Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Burunduks

Forum rules
Ievietojot pārdošanas sludinājumu, lūdzu ievērojam šos galvenos punktus:
  • Tēmas virsrakstā norāda lietas nosaukumu, kas tiek pārdota. Nevis vienkārši pārdodu, atradu garāžā, laba cena utt.
  • Uzrakstam aprakstu par preci pēc iespējas sīkāk un detalizētāk, lai potenciālajam pircējam uzreiz viss būtu skaidrs un nebūtu lieki jautājumi.
  • Jānorada preces cena un atrašanās vieta.
  • Un ļoti vēlama ir arī pārdodamās lietas bilde.
  • Jānorāda pārdevēja telefona numurs.
Neievērojot šos noteikumus, sludinājums var tikt izdzēsts.

Sludinājuma autoram ir jāpaziņo, kad sludinājums vairs nav aktīvs!
 
User avatar
pilots
Vazists
Topic Author
Posts: 106
Joined: 08 Apr 2009, 23:30
Location: Roja

Pārdodu paaukstinatas berzes reduktoru.

25 Oct 2011, 23:10

Varu piedāvāt paaukstinātas berzes diferenciāli.Šī diferenciāļa princips ir šeibas kuras rada savu berzi,pie mazākas slodzes viņas izslīd,bet pie lielākas slodzes paliek ciešākas.Pieejams ar visu reduktoru 2101(attiecība 4.3).Braukts divus super sprintus.Pirms tam noslīpētas šeibas -lai gluda virsma labai saķepšanai ( lai nav aprautas ar rievām), salikti jauni gultņi,blīvslēgs un sazobe noregulēta.

Sakums cena 130 ls.

Attēla var redzēt gan standarta reduktoru gan to ko tirgoju!
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: Pārdodu paaukstinatas berzes reduktoru.

26 Oct 2011, 08:59

Hmm, vai "paaukstināts" nozīmētu ātrāku bloķa detaļu "auksto sametināšanos"? :-) :-) :-)
Ruu@uto
 
User avatar
pilots
Vazists
Topic Author
Posts: 106
Joined: 08 Apr 2009, 23:30
Location: Roja

Re: Pārdodu paaukstinatas berzes reduktoru.

26 Oct 2011, 20:30

Vienozīmīgi ne!
Jo šeibas tikai sāk izslīdēt pie ļoti lielas pretestības, lai kaut ko nesalauztu reduktora iekšā.
Respektīvi ja viens ritenis būs ļoti noslogots ,tad sāks šeibās griezties, lai netiktu sabojāts reduktors.
Respektīvi,ja būsi grāvī slīpi uz 3jiem riteņiem un viens velkošais ritenis būs gaisā, tad lai nebūtu visa slodze uz vienu pusasi tad reduktora šaibas izslīd.Nebūs ka sametināts bloķis visu laiku uz cieto.
Bet braucot pa ceļu šeibas saspriegojas tik cieši, ka abi riteņi griežas vienlaikus.Jo iekšā mehānisms strādā zem leņķiem kuri uz paaugstinātu berzi saspriegojas.
Respektīvi,kad man viņš bija iekšā tad griežoties uz riņķi riepas nepleš,bet kad sāk spiest uz gāzes, tad reduktors sabloķējas un smuki sak griezties abas riepas reizē un saule uzzīmēt sanāk smuki.
 
User avatar
SaintDevil
Vazists
Posts: 82
Joined: 11 Sep 2009, 14:46
Location: Lemburģija

Re: Pārdodu paaukstinatas berzes reduktoru.

26 Oct 2011, 21:29

šāds manam uzlikts :thumbup:
tikai attiecīga eļļa jālej lai nenoplēstu šaibas ātri :shh:
 
User avatar
Rrx
Vazists
Posts: 96
Joined: 27 Jan 2009, 20:02
Location: Rīga

Re: Pārdodu paaukstinatas berzes reduktoru.

26 Oct 2011, 22:17

Jautājums, aptuveni cik ilgi šie ''bloķi'' dzīvo, jo vēlos likt uz sava šādu priekš vaztussa vai ziemas sprinta.
When in doubt-C4!
 
User avatar
pilots
Vazists
Topic Author
Posts: 106
Joined: 08 Apr 2009, 23:30
Location: Roja

Re: Pārdodu paaukstinatas berzes reduktoru.

26 Oct 2011, 23:00

Nav jau noslēpums ka bloķis reizi sezonā jāizjauc un japāregulē.
Pats ar bloķi tikai pirmo gadu braucu taka nezinu cik ilgi varētu kalpot.
Bet to jau pats jutīsi, ja nepatiks, ka iet tad izjauc un paskatās kāda sazobe,lufte un šeibas izskatās.
Bet domāju, ka pa ziemu tik liela slodze nav ,ka pa vasaru uz asvalta.
Man jau liekas, ka gariem pārbraucieniem arī bloķis nebūs radīts vispār.Braucot uz gonku lieku ,es savu žiku velku ar tiltu uz ratiem,lai prieksejie riteņi tikai griežas un aizmugurejie atpūšas.
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: Pārdodu paaukstinatas berzes reduktoru.

27 Oct 2011, 08:50

>pilots
Nu tu arī tik nopietni visu ņem pie sirds :D Tā aukstā metināšana ienāca prātā, ieraugot
terminu "paauKstināta berze" :D :D :D
Principā jā, tie, kuri savulaik lietoja šī "šaibinieka" tipa diferenciāļus, vismaz reizi pa sezonu
dabūja jaukt, slīpēt šaibas utt.. Vien pēc darbībām ar šaibām bloķis ir jāpiebrauc, to neslogojot
maksimāli, citādi ātri vien šaibas atkal ir strīpainas. Jānobrauc pārsimt km viegli slogojot
bloķi, tad jānomaina eļļa, vēlams ar piebildi marķējumā "LS" , un var dot iekšā! :D Mēs savā
praksē pārmaiņus lietojām gan šaibinieku, gan TORSEN. Torsens it kā patika labāk ...
 
melnis
Vazists
Posts: 546
Joined: 24 Jun 2009, 17:21

Re: Pārdodu paaukstinatas berzes reduktoru.

28 Oct 2011, 23:57

Cena gan tam brīnumam ir manliekas astronomiska. Ja labi meklē, var gliemežnieku atrast pa 100 Ls. nedomāju, ka tas muhļījums ir labāks par īstu bloķi.
 
klievis
Vazists
Posts: 535
Joined: 10 Jan 2009, 10:29

Re: Pārdodu paaukstinatas berzes reduktoru.

29 Oct 2011, 13:47

Re: Pārdodu paaukstinatas berzes reduktoru.
melnis » Vakar, 22:57

Cena gan tam brīnumam ir manliekas astronomiska. Ja labi meklē, var gliemežnieku atrast pa 100 Ls. nedomāju, ka tas muhļījums ir labāks par īstu bloķi.


...ja žiguli meklē pa 50 ls tad varētu but kadastranomiska , bet kopumā cena ir ļoti laba
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3340
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Pārdodu paaukstinatas berzes reduktoru.

29 Oct 2011, 14:21

Bet vai tad Plaza te jaunus par tādu summu netirgo......
Image