Page 4 of 6

Re: elektroniskaa aizdedze!!

Posted: 24 Oct 2011, 08:18
by B56
Vakar uzliku bezkontaktu aizdedzi un jau pèc 5 min nobruka. Laikam izbeidzàs komutators jo reàli uzkarsa. Pieslèdzu Kà attèlots te: http://vazik.ru/plugins/content/content.php?content.22 komutators EKM-2M.
Prosta paveicàs???

P.S. VAZ 21013 1.3

Re: elektroniskaa aizdedze!!

Posted: 24 Oct 2011, 19:56
by Traktorist
Vakar uzliku bezkontaktu aizdedzi un jau pèc 5 min nobruka. Laikam izbeidzàs komutators jo reàli uzkarsa. Pieslèdzu Kà attèlots te: http://vazik.ru/plugins/content/content.php?content.22 komutators KBS-2M.
Prosta paveicàs???

P.S. VAZ 21013 1.3
Kontakts ar massu komutatoram labs bija?

Re: elektroniskaa aizdedze!!

Posted: 25 Oct 2011, 07:11
by B56
Domàju, ka kontakts ar massu bij labs. Bet ir viens sìkums -massa ir pievienota no AKB uz dzinèju, varbùt tà massa, kas plùst pa virsbùvi nav pietiekama? Gaismas spìd labi un citas ierìces ar darbojas.
Kàdu komutatoru iesaka tauta?

Re: elektroniskaa aizdedze!!

Posted: 25 Oct 2011, 19:27
by Traktorist
Es lietoju komutatoru no VW vai Audi. Jau gadus 4-5 problemas nav ( nopirku šrotā pa 5 ls). Ar krievu komutatoriem neveicas...

Re: elektroniskaa aizdedze!!

Posted: 04 Jan 2012, 21:38
by Kobreto
SVEIKI! Kāds ļoti zinoš cilveks varbūt varētu man izpalīdzet,par elektornisko aizdedzi!
jautajums sekojoš-par kloķenes stāvokļa devēju!
Ka sanāk,ar kuru zobu kolokenes stāvokla devejs sak "skaitīt",un vai tas notiek AMP! atiecigi gribu likt škivoku,bet nezinu ar kuru zobu un kāda pozīcijā viņu likt?? šķīvim ir 58zobi un tukšums,tā ja pareizi saprotu,tad primais zobs ir pēc tukšuma,un ar to sākas?


Reāli esmu pusi krievu saitus izlasijis,bet gudrāks palicis neēsmu,un galvā jau tada putra,ka vispār vairāk nesaprotu!

Paldies jau iepriekš ja kāds vispar varēs palīdzēt! :Latvija:

Re: elektroniskaa aizdedze!!

Posted: 05 Jan 2012, 11:17
by Traktorist
Apraksti sīkak ko tu grībi izdarīt un par kadu motoru ir runa.

Re: elektroniskaa aizdedze!!

Posted: 05 Jan 2012, 17:17
by v8_virzulis
Varbūt palīdzēs. Ja ir zobu šķīvis 36-1(35 zobi un tukšums) un 4 cilindru motors, tad trūkstošais zobs pret AMP un devējs 9 zobus, kas atbilst 90 grādiem, pirms iztrūkstošā zoba. Tātad iztrūkstošais zobs devēju sasniedz 90 grādi pēc AMP. Tā tas ir EDIS-4 aizdedzei. Ja pateiktu no kādas mašīnas aizdedze, varbūt varētu palīdzēt.

Re: elektroniskaa aizdedze!!

Posted: 05 Jan 2012, 17:20
by Kobreto
Apraksti sīkak ko tu grībi izdarīt un par kadu motoru ir runa.
Gribu uzlikt BMW M40 vadību M412! Biju jau visu sācis darīt,kad vārdā nenosaukšu kurš man saputroja galvu! Ir visi vadi,spoles,devēji,BET problema ir tur,ka tagad nezinu no kuras pozīcijas viņs sāk lasīt,attiecīgi kāds ir 0 stāvoklis!

Sanāk,ka man tas škivis ir jāliek 50grādus pirms pirmā cilindra AMP un tad no ši momenta sākas aizdedzes punkta sākuma atskaite! BET KUR VINAM IR SAKUMS? :yahoo:

Re: elektroniskaa aizdedze!!

Posted: 05 Jan 2012, 17:23
by Kobreto
Varbūt palīdzēs. Ja ir zobu šķīvis 36-1(35 zobi un tukšums) un 4 cilindru motors, tad trūkstošais zobs pret AMP un devējs 9 zobus, kas atbilst 90 grādiem, pirms iztrūkstošā zoba. Tātad iztrūkstošais zobs devēju sasniedz 90 grādi pēc AMP. Tā tas ir EDIS-4 aizdedzei. Ja pateiktu no kādas mašīnas aizdedze, varbūt varētu palīdzēt.
Vot kaut ko tadu jau es gribēju dzirdēt ;) sķīvim ir 58 zobi un tukšums. Sanāk,ka 90grādi pirms,nevis 50?
Attiecigi,nosacītais sākums ir tie iztrūkstošie zobi...?

Re: elektroniskaa aizdedze!!

Posted: 05 Jan 2012, 18:52
by meiss
petot pec bmw motora atmetkam un jabut ir uz 14 zobu! izskaitot zobus ari pec viena cita ta rata ari tas pats! viens calis man teica ka jaliek uz 20 zobu tas sanak 2.0 opelim ar 5.1 motroniku mosk katram vadibas veidam bik savaak!!!!