Aizņemies no čoma vai arī nopērc jaunu aķīti kuram ir 55-60Ah.96 gada aķītis vienkārši ir no iekšas sabrucis.
Tev pašām jaatbild uz šiem jautājumiem,varbūt ko secināsi;
1.Ģenerātora lādēšana-motoram darbojoties tukšgaitā pie visiem ieslēgtiem,kā arī izslēgtiem stāvas patērētājiem,lādēšanai jābūt 14.0-14,4/14,5V.Lādēšanu mēra ar voltmetru pieliekot pie akb spilēm/var mēsīt pie ģenerātora,bet tad redzēsi cik dod ģenerātors,jo sastāv reala iespēja ka vados stāva pazūd uz līdz akb aiziet vin kādi12,5-13v,kas ir par mazu.
2.Vajadzētu pamērīt strāvas noplūdi.To mēra ar ampermertu,ieslēdot to ķēdē starp akb un klemmi.Pie visiem izslēgtiem patērētājiem strāvas noplūde nedrīks būt lielāka par 50mA.Ja šis cipar ir lielāks problēma var but vados(katkur isais/vai arī kautkas neizslēdas līdz galam.Pastāv liela iespēja ka esi nepareizi saslēdis maģi un viņš tērē strāvu pat tad,kad ir islēgts.Daudz strāvas patērē visadas stulbas lampiņas un citi sūdi/tipa tuninga elementi.Ja ir masas slēdzis,tad lieto to,tikai parbaudi vai nepastāv cita vadu ķēde kur piemēram maģim dabūt masu.
3.Ikdienas lietošana-ja jebkura automašīna tiek lietota mazāk par 20-30 minūtēm dienā,tai reizi 2 mēnešos profilaksei jalādē akb.Tavā gadījumā daudz strāvas patērē maģis,slikti lādē un akb pilnīgai uzlādei nepietiek.