Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
chechens
Vazists
Topic Author
Posts: 5
Joined: 30 Dec 2010, 05:06

Krakšķ kārba.

30 Dec 2010, 05:35

Varbut kads zin kas par vainu 5 robu karbai, sledzot atpakal gaita negrib laga slegties un dzirdama nepatikama krakshkeshana, reizem iesledzas normali, bet reti (sajuga pedalis izspiests lidz galam). Ir regulets sajuga darba cilindra bidstiena garums, protams, pirmstam atgaisojot sistemu. Pedala brivgajiens un izspiedej gultna daksas brivgajiens atbilst gramatas noraditajiem lielumiem.
 
User avatar
elf
Vazists
Posts: 790
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26544498
Location: Alūksne
Contact:

Re: Krakšķ kārba.

30 Dec 2010, 09:04

Sajūga disks neslīd pa šlicēm.Jāiztīra ,jāiesmērē.
 
chechens
Vazists
Topic Author
Posts: 5
Joined: 30 Dec 2010, 05:06

Re: Krakšķ kārba.

30 Dec 2010, 22:44

Bet varbūt atpakal gaitas sinhronizatora berzes uzmava sadilusi, ja vispar tads sinhronizators ATPAKAL gaitai nak, 5nieces karbai :? 4 niecei tads sinhronizators nenak atpakal gaitai ,bet pa 5nieci nezinu :?
 
VAZforever
Vazists
Posts: 2
Joined: 31 Dec 2010, 12:15

Re: Krakšķ kārba.

31 Dec 2010, 12:20

varbut sajuga disks sameties.
 
Traktorist
Vazists
Posts: 1146
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: Krakšķ kārba.

31 Dec 2010, 15:42

Varbut kads zin kas par vainu 5 robu karbai, sledzot atpakal gaita negrib laga slegties un dzirdama nepatikama krakshkeshana, reizem iesledzas normali, bet reti (sajuga pedalis izspiests lidz galam). Ir regulets sajuga darba cilindra bidstiena garums, protams, pirmstam atgaisojot sistemu. Pedala brivgajiens un izspiedej gultna daksas brivgajiens atbilst gramatas noraditajiem lielumiem.
Ja tikai atpakaļgaita slikti sledzas, tad iespējams sabojati zobrati. Ja pirmais ātrums arī nesledzas, tad var būt problemas ar sājūgu.
 
chechens
Vazists
Topic Author
Posts: 5
Joined: 30 Dec 2010, 05:06

Re: Krakšķ kārba.

31 Dec 2010, 16:25

ja reizem pie krustojumiem stavot, un vietam uzsakot braukt dazhreiz pagruti ir ielikt pirmajaa, parejos ieliekas uz sitiena, bez problemam.. ari braucot viss sledzas normali, tik uzsakot brauk uz priekshu sanak problemas ar pirmo parnesuma ieslegšanu, tapat ari ar atpakal gaitu, bet reizem abi iesledzas bez problemam, kaa vinajm uznaak :D
Tad jau sanak nemt karbu nost un sasmeret primaras varpstas un sajuga diska slidrievsavienojumu, ja tur taa vaina...
 
Traktorist
Vazists
Posts: 1146
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: Krakšķ kārba.

31 Dec 2010, 16:54

Arī varetu būt kā sajūga darba cilindrs pie vainas ( ja no viņa tek bremžu šķīdrums, parasti problema paradas pie zemas temperatūras). Pameģini reizes piecas nospiest sājūgu un tad ieslegt parnesumu, ja ieslegsies bez problemas tad var būt cilndram vaina būs. Arī ir tada problema: izspiedejgultņa vadiklas nolaušana. Nomainīt var to vadiklu tikai noņemot karbu. Bet ieraudzīt var izņemot arā dakšu ( ja neņemt nost karbu defektejot).
 
chechens
Vazists
Topic Author
Posts: 5
Joined: 30 Dec 2010, 05:06

Re: Krakšķ kārba.

31 Dec 2010, 19:06

skidrums nekur nezud, spaidit to sajugu varu bezjeega, ka nesledzaas taa nesleedzas vienalga normaali.
Ir kaada cita metode kaa vel var parbaudit vai sajuugs pilniigi izsleedzas un partrauc griezt liidzi primaaro vaarpstu?
 
User avatar
homers
Vazists
Posts: 328
Joined: 30 Mar 2009, 22:25
Location: Liepājas rajons

Re: Krakšķ kārba.

31 Dec 2010, 19:31

Pacel vienu riteni gaisā, ieslēdz ātrumā, izspied sajugu un skaties.
 
chechens
Vazists
Topic Author
Posts: 5
Joined: 30 Dec 2010, 05:06

Re: Krakšķ kārba.

31 Dec 2010, 20:04

Aha, skaidrs,Paldies par info.. :Latvija: