Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
kopikas
Vazists
Topic Author
Posts: 107
Joined: 12 Oct 2011, 00:23

3,9 reduktors , gaudo

10 May 2013, 00:55

Sveiki biedri, izsakiet ka nu savu iespējams pieredzes bagātāko , cerams, vieodkli.

Lieta tāda bija 3,9 jeb 11/43 reduktors , zobratus dabūju jaunus gultņi jauni , eļļa līdz maximumam , sazobe atregulēta bij uz stenda pie veca gada gajuma cilvēka kas to bij darījis arī padomju laikos , īsak sakot visam vaidzēja būt baigi ok.
Protams nebija pēc kādiem nepilna 1000 km sāka gaudot un dezgan nikni.beigās jau pat uz 60 km/h.
Nobēdājos neko ņe'mu ārā , pārdevu kā defektīvu un dabūju citu no ejoša kautkāda tur piektā vai septītā noņemtu.
žigulis no kā ņēma bij videjā noskrējiena ap 150 tukštošiem kilometru , reduktors bij vesels eļās nekur netek.pats biju klāt pie ņemšanas redzēju.
Saliku iekšā salēju svaigas eļļas pabraucu kādu laiku ok līdz tik tikko atkal gaudo pagaidām sākot no 90 uz augšu.

Vai gadienā nav tā ka šie ātrie reduktori žiguļiem un arī ņivām kam viņi nāk ir kārtējā krievu laža? Sūdīga kvalitāte , nepareizs konstruktīvais risinājums ? Kas tur īsti ir par vainu kāds lūdzu padalieties domās?
Jo pa ceļu braucot motora apgriezienu /ātruma ziņā viņs ir komfortabls, negribētos šķirties taču ja jāpacieš tāda skaņa tad NAFIG.
Eļļas leju labas , kkādu dārgo ārzemju kas nāk smagajiem reduktoros biju dabūjis pēdējo , smuka zeltaina bieza , pirmtam bij kautkāda mobil vai kas.taka nedomāju ka tā būs eļļas vaina.

Varbūt vienkārši noņemt kardāna galu , savilkt ciešāk uzgriezni ieliet iekšā nigrolu sajauktu ar kādu eļļu lai maksimāli biezs un braukt. iespējams ciešāka sazobe un bieza eļļa varētu līdzēt bet gribās zināt cēloni?
 
User avatar
rallyfan
Vazists
Posts: 2433
Joined: 05 Jan 2008, 23:37
Automašīna: VAZ 21074
Location: Liepāja

Re: 3,9 reduktors , gaudo

10 May 2013, 21:55

Laža nu tā toč nebūs.
Ja jau tas ir pie otrā reduktora,tad jautāšu tā,vai pusasis esi pārbaudījis?Iedod virpotājam,iespējams,ka "metās"
Gala uzgrieznim ir jābūt novilktam pilnīgi,bet mēdz viņš nākt arī vaļā,tad jāmaina uzgrieznis.
Biezāka eļļa tur maz līdzēs
 
klievis
Vazists
Posts: 535
Joined: 10 Jan 2009, 10:29

Re: 3,9 reduktors , gaudo

11 May 2013, 09:34

rallyfan- nerunā nu te muļķības
šņeka uzgrieznim nav jābut novilktam lidz galam , jābut novilktam tik cik vajag-jo ar viņu regulē gultņu spēli šņeka, uzgrieznis nak vaļā no vibrācijas- sazobes nepareiza regulējuma , beigtiem gultņu rullišiem un virsmam
ŠIS GADIJUMS VISTICAMAK IZKLAUSAS PĒC NEPAREIZA REGULEJUMA
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: 3,9 reduktors , gaudo

11 May 2013, 12:49

klievis
rallyfan- nerunā nu te muļķības
šņeka uzgrieznim nav jābut novilktam lidz galam , jābut novilktam tik cik vajag-jo ar viņu regulē gultņu spēli šņeka, uzgrieznis nak vaļā no vibrācijas- sazobes nepareiza regulējuma , beigtiem gultņu rullišiem un virsmam
ŠIS GADIJUMS VISTICAMAK IZKLAUSAS PĒC NEPAREIZA REGULEJUMA
======================
Nebūs tev taisnība - VAZ "klasikai" šneka uzgriezni velk ar konkrētu
momentu, kādi 120 Nm tur bija. Bet pats galvenais - "uzspīli" šneka
gultņos nodrošina tā deformējamā cauruļveida "ftulka" uz šneka,
uzgrieznim ar to nav nekāda sakara ... Un to deformējamo caurulīti
ir JĀMAINA KATRU REIZI, kad skrūvē vaļā kardāna flanča uzgriezni ...
Citādi gaidi bēdu! Vēl iemesls var būt, kā te jau teica, deformētas
pusasis vai pat pakaļtilta "balka", nāksies pārbaudīt ... 8-)
 
klievis
Vazists
Posts: 535
Joined: 10 Jan 2009, 10:29

Re: 3,9 reduktors , gaudo

11 May 2013, 14:26

tapecjau šiem padomju laika onkuļiem gadas kļūdas kad viņi vadās vel pēc PSRS lAIKU TEORIJAS un tic materiāliem ko ražo krievijas rūpnīca
es personigi visu velku tik vik vajag lai butu perfekti un mēru ar indikātoriem gultķu spēles visos virzienos , es par nekad nekontrēju nevienu šņeka uzgriezni un neviens vel nav aiz labas gribas pats atskrūūvējies :draugi: :draugi: :draugi:
 
kopikas
Vazists
Topic Author
Posts: 107
Joined: 12 Oct 2011, 00:23

Re: 3,9 reduktors , gaudo

11 May 2013, 18:55

Nu arī kautkā nav nācies dzirdēt ka šie aiz "nehuj djelat" nāktu vaļā.
Tas ka jābūt novilktiem ar konkrētu spēku ne mazāku ne lielāku arī ir skaidrs zinu reduktora uzbūvi un kā kas nāk kopā , sūdi jau tādi ka šis bij rūpnīcnieks , nekas tur nebij taisīts vaļā uin regulēts , to jau tīri vizuali varēja noteikt.
Pusasis tās nebūs visticamāk jo ar viņam bija braukts arī pirms tam uz mazāka pārnesuma reduktora citā tiltā un nebij nekādu problēmu.

Saliekts tilts jūs domājiet? Nu nez žiguļa tilts jau vispār liekas diezgan tāds "traktorisks" ko tur daudz var saliekt , vaz tiek izmantots šošejas braukšanai , ne krūmu gonkām vai meža trasēm tapēc uz šo arī nelikšu lielu iespēju.
Reāli es nez , vienkārši ir divi reduktori ieliec iekšā sakumā ir ok ar laiku sāk gaudot , katrs gan dzied drusku savadāku dziesmu bet koris tas pats :D:D
ieliekot "trešā" reduktoru vienu laiku pagāšgad pazuda gaudošanas problēmas tiesa gan arī apgriezieni pacēlās likumsakarīgi.
Nu nez gaidu vēl kādu domu no j;ūsu puses varb;ūt kautkas ko ir vērts ņemt vērā?

Starp citu klievi , tavuprāt pēc kādas teorijas vaidzētu vadīties cilvēkam kas komplektē padomju laikos konstruētu padomju standartiem atbilstošu padomju un arī pēc USSR laikā vēl izmantotu tehniku? Pēc ASV General motors standartiem vai tomēr pēc tiem pašiem kādus toljati veči atzina par labiem esam?
Atklāti sakot reduktors nav raķeszinātne , ja visu izdara pēc pareizajiem "ņutoniem" un pēc visas secības kas gan tur var būt nepareizi?
Sūdīgs metāls , slikts kausējums , utt nu to jau ar aci gr;ūti pateikt.Tācu jaatzīst ka pats esmu iegrābies diezgan daudz brāķos tagadēja laika krievu vaz detaļās.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: 3,9 reduktors , gaudo

11 May 2013, 20:02

Arii lieku uz neprecizu reguleejumu, tas, ka izskataas kaa ruupniicaa salikts nenoziimee, ka ir un arii tur var buut kolja pohains licis kopaa.
Vienkaarssaak ir nomainiit visu tiltu.
 
User avatar
swayzak
Vazists
Posts: 276
Joined: 16 May 2011, 22:16
Location: Rīga<-->Valmiera

Re: 3,9 reduktors , gaudo

12 May 2013, 11:53

kas ir šņeka uzgrieznis ??? :Nezinu:
We love our cars like our women: clean, stripped, and 20 years old
 
kopikas
Vazists
Topic Author
Posts: 107
Joined: 12 Oct 2011, 00:23

Re: 3,9 reduktors , gaudo

12 May 2013, 15:59

nu par to vai vienkāršāk ir nomainīt tiltu nez , itka reduktori izravēt arā arī nav grūti.

@awayzak reduktoru neņemot nost viens vienīgs uzgrieznis tik ir tas pats kas noņemot kardānu asij pa vidu , tas ari ir šneka uzgrieznis no tā cik stipri viņš ir pievilkts atkarīga brīvspēle gultņos reduktora un sazobe.

Pieļauju iespēju ka saļņiks tecējis , kāds to mainot atpakaļ liekot savilcis to uzgriezni vnk nutā kak ņehuj un tagad šis gaudo.

Starp citu ja nu izrādās ka tas ir atskruvējies uzgrieznis , ar kādu spēku viņs ir japievelk ja ir ņūtonatslēga?
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: 3,9 reduktors , gaudo

13 May 2013, 08:38

kopikas Vazists
@awayzak reduktoru neņemot nost viens vienīgs uzgrieznis tik ir tas pats kas noņemot kardānu asij pa vidu , tas ari ir šneka uzgrieznis no tā cik stipri viņš ir pievilkts atkarīga brīvspēle gultņos reduktora un sazobe.
============================
Ne VAZ klasikai! Tas nav Moskviča vai Volgas reduktors, kur bija rotaļas ar regulējamajās paplāksnēm un beigās
jāpievelk ar noteiktu momentu un vēl jāšplintē :D

Pieļauju iespēju ka saļņiks tecējis , kāds to mainot atpakaļ liekot savilcis to uzgriezni vnk nutā kak ņehuj un tagad šis gaudo.
=============================
Tas gan ir iespējams. Vai arī ir izbeigusies deformējamā caurulīte uz šneka starp gultņiem - jāmaina katru
reizi! Vēl ir iespēja, ka diferenciāla korpusam rūpnīcā uzstādīti nekvalitatīvi, t.s. "ķīniešu" gultņi, tie ātri
dilst un palielinās zobu sāniskā spēle - vēl viens iemesls gaudošanai. Laikos, kad VAZ kontrolēja bandītu
grupējumi, tādas lietas bija ikdiena... :(

Starp citu ja nu izrādās ka tas ir atskruvējies uzgrieznis , ar kādu spēku viņs ir japievelk ja ir ņūtonatslēga?
============================
Oriģinālajā instrukcijas grāmatā rakstīts 120 Nm / 12 kgm.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests