Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: 21213 motors 1.8 tilpums, detonacija

19 Oct 2016, 14:31

Kad galva noņemta AMP ar mikrometru pret virzuļa centru jāpārbauda un jāpārliecinās vai tiešām metkas čotka sakrīt!
Ja sadales mehānisms tiešām ir kārtībā tad domāju, ka ņivas sadalene būs pie vainas jo tā nav ātrumam, tāpēc sev liku klasikas standarta sadaleni.
Tu jau rakstīji, ka tev ir 14kg/cm2, man pat ir vairāk par 16kg/cm bet droši priboram arī kāda kļūda tā kā noapaļojam uz 16kg/cm2.
Degkamera man ir 20ml virzuļi ir ņivas ar iedobēm, ja liktu ar plakanu virmu ar tikai ar vārstu iefrēzējamiem tad spiediens būtu vēl lielāks. Un šitas arī iemesls kāpēc ar turbo nespēlējos.
 
LADANiva
Vazists
Topic Author
Posts: 90
Joined: 10 Mar 2014, 23:39

Re: 21213 motors 1.8 tilpums, detonacija

19 Oct 2016, 19:35

tur nebus micuk ta vaina , es sito pamatu jau esu visu parbaudijis un apskatijies , pats to motoru liku kopaa , visas metkas smuki sakrit kad virzulis ir pie pashas bloka malas tad klokenes skivoks ir uz pedejas garaas atzimes tieshi.parcik ir 84mm klokene tad man ari ir nivas virzuli bet virzuliem virsa ir 1.35 nost nofrezeeta bet tas taka neko nemainitu palielam iedobe tpt paliek veel utt.
vienigais kad liek kopa tad ja apaksa teiksim klokene ir uz metkas sadalene ir maybe nepilnu mm pirms metkas bet tas ir tik nemanami ka saubos vai ko maina , si atpaliciba ir noteikti del ta ka galva ir slipeta , ne speciali vienakrsi ir vairakreiz lietota un slipejumi ir tikai milimetra desmitdaljas prieks blivejuma precizitaates.

nu es vel palukosu tukshgaita noraushu nost vakuma trubu un pieliksu kadam no malas atjauktam sadalitaja paverosu varbut veljoprojam vakumkorektors parak traki iesuc membranu un lidz ar to apsteidzi ir parak liela.
kads tev tur micuk ir tas setups tavam dzinejam ? nu seciba klokene, bloks, klai virzuli, galva un sadalene etc?
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: 21213 motors 1.8 tilpums, detonacija

19 Oct 2016, 22:21

Tas, ka aizdedze jāgriež tik ļoti liecina par to, ka tomēr nav kārtībā gāzu sadales mehānisms, vārstus pārklājumā izliki? sadalenes svaigzne regulējamā? pārbaudīji vai sakrīt metkas?

Man ir standarta Ņivas-2121 1.6L bloks ar standarta iekšām, kloķene, klaņi, virzuļi, cilindri nav urbti uz remontu, bloks tika izjaukts un konstatēts, ka viss atbilst pielaidēm nekas nav izdilis pat gredzeni bija labā stāvoklī un netika mainīti! Bloks tika noslīpēts par vairāk kā diviem milimetriem, lai būtu līdz ar virzuļiem, netaceros konkrēti cik mm, eļļas sūknis jauns un piestrādāts, saslīpēta plāksne, kur redukcijas vārsts, pieslīpēts pie plāksnes pats vārsts, zem vārta palikta 1.5mm šeibiņa (ja pareizi atceros, manā tēmā ir aprakstīts) lai pie lielākiem apgriezieniem ir lielāks eļļas spiediens. Tālāk visi darbi pie galvas, izfrēzēti lielāki kanāli, izpulēti un sapasēti ar izplūdes un ieplūdes kolektoriem, nedaudz palielināti vārstu sēžu iekšējie diametri un iegriezti jauni leņķi vārstu sēžām, darba leņķis 0,8mm. Galva slīpēta par vairāk par diviem milimetriem, vienkārši noslīpēta tā sauktā trepīte. Tātad degkameras tilpums samazinājās līdz 20ml. Jaunas vārstu atsperes izlasītas pēc augstuma vienādas, bet vispār ir pēc spēka jāizlasa (vārstu atsperu spēkam ir milzīga nozīme), jauni vārsti, līdz fanātismam pieslīpēti tā ka ir hermētiski jebkurā pozīcijā! Un vēl visādi sīkumi sadarīti. Karburatora motoram ir ļoti svarīgi kādas virsmas ir ieplūdes kolektorā no karburatora līdz vārstiem!

Vispār esmu kā sacepies par to karburatora turbo un domāju, ka Ņivas-21213 motoru varētu būvēt priekš turbo un paspēlēties ar turbo uz karburatora, bet ne tā vienkārši, kad tuvākā laikā pasūtīšu ko šādu, lai var kontrolēt degmaisījumu http://www.innovatemotorsports.com/products/lc2.php
EDIT: Atradu labāku variantu http://www.ebay.de/itm/Innovate-3837-LM ... SwgNRV8byf
 
LADANiva
Vazists
Topic Author
Posts: 90
Joined: 10 Mar 2014, 23:39

Re: 21213 motors 1.8 tilpums, detonacija

20 Oct 2016, 12:57

nu nav jau ari man ta aizdedzi tik shausmigi velu varbut ka esu te licis noprast, sadalenes skivoks ir standarta ne regulejamais.
ja jau tik daudz tev ir nost gan no bloka gan galvas ka ar kjeedi ? baigi jau izmainas attalums ka dariji lai kompenseetu to ?
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: 21213 motors 1.8 tilpums, detonacija

20 Oct 2016, 19:02

Regulējamo zvaigzni vajag un precīzi izlikt pa metkām! Visumā tavs rakstītais bieži ir ar baigo amplitūdu, kādi pārspīlējumi kā tā :D
Manan žiguļa tēmā var redzēt, biju savācis daudzas jaunas ķēdes, būtībā jābūt būtu divām zemajam un augstajam blokam, atceros, ka bija runa, ka ir vēl trešā, bet realitātē jaunas ķēdes un katra savādāka :D
Image
Image

Virsū šobrīd ir 1.5l ķēde 2103-1006040 ar 58 posmiem un ražotājs "Надежда" :D
 
leo
Vazists
Posts: 53
Joined: 03 Jun 2015, 10:33

Re: 21213 motors 1.8 tilpums, detonacija

23 Oct 2016, 23:25

Jā tas riņķa dancis jau ap vienu tēmu paliek garlaicīgs, īsti nevar saprast ko tad Lada Niva grib noskaidrot, ja jau pats visu salasa krievu forumos, tur protams ir ko smelties un informācijas vairāk un sīkāk kā šeit iegūstamā,  ātrāk noteikti.
man gribētos jau dzirdēt rezultātu. ja par aizdedzi tad beidzot vajag nomērīt ar stroboskopu lai saprastu vai vispār tā aizdedze ir par agru jo mašīna brauc un attīsta jaudu kā ar 26 grādiem pie 5500-6000  apgriezieniem un arī ar 32 grādiem, katram dzinējam individuāli.  Dzitara aplī kur ir sadalenes ar 300 grādiem atvēruma apmēram ir ar;i vairāk un speciāliem virzuļiem aizdedze ir šinī amplitūdā, jo ir visādi detonācijas perēkļi, lai dabūtu cilindros spiedienu. Standarta zikiem 33-37 grādi pie arī jau pie laba spiediena ap 13.5-14.5 atmosfērām pēc manometra. tas ir pie atbilstoša degmaisījuma apm 12kg gaisa pret 1 kg degvielas ielas mašīnai lielāks 14.7 pret 1, tas jau visiem ir zināms. Vēl neesmu papētījis kā detonāciju eiespaido kanālu palielināšana, gaisa plūsmas ātruma izmaiņa, ka arī kā gāzes sadales mehānnisms iespaido detonāciju tieši, ja palielinās degmaisījuma daudzums cilindrā. skaidrs liesāks degmaisījums detonē ātrāk treknāks vēlāk. Kā jau teicu iepriekš, jebkas kas uzkarst un tik ātri neatdziest ir detonācijas izraisītāji asas kantes degkamerā virzuļa vārstu gropes, galvā asas kantes, sveču elektrods kuršs atdziest lēnāk. Tā teorētiski vajadzētu būt, praksē bieži daudzas lietas ir savādāk. 
Būtu interesanti zināt cik tad liela jauda ir panākta? Jo pašam bija doma šadu izpildījumu uzbūvēt, jo ir ļoti viegli panākt jaudas spieaugumu ar maziem ieguldījumiem, tagad nezinu vai tas rezultatēsies, jao ir maz laika un esam mazliet pievērsušies bmw. 
Kur ir doma braukt ar šo žiku?
 
 
LADANiva
Vazists
Topic Author
Posts: 90
Joined: 10 Mar 2014, 23:39

Re: 21213 motors 1.8 tilpums, detonacija

24 Oct 2016, 00:14

kadu izpildijumu leo tu velies uzbuvet?
nu godigi sakot man apnika tur cakareties , uzliku ta lai nedetone un vienkarsi braucu , iet jau ok , iespejams varetu iet labak bet to jau nekad nezini kamer nesak iet labak.
es nebraucu trase es braucu pa ielu , biju vakar sigulda rudeni paskatities , man galvenais lai var panesties un apdzit norm ja to var ir ok.

diemzel nav tik daudz naudas lai varetu sedet un veltit visu dziivi tam motoram taka atreguleju ka iet un braucu ka ir. atklati sakot salidzinot ar standartu kam nekas nav darits ir ieverojami labak taka ko daudz var gribet.
 
leo
Vazists
Posts: 53
Joined: 03 Jun 2015, 10:33

Re: 21213 motors 1.8 tilpums, detonacija

24 Oct 2016, 18:33

Skaidra atbilde, ir līdzīgi pagaidām galīgi nav laika nodarboties ar blakus lietām, tikai kādreiz bija doma šadu pašu izpildījumu uztaisīt, tikai ar platāku sadaleni. Nu tad lai ripo. 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests