Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
Iešprices dzinējiem aizdedzes tabulas pa vienībām regulējas (rakstās), šādai aizdedzes sistēmai jāizmanto juveliera cienīgs darbs, ne velti tādi talanti kā Ķiverts un citi tur ko pabaksta paloka un auto brauc bez problēmām, bet tādi iesācēji kā mēs bakstamies un labi ja vispār izdodas saregulēt ceru, ka saprati, ko gribēju ar to teikt. Man tāpat pagāja tas laiks, bet tas protams ja degmaisījums ir atbilstošs, gāzu sadales mehānisms pareizi noregulēts atbilstoši konkrētajam motoram! Tā kā atsperēm spriegojums ir jāatrod tas konkrētais, kad ir dinamika un nav detonācijasnuja ar tam centrbeedzes atsperem bus japaeksperimentee , tik nesaprotu , abi kulaki vienadi , tad kapec vienam ir garaka astpere un vienam isaka un stingraka bet vini tapat strada sinhroni.
neesu vel izpetijis tapec varbut trapu garam bet minesu , ta centrbedze ir taisita ta ka jo lielaks ir rotora atruma kas ari nozime lielaku dzineja klokvarsptas atrumu jo specigaak tas rotors iestiepjaas tajas atsperes un nedaudz paliek agraka aizdedze ? vai nu ari otraadi bet drizak liekas ka agraka jo tas izskaidrotu kapec zem slodzes un pie ausgtiem apgriezieniem tiesi sakas detonacija jo aizdedze ir par agru tik lielam pretspiedienam un notiek nekontrolets priekshlaicigs spradziens.
tatad principa tapec uzliek cietaku astperiti lai rotors pie augstiem abarotiem tik loti neatpaliek un mazinas priekslaiciga sadegsanas iespeja.
tas ari izskaidrotu to kapec nomainot atsperi uz cietaku man uzraviens peksni pasliktinajas kaut ari sadalitaja stoks nebija regulets un atradas taja pat pozicija kur pirms atsperes mainas. lidz azr ko es parreguleju stoku un beigas dabuju principa ieprieksejo uzravienu tikai tagad ar daudz mazaku , liekas jau gandriz nemaz detonacijas. bet nu tur vel bus japiestradaa.