Nu arī kautkā nav nācies dzirdēt ka šie aiz "nehuj djelat" nāktu vaļā.
Tas ka jābūt novilktiem ar konkrētu spēku ne mazāku ne lielāku arī ir skaidrs zinu reduktora uzbūvi un kā kas nāk kopā , sūdi jau tādi ka šis bij rūpnīcnieks , nekas tur nebij taisīts vaļā uin regulēts , to jau tīri vizuali varēja noteikt.
Pusasis tās nebūs visticamāk jo ar viņam bija braukts arī pirms tam uz mazāka pārnesuma reduktora citā tiltā un nebij nekādu problēmu.
Saliekts tilts jūs domājiet? Nu nez žiguļa tilts jau vispār liekas diezgan tāds "traktorisks" ko tur daudz var saliekt , vaz tiek izmantots šošejas braukšanai , ne krūmu gonkām vai meža trasēm tapēc uz šo arī nelikšu lielu iespēju.
Reāli es nez , vienkārši ir divi reduktori ieliec iekšā sakumā ir ok ar laiku sāk gaudot , katrs gan dzied drusku savadāku dziesmu bet koris tas pats

:D
ieliekot "trešā" reduktoru vienu laiku pagāšgad pazuda gaudošanas problēmas tiesa gan arī apgriezieni pacēlās likumsakarīgi.
Nu nez gaidu vēl kādu domu no j;ūsu puses varb;ūt kautkas ko ir vērts ņemt vērā?
Starp citu klievi , tavuprāt pēc kādas teorijas vaidzētu vadīties cilvēkam kas komplektē padomju laikos konstruētu padomju standartiem atbilstošu padomju un arī pēc USSR laikā vēl izmantotu tehniku? Pēc ASV General motors standartiem vai tomēr pēc tiem pašiem kādus toljati veči atzina par labiem esam?
Atklāti sakot reduktors nav raķeszinātne , ja visu izdara pēc pareizajiem "ņutoniem" un pēc visas secības kas gan tur var būt nepareizi?
Sūdīgs metāls , slikts kausējums , utt nu to jau ar aci gr;ūti pateikt.Tācu jaatzīst ka pats esmu iegrābies diezgan daudz brāķos tagadēja laika krievu vaz detaļās.