Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13
 
User avatar
elf
Vazists
Topic Author
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: Žiguļu kauss

18 Feb 2016, 09:58

Pašu reduktoru vajag 1:43 vai 1:4.44......bloķi ..nu vajag,
...asfaltam itkā labākais esot ar zobratiem,gruntij šaibinieks.
Bloķi lēti var pasūtīt no krievijas....esmu sūtijis....pasta mašīna nedēļas laikā pieved mājās klāt !

http://niva-lada4x4.ru/index.php?cat=35&filter_id=65
http://tuningsport.ru/catalog/differencial-c-86/
 
User avatar
elf
Vazists
Topic Author
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: Žiguļu kauss

18 Feb 2016, 11:54

Jau zināmu laiciņu ir braukt gribētāju grupiņa, kura taisās apvienoties un braukt šosejā dažos posmos kā standarta klase. Tehniskie noteikumi tiek izstrādāti, taču galvenā doma ir Dzintara apļa vaz tehniskie noteikumi, bet dzinēja noteikumi tādi kādi būs žiguļa kausa standarta klasei. Ja kādam ir interese, dodiet man ziņu un iedošu tā cilvēka kontaktus, kurš šo ideju vēlas īstenot :brauc:
Un kur būs tas ieguvums....jo tīrāks standarts ,jo dārgāk beigās sanāk....bet tas ..ja kāds ļoti nopietni tam pieiet!
 
User avatar
Juris
Vazists
Posts: 543
Joined: 03 Jan 2009, 20:31
Location: Rīga, Mežciems
Contact:

Re: Žiguļu kauss

19 Feb 2016, 04:03

Pašu reduktoru vajag 1:43 vai 1:4.44......bloķi ..nu vajag,
...asfaltam itkā labākais esot ar zobratiem,gruntij šaibinieks.
Bloķi lēti var pasūtīt no krievijas....esmu sūtijis....pasta mašīna nedēļas laikā pieved mājās klāt !

http://niva-lada4x4.ru/index.php?cat=35&filter_id=65
http://tuningsport.ru/catalog/differencial-c-86/
es lienes ielā sūtīju .. bet nu tagad plaza par labāku cīparu (180eur) tirgo .. un ss-ā arī labi piedāvājumi parādās
kartings, šoseja, vazi utt
 
User avatar
Juris
Vazists
Posts: 543
Joined: 03 Jan 2009, 20:31
Location: Rīga, Mežciems
Contact:

Re: Žiguļu kauss

19 Feb 2016, 04:04

Jau zināmu laiciņu ir braukt gribētāju grupiņa, kura taisās apvienoties un braukt šosejā dažos posmos kā standarta klase. Tehniskie noteikumi tiek izstrādāti, taču galvenā doma ir Dzintara apļa vaz tehniskie noteikumi, bet dzinēja noteikumi tādi kādi būs žiguļa kausa standarta klasei. Ja kādam ir interese, dodiet man ziņu un iedošu tā cilvēka kontaktus, kurš šo ideju vēlas īstenot :brauc:
Un kur būs tas ieguvums....jo tīrāks standarts ,jo dārgāk beigās sanāk....bet tas ..ja kāds ļoti nopietni tam pieiet!
ieguvums .. tas ko es redzu :D .. tīri dzinēja būvēšanas (lasi kosmosā braukšanas) izmaksas :)

+ tā kā dzīvoju pāri ielai Biķernieku trasei transporta izdevumi
kartings, šoseja, vazi utt
 
User avatar
elf
Vazists
Topic Author
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: Žiguļu kauss

19 Feb 2016, 08:58

Jau zināmu laiciņu ir braukt gribētāju grupiņa, kura taisās apvienoties un braukt šosejā dažos posmos kā standarta klase. Tehniskie noteikumi tiek izstrādāti, taču galvenā doma ir Dzintara apļa vaz tehniskie noteikumi, bet dzinēja noteikumi tādi kādi būs žiguļa kausa standarta klasei. Ja kādam ir interese, dodiet man ziņu un iedošu tā cilvēka kontaktus, kurš šo ideju vēlas īstenot :brauc:
Un kur būs tas ieguvums....jo tīrāks standarts ,jo dārgāk beigās sanāk....bet tas ..ja kāds ļoti nopietni tam pieiet!
ieguvums .. tas ko es redzu :D .. tīri dzinēja būvēšanas (lasi kosmosā braukšanas) izmaksas :)

+ tā kā dzīvoju pāri ielai Biķernieku trasei transporta izdevumi
Viss jau ir labi ar standartu kamēr neviens īpaši neiespringst...Kuram motoram būs lielāka jauda,tam kuram precīzāk būs izgatavotas vai piemeklētas detaļas.Tas nozīmē ka ir jāiepērk detaļu sagataves un tad nopietns meistars uz nopietniem darbagaldiem izgatavo detāļas.....stāsta ka tā notiekot Volgu klasē....
Ja galvā ir atļauti apstrādāt kanālus tad uztaisam un ir....standartam, vainu jātestē vairākas galvas uz jaudas stenda,vai jābrauc uz rūpnīcu un jāpasūta speciāli izgatavot pareizu galvu....kuras tad izmaksas būs mazākas...
Tas pats ir ar izplūdes kolektoru...bij jau runas ,ka tiks atlieti pareizi uzprojektēti kolektori ,kurus Tehniskā komisija nespēs atšķirt no orģināla...bet ne es!!!!

Doma jau ir laba par Standarta moturu....kamēr visi tikai vizinās :brauc: un gūst baudu no pasākuma!

Pamato to kosmosu ar reāliem cīpariem ,bet nejau tā ...aizveda....uztaisīja pa tik un tik....
 
User avatar
robs
Vazists
Posts: 192
Joined: 12 May 2013, 15:21
Automašīna: VAZ 2106 racing edition
Location: Rīga - Valmiera

Re: Žiguļu kauss

19 Feb 2016, 12:51

Uzmetu aci dzintara apļa tehniskajiem noteikumiem un jāsaka, ka tomēr tur top motori nostājas kādas 2-3 reizes dārgāk par Vaztusa top motoru.
Vaztusam top motors izmaksā ap 600 eur (Traubergs par 600EUR taisot), dzintara aplī par 600 EUR sanāk tikai kaltie virzuļi un sporta sadalene. Tālāk jau seko zirneklis, galvas kanālu slīpēšana, ieplūdes kolektora slīpēšana un viss pārējais,kas nav atļauts Vaztusā.

Jebkurā gadīumā, klase ar standarta motoru noteikti piesaistītu papildus braucējus un seriāls kopumā būtu tikai ieguvējs.

Jautājums ir vai tik viegi šajā klasē pielaidīs Vaztus žiguļus dēļ drošības aprīkojuma atšķirībām (nesertificēts drošības karkass, nav obligāts sporta sēdeklis un vēl pāris sīkumi).
 
leo
Vazists
Posts: 53
Joined: 03 Jun 2015, 10:33

Re: Žiguļu kauss

20 Feb 2016, 08:16

dzintara aplī zirneklis nav atļauts. Jā ir taisnība par tuneriem tādi vienmēr būs un par lielāku naudu pie pareiza meistara var uztaisīt labāk, arī vaz tussā to var redzēt, kamēr gonka bija pa sniegu lielas atšķirības nav, bet šoseja ir īpaša šinī jautājumā, pat rallijkrossā tā jauda ir mazāk būtiska, lai gan tur atkal grūtāk apdzīt un starts ir ļoti no svara.
Domāju esošā klase jau ir ok gan jau arī tas standarts aizvedot pie Kiverta maksās labu naudu, kā jau Andris minēja piemeklēt labāko no kaudzes utt.

Varbūt tā problēma ir citur- kas varēs braukt pa priekšu būs vienmēr un cits tikai iepakaļ. Vajag vairāk nominācijas, varbūt apbalvošanu izlozes veidā, lai ieinteresē braucējus arī mazliet savādāk, vairāk sponsorus ar sīkām bet patīkamām balvām, protams pirmās trīs vietas apbalvot kā parasti, lai galvenais ir braucēji.
Manuprāt esošo klasi mazliet vēl vajag ierobežot un būs labi, piemēram amortizatorus visiem vienādus no liela ražotāja sērijveida piemēram Bilstein B6 sport ir priekš vaz apmēram 100 eiro gb. Varbūt vēl ir kādas idejas.
Bet protams, ka galvenais ir dzinējs, tieši uzbūvēšana un detaļu salāgošana un regulēšana un te jau vairs nav liela starpība standarts vai brīvais, cits var aizbraukt pie Ligura katru nedēļu cits nebrauc vispār utt.
Vēl ko daudzi nedara ir treniņi ar braukšanu ļoti var uzlabot apļa laikus, var pa brīvo laiku pabraukt kartingos Openkartā piemēram ļoti interesanti labi sakārto galvu, ja ar šoseju iepriekš uz Jūs.
 
User avatar
Juris
Vazists
Posts: 543
Joined: 03 Jan 2009, 20:31
Location: Rīga, Mežciems
Contact:

Re: Žiguļu kauss

21 Feb 2016, 01:16

robs - esmu dzirdējis krietni vien dramatiskākus ciparus šosejas žiguļu dzinēju sakarā
kartings, šoseja, vazi utt
 
leo
Vazists
Posts: 53
Joined: 03 Jun 2015, 10:33

Re: Žiguļu kauss

22 Feb 2016, 06:43

Top dzinēji 5-6 t eur vidējs ap 3 t eur vaz tussa 1-1.5 t
 
User avatar
elf
Vazists
Topic Author
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: Žiguļu kauss

22 Feb 2016, 10:48

Kurās detaļās ir atšķirības Dzintara aplim ar vaztussa standaru.

Atļauts apstrādāt galvas kanālus,degkameru.
Kolektoru kanālu apstrāde.
Brīva sadales vārpsta
Virzuļi brīvi.
Atvieglinātie vārsti.

Un tas ir arī viss.....kur tas kosmoss.

Ja jau pats braucējs neko negrib darīt,bet ved pie Kiverta ,Ligura,Trauberga....tad nav īpašas atšķirības gala cenā darbam.

Par galvu ...ja atļauts uztaisam un ir...ja standarts...būvējam vismaz 3 galvas..liekam uz jaudas stenda kura tad labāka...nočakarēšanās garantēta.
Kolektora kanāli...tas nav dārgi.
Sadales vārpsta.....nopērkam īsto un ir....ja standarts...mēram ar grādu skalām vismaz 3 sadalenes...liekam uz jaudas stenda kura tad labāka....nočakarējies līdz besim...
Virzuļi pareizie ...200-350eur komplekts....standartiņam pareizajiem tāpat būs diezgan labs cīpars...ja ne tāds pats!
Vārsti atvieglinātie .......kapeikas.

Naivi cerēt ka šosejā standarts brauks ar Lienes ielā sapirktām detaļām....varbūt pirmos 2 gadus...
Sataisīsiet entās klases.....beigās nevienā nebūs braucēju....kausiņi gan tiks visiem kas finišēs.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests