Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Ņiva 2121 ar turbīnu

08 Sep 2016, 19:39

Tas pirmais vispār kronis, palasi komentārus!
Saskrūvēt, lai viss griežas un pūš var jebkurš, kurš māk instrumentu, bet kā tas viss uzvedas slodzē un cik ilgi kalpo ir cita "opera", to kaut kā cilvēki nefilmē :D
Pēdējais vidiks par komplektu parāda nedaudz to patieso būtību, bet ja spiediens būs nevis 0.1bar kā viņiem reāli bija, bet vairāk attiecīgi sāksies jāšanās un galu galā neko nesaregulēs......

Cik atceros šeit bija turbo projekti http://www.vaz.ee/ ir vērts pameklēt un palasīt.
 
compact
Vazists
Posts: 26
Joined: 15 Aug 2014, 22:27

Re: Ņiva 2121 ar turbīnu

14 Sep 2016, 20:58

 
User avatar
pusautomats
Vazists
Posts: 641
Joined: 12 Jul 2013, 11:36
Automašīna: VAZ-21061, Golf MK3
Location: Rīga

Re: Ņiva 2121 ar turbīnu

14 Sep 2016, 22:01

Nu labi, cik tas viss vēl nemaksāja, tas jau ir vairāk prikolam darīts ne tolka pēc, tur droši vien pāris reizes atvelc un motoru var izmest, un par stāstīto jaudu arī stipri šaubos. Pa daudz mazāku summu labāk ielikt ņivā 1,9 td no golfa un nečakarēt sev smadzenes. Arī domāju likt turbīnu savam žigulim, bet kad reāli padomāju kāds gemors to visu ir izdarīt, vēljovairāk bez inžektora, izdomāju ka darīšu ko citu.
Kas ar Žiguli nav braucis, auto vadīt nemāk.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Ņiva 2121 ar turbīnu

14 Sep 2016, 22:19

Vakar to vidiku skatījos, iet tas aparāts labi ar klasikas 8v motoru, cilvēks tiešām ar prātu sabūvējis, bet 600zs tur nu nav. No atmosfēras ar mūsdienu iespējām var līdz 180Zs izdabūt ar paprāvu budžetu, turbīna virs 1bar līdz 1.5bar piepūtīs kādus 100zs klāt.....

Vispār radās doma, tikai jāpaņem vēl kāds žigulis uz kura eksperimentēt un vienkārši izveidot video seriālu, lai visu iepriekš runāto paradītu dzīvē. Viss ir tikai gāzu analizatoru ar platjoslas lambdu un kontrolieri vajadzētu piepirkt. Bet vispirms ar esošo žiku jātiek galā.
 
User avatar
pusautomats
Vazists
Posts: 641
Joined: 12 Jul 2013, 11:36
Automašīna: VAZ-21061, Golf MK3
Location: Rīga

Re: Ņiva 2121 ar turbīnu

14 Sep 2016, 22:40

Būtu interesants seriāls, tie viģiki baigi labie kurus youtube liec. man tas pa bremžu spēka regulātoru ļoti noderēja.
Kas ar Žiguli nav braucis, auto vadīt nemāk.
 
compact
Vazists
Posts: 26
Joined: 15 Aug 2014, 22:27

Re: Ņiva 2121 ar turbīnu

14 Sep 2016, 23:42

virelis jau intervija ta ari teica, tas viss tiek darits principa/prikola pec, jo NIVA, tadas otras nav.
Cik tur ir zirgu? man patiesiba diezgan vienalga, jo Subaru, GTR, un Opel Spidsteru vai kavinu tur, uzvilka visus.
pamatdoma-NIVA+Turbo+rezultats=malachi vechi. super.
Micuk- taisi augsha profilu, kanalu tutube un japerk kapeicinu, vai vel interesantak butu, ja tiktu pie viena no tiem polu Fiatiem kas uz taspashas "platformas", vot tas butu kas interesants, varetu saprast, cik tad tur ir kopejas lietas un cik ne, un ka to visu sakombinet, lai viss ruc.
Veiksmi!!!!
topika autoram laikam viss pargajis cik saprotu, bus Turbogolfs? kur vares redzet procesu? mk1.lv?
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Ņiva 2121 ar turbīnu

15 Sep 2016, 02:40

Ņivas autoram pačots  :thumbup: bet nu varēja pacensties uzlikt uz jaudas stenda, lai ir konkrēti cipari :) jo tie 600 ir kā pasaka  :crazy: neticu, ka bloks izturētu! Bet citādi man vienmēr ir patikuši klasikas motori un tieši tā koncepcija, ka būvē no šķietami bezcerīga motora ko citi jau uzreiz miskastē ieraksta, a te atver kapotu un tur klasikas 8 vārstīgais :shock: un tad ir uz dirsas jo doma bija ka tur noteikti 16nieks :lol:

Ir tāds neliels sapnītis paņemt otro žiguli ar kādu priekšas defektu vai kā, lai nav žēl labu eksemplāru un uzlikt priekšu no trešā žiguļa :roll: un uz tā tad eksperimentēt.

A bet kanāls jau ir, pat vairāki, lai nav bardaks, pamata kanāls ar to kā skrūvēju savu žiguli un ne tikai: https://www.youtube.com/channel/UCt7Ce4 ... gOrG2zMwnQ
Zem pamata kanāla ir kanāls par vēsturiskām lietām un mantām: https://www.youtube.com/channel/UCQnBiE ... e04zxQsn1w un kanāls par tehniku ar pamācībām un ne tikai: https://www.youtube.com/channel/UC6OWV_ ... 5ltnfCmXvQ
Tas viss ir tikai sākums, kad būs jāpērk jauns kompis jo ar esošo sagatavot  20min vidiku prasa 3 stundas, materiāla safilmēts ir daudz, pa ziemu būs ko montēt, tas arī ir viens no iemesliem kāpēc arī savu žiku tik ilgi skrūvēju. Darba ir daudz, bet rokas tikai divas :eh:
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Ņiva 2121 ar turbīnu

15 Sep 2016, 02:41

Būtu interesants seriāls, tie viģiki baigi labie kurus youtube liec. man tas pa bremžu spēka regulātoru ļoti noderēja.
Prieks, ka noder, tas rada entuziasmu turpināt :)
 
kunkuls
Vazists
Posts: 393
Joined: 04 Aug 2009, 15:03

Re: Ņiva 2121 ar turbīnu

15 Sep 2016, 10:35

No turbo nivas sarunas aizgaja par youtube bremzu video.. :D Ari labi cerēju, ka būs daudz jauni gudri teikumi a nekā.

Pateikšu jums mazliet priekšā, lai atkal kaut kas par ko vārīties - barošana ar gāzi :) tiešī tā tapat mana turbo ņiva. Ar abiem kardāniem skrēja smuki. Līdz 180kmh diezgan raiti, bet ātrāk par 150kmh reti braucu.
12s 0-100km/h
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Ņiva 2121 ar turbīnu

15 Sep 2016, 14:33

Varbūt tu vienkārši esi pārāk gudrs, bet mēs pārāk lieli muļķi :D Tad kad ir turbo ar karburatoru vajag arī labas bremzes un braucot sar ņivu 150km/h komplektā jābūt pamperbiksēm :)
Tā kā esi pietiekoši aktīvs šajā tēmā, liec galdā kārtis un lūdzu raskladu par savu ņivu ar visu konfigurāciju, regulējumiem tā lai tēmas autoram ir no kā ņemt piemēru :)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests