tatad ir vaz motors , principa standarts tikai 1.7 bloka ielikta 2130 klokvapsrta , nivas virzulji iet liidz bloka malai , kompresija meerot ar manometru ap 15 atmosfeeram uz stobru
celiens jau butu tiri neko prieksh zigulja apvienojuma ar r1 karbu , bet ir viena problema , principa pie lielakiem atrumiem - virs 100 un it ipashi piektaja robaa , citreiz ari ceturtaja ja speizh galu sakas diezgan ar ausi dzirdama detonacija
tads pretigs sprakskjis.
esmu visko izmeginajis , aidedze izgrozita iespejamajos lenkjos , ar vai bez vakumpaatrinataju , principa atskjiras tikai cik agru sakas detonacija , labakais lidz sim ko esu panacis ir bez vakumpaatrinataja un ar maksimali velu aidedzi ta ka tukshgaita jau sak nedaudz pieklepot bet nu tas ir nepatikami jo tad atkal tikshgaita nav isti forsa kjo var just ka dzinejam gribas nedaudz atraku momentu aizdedzei.
principa braucu uz 98 benzinu , ar 95 ir auzas. man seit rodas jautajums ka so problemu varetu risinat un kamdel vispar tas ta notiek , zinu vairakus arzemju analogus kur benzindzineji iet uz 14 atmosferam un ts ir tikai normals spiediens , tiesa gan visos sajos auto ir iesprice kas noteikti daudzko maina un tomer.
varbut var pieregulet karburatoru , vai tam varetu but saistiba ar degvielas daudzumu pie konkreta gaisa dauduzma, ta orientejosi runajot vai sada gadijuma lai izvairitos no detonacijas piemeram pie sekundaras kameras jo uz primaro detonacija nesakas , varbut vaig lielaku degvielas dizi vai tiesi mazaku ?
man principa ir 06 karburators ar abam mehaniskajam lukaam , diizes ka jau standarta tur naak , abama kameram uz gaisu ir 150, un uz degvielu primaraja ir 135, sekundaraja 145 vai 162 tagad neatceros kada tur man bija