Nu nevajag uzreiz biedēt cilvēku, personīgi es ne tikai saku, ka kaut kas nebūs tā vai citādi, bet arī argumentēju, arī šoreiz paskaidroju kāpēc! Tu laikam tā īsti nesaprati, es neapgalvoju, ka būvēt turbo žigulim nevajag, bet ka to nevajag ar standarta karburatoru, ir fizika un mehānika un to apgāzt nesanāks, neizsaku savas domas vai pieņēmumus. Vienkārši karburators, kurš paredzēts gaisa iesūkšanai un veidots zemspiedienam fiziski nevar strādāt korekti uz gaisa piespiedu ieplūdi uz spiedienu! Tas nav tik hermētisks un tam ir pludiņkamera kur spiediens pūtīs iekšā, tāpēc tev ieteicu papētīt kā strādā! Vienkārši pasaku kā ir nevis lieki maldinu cilvēku un tam nav nekāda sakara ar negatīvismu! Ja ir laiks un gribēšana, kā arī budžets eksperimentiem tad es tikai par, lai būvē un izprot
jā, vēl nianse, kas arī apstiprina to ko rakstu, kāpēc turbo ar žiguļa standarta karburatoru nav dominējošs? tak būtu viegs un ātrs variants, autentiskuma gribētājiem arī būtu vieglāk mažāk vizuālo izmaiņu, kāpēc internetā šadi projekti ātri beidzas un ja tiek turpināti tad tomēr uz iešprices dzinējiem?
Daudzi sportisti no tehnikas neko daudz nesaprot, māk braukt un māk pastāstīt kas ar auto notiek, sportistiem ir mehāniķi, maz tādu, kuri paši skrūvē un brauc. Šeit ir sportists, kurš gan brauc, gan būvē auto, uzturu kontaktu, pats esmu daudz konsultējies, nesen jautāju kāpēc nenāc vazos, atbilde bija aptuveni tāda, ka apnicis vienu un to pašu stāstīt, ka cilvēki paši negribot neko mācīties. Es arī agrāk domāju līdzīgi, bet tas bija agrāk un ikdienā sanāk bieži konsultēt jaunos vazistus un ne tikai.