Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Elektronika

20 Jan 2011, 15:38

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Speciālisti un pats lielākais no speciālistiem Mic :lol: suks

Sadalītājs jāmaina un viss . Tikai tā vazs nepalaižas , jo komutators tā nenosprāgst uzreiz , bet gan pamazām un sūdīgu dzirksteli dod tāpat. Un traktorist pasaki kā tu pārbaudīsi dzirksteli uz centrālā vada :clap: Ja iedomājies ka tāpat kā parastajam sadalītājam tad gan pārbaudot visu sajāsi.

Nu ir gan speciālistu forums --- viens par otru kretīniskākus padomus dod , kā rezultātā neliela problēma pārvēšas par globālu .
Tagad tur var būt visādas problēmas kas jārisina no elektronikas puses.
Jā Plaza, komutatoru jomā esmu gan speciālists ;) ne gluži žiguļu, bet mitsubishi gan!nenāk par sliktu paplašināt šo sfēru ;)
Ar tiem ir vesela epopeja, tie mēdz gan lēnam nobeigties gan momentāni!
Par šo tēmu ir savākti gan video, gan foto materiāli, katrs aizdedzes sadalītās ir ar savu stāstu......

Žiguļa komutatoru diez vai ir vērts remontēt ja var salīdzinoši lēti atrast citu, bet ja kas iespējas ir to arī gribēju teikt, nevajag uzreiz lekt gaisā ;)
 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: Elektronika

20 Jan 2011, 23:11

8 sadalītājā iekšā lūzt vadi no tā ka grozas aizdedzes vakum korektors un tad ir kirdik . Tā ka tad vienkāršāk ir nomainīt sadalītāju ne kā ko tur remontēt :lol: lasīt vienk būs lētāk .Savukārt aizdedzes komutātori VW šrotā nemaksā vispār neko . Par to ja pārbaudīsi dzirksteli uz centrāko vadu bez sveces , kas dod izlādi , tad vari būt priecigs ja augstspriegums nav aizskrējis pa zemsprieguma ķēdi un izklapējis visu .
Ir sava veda pieredze ka viens otrs tā ir meklējis dzirksteli arī šprices autiņiem ar sadalītāju , kā rezultātā vadības blokam ir iestājies kirdik :oops:
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
Traktorist
Vazists
Posts: 1147
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: Elektronika

20 Jan 2011, 23:43

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Speciālisti un pats lielākais no speciālistiem Mic :lol: suks

Sadalītājs jāmaina un viss . Tikai tā vazs nepalaižas , jo komutators tā nenosprāgst uzreiz , bet gan pamazām un sūdīgu dzirksteli dod tāpat. Un traktorist pasaki kā tu pārbaudīsi dzirksteli uz centrālā vada :clap: Ja iedomājies ka tāpat kā parastajam sadalītājam tad gan pārbaudot visu sajāsi.

Nu ir gan speciālistu forums --- viens par otru kretīniskākus padomus dod , kā rezultātā neliela problēma pārvēšas par globālu .
Tagad tur var būt visādas problēmas kas jārisina no elektronikas puses.
Nu atkal sakas demagogija :lol: Tavs uzvards Kašpirovskijs? Uzreiz mainīt sadalītāju...spole arī var nobeigties. Ir gadijumi ka komutators beidzas uzreiz, neviss pakapeniski.
Dzirkstele uz centrāla vada parbaudas imitejot holla deveja signalus (negriežot motoru, tikai ar ieslegto aizdedzi). Tikai nevajag stastīt par bojatiem EVB blokiem, vai citam problemam, kas radušas no tas diagnostikas metodes. Cik reizes baudīts gan padomju mašīnam, gan arzemju-nekas no ta nebojas.
Par specialistu forumu-ieteiktu tev paklūset. Tu pagaidam neko nevienam jēdzīgo nepateici. Tikai tukša pļapašana par to ka neviens izņemot tevi neko nezīn.
P.S. Pavisam azimirsiju pajautāt: ko nozīme parbaudīt dzirksteli kā parastajam sadalītājam? Es visiem parbaudu pēc vienas tehnoloģijas :lol: Lai atkal nelasīt visadas gudrīdas no tavas puses, uzraksti kā tu meklesi dzirksteli šajā gadijumā .
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Elektronika

21 Jan 2011, 07:34

8 sadalītājā iekšā lūzt vadi no tā ka grozas aizdedzes vakum korektors un tad ir kirdik . Tā ka tad vienkāršāk ir nomainīt sadalītāju ne kā ko tur remontēt :lol: lasīt vienk būs lētāk .Savukārt aizdedzes komutātori VW šrotā nemaksā vispār neko . Par to ja pārbaudīsi dzirksteli uz centrāko vadu bez sveces , kas dod izlādi , tad vari būt priecigs ja augstspriegums nav aizskrējis pa zemsprieguma ķēdi un izklapējis visu .
Ir sava veda pieredze ka viens otrs tā ir meklējis dzirksteli arī šprices autiņiem ar sadalītāju , kā rezultātā vadības blokam ir iestājies kirdik :oops:
Visumā šāda ir pat daudzu servisu kļūda jo nespēj diagnosticēt un pirms tam maina visu pēc kārtas, ar to diezgan bieži sastopos. Normāli servisi vēršas pie speciālistiem ja pašiem uz vietas tādu nav, tas protams sadārdzina remontu un tad klienti reizēm bļauj, ka tas ir dārgais sevis, bet tajā pašā laikā citā nomaina visu pēc kārtas nezinot vainu un varbūt paveicās. Ir gadījumi kā ar vienu dadge bija pagājušogad vasarā, bija nomainīts ECU, degvielas sūknis, kloķenes stāvokļa hola devējs un vēl kas tur, saimnieks izdevis virs ~500Ls par dabu un materiāliem, bet auto arī nekustēja, vaina izrādījās sadalenes stāvokļa hola devējā un komutatorā. Būtu uzreiz pārbaudīts izmaksas būtu ~70Ls.

Priekš mitsubishi aizdedzēm man ir šādas testeris, var pārbaudīt komutatorus un hola devējus, pārbaudīt ir iespējams arī vecāku modeļu aizdedzes jo ir sataisītas attiecīgas pārejas, domāju, ka var pielāgot arī žiguļu aizdedzēm.

Par to zemsprieguma ķēdes izklapēšanu, tieši par žiguļiem nezinu, bet par ārzemju auto varu teikt, ka manā praksē nekas tāds nav bijis, parasti pārbaudu jau noņemtu jo tādu vienkārši atved, bet ir ne reizi pārbaudīti uz auto un arī servisos parasti pārbauda pēc parastās metodes. Nedomāju, ka ar žiguļa elektroniku ir savādāk.
Viens no veidiem kā ārzemju auto var nosvilināt vadības bloku ir pārbaudot ģeneratoru pēc sentēvu metodes noņemot AKB klemi, tādi gadījumi gan ir zināmi vairāki.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests