajā pašā saitā tālāk ir rakstīts, ka 2103 un 2106 karburātori nāca 2103 un 2106 motoriem.

http://autocry.narod.ru/injection/vzaim ... aemost.htm

Re: 1.5 karburātors un dīzes

Posted: 11 Jan 2014, 16:29
by pusautomats
Jā aizmirsu pierakstīt, motoram ir situācija ar eļļas spiedienu. Motoram ir uzliktas jaunas visas šāles, kolķvārpstai dilums nulle. sākumā domāju ka eļļas spiediena lampiņa čakarējas, bet kad ieskrūvēju manometru izrādās ka nē, kad motors auksts 900 apg. ir 2atm spiediens, bet kad uzsilst spiediens nokrītas lidz 0.5 atm.

Man ir doma kas ir pie vainas, motorā ir ielieta benzīntanka ''Pilots SAE 10W40'', un ieskrūvēts lētais Lienes ielas ''Mfilter'' filtrs.

Manam 1.3 motoram bija tieši tā pati šaize kad uzsilst tad eļļas spiediens nokrītas, vienkārši neticēju ka diviem motoriem var būt viena kaite, bet tad ta padomāju ka abiem diviem ir viena un tā pati lētā eļļa.

Kāds ir jūsu viedoklis par šo intriģējošo problēmu? :wtf:

Re: 1.5 karburātors un dīzes

Posted: 11 Jan 2014, 17:09
by Micuks
Vispirms nomaini filtru, L ielaa ir slikti filtri un traapiit uz labu ir veiksme.

Re: 1.5 karburātors un dīzes

Posted: 11 Jan 2014, 19:23
by melnis
pats eļļas sūknis nevar būt sadilis?

Re: 1.5 karburātors un dīzes

Posted: 11 Jan 2014, 20:33
by pusautomats
pats eļļas sūknis nevar būt sadilis?
grūti teikt, pašu sūkni neskatījos kad jaucu motoru. :roll:

Micuk, kādu filtru labāk nopirkt? un cik labs apmēram maxā? Pašam arī ir bijusi slikta pieredze ar L.ielas filtriem? :problem: