Page 1 of 2

Ceļojums ar Vaz

Posted: 19 Sep 2016, 13:26
by stendec
Labdien!

Es jau ilgāku laiku domāju vasaras atvaļinājuma laiku pavadīt ceļojumā ar auto. Uz kādām 2-3 nedēļām ar kopējo attālumu līdz 5000Km. Tālākais kur esmu bijis ar auto ir līdz Tallinai ar "normālu mašīnu" (man bieži tiek jautāts kāpēc es nebraucu ar normālu mašīnu), Gribētos braukt ar 21013 (86g), kādi ir ieteikumi sagatavojot auto tik tālai braukšanai, kam vajag pievērst uzmanību, kas obligāti jānomaina, pie kā konsultēties. Kā arī, lūdzu, dalieties ar saviem tuvākiem vai tālākiem ceļošanas piedzīvojumiem ar žiguli!

E

p.s.
Kā samazināt degvielas patēriņu.

Re: Ceļojums ar Vaz

Posted: 19 Sep 2016, 20:35
by Traktorist
Šeit bija apspriests:
viewtopic.php?f=26&t=124&p=5080&hilit=8000+km#p5080

Par degvielas pateriņu ir laba grāmata ''Degvielas ekonomēšanas māksla''. Ja grāmatnīcas nebūs- varu aizdod palasīt.

Re: Ceļojums ar Vaz

Posted: 19 Sep 2016, 21:58
by Fiat 124
Sākumā jautājums - vai pats ko no auto saproti un ja ceļā kas notiks spēsi ko darīt?
Nezinu kur plāns braukt, bet jo tālāk uz rietumiem, jo mazākas iespējas dabūt rezerves daļas utt.

Re: Ceļojums ar Vaz

Posted: 05 Oct 2016, 20:00
by stendec
Labvakar!

Es neesmu liels automeistars, es varu nomainīt riteni. Esmu pārlasījis karburatoru ar remkompletu, mainījis bremžušlaukas un klučus. Un siksnu ģeneratoam. Un radiatoram krānu.

Doma ir doties līdz apmēram Turīnai, kopā ap 5000km sanāk. apmēram 2-3 nedēļas. Pirmās un pēdējās dienas varētu būt garāki pārbraucieni, ap 600km dienā. Plānoju uz nākamā gada maiju.

Paldies par grāmatas rekomendāciju, mēģināšu to sameklēt. Ja nebūs tad jautāšu.

Man ir pirmais tehniskais jautājums. Braucot ar auto temperatūra dačikā ir uz sarkanās robežas, vai reizēm nedaudz pāri, vai tas ir normāli šiem automobiļiem vai jābūt zemākai. Kā arī eļas lampiņa mirgojas brīvgaitā kad dzinējs ir uzsilis - eļļa filtri ir nomainīti!

Image

Vai varat Jelgavā ieteikt kādu godprātīgu servisu meistaru, kurš orientētos šādā tehnikā?

Re: Ceļojums ar Vaz

Posted: 05 Oct 2016, 21:12
by Traktorist
Temperatūra ļoti liela, jāmekle kapēc motors parkarsē.Lampiņa mirgo var būt tapēc ka tukšgaitas apgriezieni pamaz. Varu palidzēt, bet Rīgā.

Re: Ceļojums ar Vaz

Posted: 05 Oct 2016, 21:58
by Миша
Var ari no jelgas lidz rigai un atpakaļ nogadat,full service 8-)

Re: Ceļojums ar Vaz

Posted: 29 Dec 2016, 13:33
by stendec
Neliels apdeits. Saskatījos krievu internetos gudrus video par dzinēja pārkaršanu un pēc veiktajiem novērojumiem liekas ka pie vainas būs termostats.

Re: Ceļojums ar Vaz

Posted: 29 Dec 2016, 18:25
by 2101
Normāli temperatūras rādītājam jāstāv stingri pa vidu. Principā nekādā gadījumā nedrīkst ļaut temperatūras rādītājam ieiet sarkanajā zonā. Ja motors pārkarsis, eļļa paliek pa šķidru un šādā gadījumā normāli ka nav spiediena. Jelgavā ir firma Anru Motors, kurā jebkuru padomju mašīnu savedīs ekselentā kārtībā.
Tu neesi vienīgais, kas nākamgad taisās ar žiguli uz Itāliju. Varbūt ir interese kolektīvā pasākumā?

Re: Ceļojums ar Vaz

Posted: 03 Jan 2017, 10:16
by stendec
Paldies par ieteikumu! Man kādreiz bija nelāga pieredze ar šo kantori, tāpēc es izvairos no viņiem, taču viņiem ir vesela padomju auto izstāde.
Kolektīvi braukt būtu interesanti, vismaz kādu ceļa daļu, jo mums jāiebrauc pie pāris draugiem Polijā, Čehijā, Austrijā un arī Itālijā, tā kā mums brauciens uz turieni būs ar nelieliem līkumiem, bet ja tas netraucē...
Konkrēts datums un maršruts vēl nav nolemts, taču tas varētu būt vasaras sākumā, maijā, kādas 3 nedēļas vai 4. Brauciena sākumā un beigās domāju taisīt lielākus pārbraucienus, lai bez steigas pavizinātos Itālijā - Horvātijā.
Aptuvenais maršruts ir šāds: Karte

Re: Ceļojums ar Vaz

Posted: 03 Jan 2017, 14:24
by artyp
Ja brauksi tad liec farkopu un piekabu ar detaļām :D