Page 5 of 6

Re: elektroniskaa aizdedze!!

Posted: 05 Jan 2012, 19:36
by Kobreto
petot pec bmw motora atmetkam un jabut ir uz 14 zobu! izskaitot zobus ari pec viena cita ta rata ari tas pats! viens calis man teica ka jaliek uz 20 zobu tas sanak 2.0 opelim ar 5.1 motroniku mosk katram vadibas veidam bik savaak!!!!
nē man ir motroniks 1.7 ! Tu domā 14zobus pirms iztrūkstoša?

Bilde ieskatam,maza,bet nu tāds viņs man ir!
Image

Re: elektroniskaa aizdedze!!

Posted: 05 Jan 2012, 19:52
by meiss
ja ta jasak domat par griesanas virzienu tad neatceros!!!!es uzliku skiet pec jo man ta sanaca! mosk vaidzeja pirms!!! :d:D jo man rukt ruca bet uz mazim tik bet tas man bija citam motoram nbija no krievu saimes!!!!

Re: elektroniskaa aizdedze!!

Posted: 05 Jan 2012, 22:03
by rallyfan
nu motors šādi skatoties griežas pulksteņa virzienā

Re: elektroniskaa aizdedze!!

Posted: 05 Jan 2012, 22:34
by v8_virzulis
Devēju pieskrūvē tā, lai caurums būtu pagriezies par 14 zobiem garām devējam(devējs pret 14 zobu) tanī brīdi, kad 1 cilindrs AMP. Citiem vārdiem sakot devējs ir 14 zobus pēc cauruma. Tas ir neatkarīgi uz kuru pusi griežas motors.

Re: elektroniskaa aizdedze!!

Posted: 05 Jan 2012, 22:58
by Kobreto
Devēju pieskrūvē tā, lai caurums būtu pagriezies par 14 zobiem garām devējam(devējs pret 14 zobu) tanī brīdi, kad 1 cilindrs AMP. Citiem vārdiem sakot devējs ir 14 zobus pēc cauruma. Tas ir neatkarīgi uz kuru pusi griežas motors.
Skaidrs! paldies par padomiem!
Ja viss sanāks ar naudām,tad ir cerība uz vasaru startēt! :thumbup: Un tad pateikšu iet vai neiet :draugi:

Re: elektroniskaa aizdedze!!

Posted: 05 Jan 2012, 23:37
by meiss
pa pa ka tad isti ir kapec motora griesanas virziens nau svarigs???? es domaju ka ir gan!visam jau jabut precizi tad ka isti ir ja tuksais zops ir pret atzimi kad ir AMP tad sensors jaliek ir uz 14 zobu tas ok sk. bet pirms AMP vai pec??? jo bija man ar to visu darisana es uzliku 14 man sanaca pec saudijas vien uzliku uz 20 zobu uz maziem vareja piekurbulet. tagad saku aizdomaties mosk vaidzeja pirms AMP likt!!!! jo opela motors ari griezas pa pulksteni tas sensors nak blokam teiksim ta priekspuse tad tas sanak taka pirms AMP. vienigais ka stav uz klokeni tas signalrats nezinu!!!!!

Re: elektroniskaa aizdedze!!

Posted: 06 Jan 2012, 10:36
by v8_virzulis
pa pa ka tad isti ir kapec motora griesanas virziens nau svarigs???? es domaju ka ir gan!visam jau jabut precizi tad ka isti ir ja tuksais zops ir pret atzimi kad ir AMP tad sensors jaliek ir uz 14 zobu tas ok sk. bet pirms AMP vai pec??? jo bija man ar to visu darisana es uzliku 14 man sanaca pec saudijas vien uzliku uz 20 zobu uz maziem vareja piekurbulet. tagad saku aizdomaties mosk vaidzeja pirms AMP likt!!!! jo opela motors ari griezas pa pulksteni tas sensors nak blokam teiksim ta priekspuse tad tas sanak taka pirms AMP. vienigais ka stav uz klokeni tas signalrats nezinu!!!!!
Visas shēmas kuras es atradu ar 60-2 zobu šķivi devējs atradās pēc cauruma. Caurums bija pagriezies garām devējam. Nu tas tak ir vienalga uz kuru pusi motors griežas. Caurums ir pagriezies garām. Vienīgais mainijās zobi 11 vai 14. Es pieļauju, ka šajā gadījumā ir 14. Un caurums nav obligāti jānovieto pret aukšu vai atzīmi, galvenais lai tev ir kur devēju pieskrūvēt pret to 14 zobu(paireizi būtu ja devāja vidu noliktu uz 14 zoba sākuma kantes) tanī brīdī, kad 1 cilindr AMP.
P.S. Ja tiek izmantots normāls programmējamais vadības bloks, tad novietojums ir pilnīgi vienalga kāds, galvenais ir saprast kādi dati jāievada programmā. Ja programma ir rakstīta konkrētai aizdedzes sistēmai, tad gan novietoujums jāievēro. Cik noprotu tad šjā gadījumā tiks izmantots orģinālais vadības bloks, tad novietojumam jābūt precīzam, lai gudrais kompjūters saprot.

Re: elektroniskaa aizdedze!!

Posted: 07 Jan 2012, 00:43
by Kobreto
pa pa ka tad isti ir kapec motora griesanas virziens nau svarigs???? es domaju ka ir gan!visam jau jabut precizi tad ka isti ir ja tuksais zops ir pret atzimi kad ir AMP tad sensors jaliek ir uz 14 zobu tas ok sk. bet pirms AMP vai pec??? jo bija man ar to visu darisana es uzliku 14 man sanaca pec saudijas vien uzliku uz 20 zobu uz maziem vareja piekurbulet. tagad saku aizdomaties mosk vaidzeja pirms AMP likt!!!! jo opela motors ari griezas pa pulksteni tas sensors nak blokam teiksim ta priekspuse tad tas sanak taka pirms AMP. vienigais ka stav uz klokeni tas signalrats nezinu!!!!!
Visas shēmas kuras es atradu ar 60-2 zobu šķivi devējs atradās pēc cauruma. Caurums bija pagriezies garām devējam. Nu tas tak ir vienalga uz kuru pusi motors griežas. Caurums ir pagriezies garām. Vienīgais mainijās zobi 11 vai 14. Es pieļauju, ka šajā gadījumā ir 14. Un caurums nav obligāti jānovieto pret aukšu vai atzīmi, galvenais lai tev ir kur devēju pieskrūvēt pret to 14 zobu(paireizi būtu ja devāja vidu noliktu uz 14 zoba sākuma kantes) tanī brīdī, kad 1 cilindr AMP.
P.S. Ja tiek izmantots normāls programmējamais vadības bloks, tad novietojums ir pilnīgi vienalga kāds, galvenais ir saprast kādi dati jāievada programmā. Ja programma ir rakstīta konkrētai aizdedzes sistēmai, tad gan novietoujums jāievēro. Cik noprotu tad šjā gadījumā tiks izmantots orģinālais vadības bloks, tad novietojumam jābūt precīzam, lai gudrais kompjūters saprot.
Es tā arī sapratu,ka tukšumam ir jābūt jau aiz devēja,jo cik saprotu,tas izlaistais zobs ir 1 cilindra atpazišanai! Vai ja kļudos,tad kāds zinošāks var pakomentet!
Tas 14 zobs,ka tik nesanāk ari tie 50 grādi!

Re: elektroniskaa aizdedze!!

Posted: 29 Jun 2017, 00:27
by Priediņš
VAZ2121 ar bezkontaktu aizdadzi,ar kādu ārzemnieka komutātoru var aizvietot esošo ,tapat aizdedzes spoli.?Vēlams bez pārbūves.

Re: elektroniskaa aizdedze!!

Posted: 29 Jun 2017, 00:34
by Priediņš
VAZ2121 ar bezkontaktu aizdadzi,ar kādu ārzemnieka komutātoru var aizvietot esošo ,tapat aizdedzes spoli.?Vēlams bez pārbūves.