Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Burunduks

Forum rules
Sludinājuma autoram ir jāpaziņo, kad sludinājums vairs nav aktīvs!
Jānorāda pircēja telefona numurs
 
quattro
Vazists
Posts: 12
Joined: 24 Mar 2011, 10:31

Re: Parnesumkarba

07 Jan 2015, 23:05

==
Last edited by quattro on 18 Apr 2018, 10:30, edited 1 time in total.
 
kunkuls
Vazists
Posts: 393
Joined: 04 Aug 2009, 15:03

Re: Parnesumkarba

07 Jan 2015, 23:16

ceturtie robi tāpat visiem vienādi un gala rezultāts taisnee(ar 4. robu) vienāds tikai tas ka 400metros ar 6. kārbu var palikt vel 3. roba ja nekļūdos.
Dzīvē praktiski lielu starpību nejutu ar parasto 5cinieci un R1 - izmaiāas bija, bet niecīgas. (reduktors 3.9 ņiva)
tagad proves 3.9 reduktoru un R1 (2106+5robs) žigulī 2106

Sportā nebraucu - aktīvi un veikli pārvietojos ikdienā. Noteikti trasē tas ir svarīgi un jūtams, bet uz ledus spolējot nav starpība kurā robā, riteņi buksēja tāpat, kā būtu buksējis ar jebkuru kārbu.
12s 0-100km/h
 
quattro
Vazists
Posts: 12
Joined: 24 Mar 2011, 10:31

Re: Parnesumkarba

07 Jan 2015, 23:43

Image
Image
Image
Image
:draugi:
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Parnesumkarba

07 Jan 2015, 23:51

Neko nejaucu, runa ir tieši par otro pārnesumu, tas ir tuvāks trešajam, tieši tapēc pārbauda vai ir sestā karba ar otro pārnesumu!
Kur tu tos ciparus un līknes rauj, esi 100% pārlieconāts, ka tie ir pareizi!?
 
quattro
Vazists
Posts: 12
Joined: 24 Mar 2011, 10:31

Re: Parnesumkarba

08 Jan 2015, 00:33

Neko nejaucu, runa ir tieši par otro pārnesumu, tas ir tuvāks trešajam, tieši tapēc pārbauda vai ir sestā karba ar otro pārnesumu!
Kur tu tos ciparus un līknes rauj, esi 100% pārlieconāts, ka tie ir pareizi!?
ja runājam par starpību starp II un III tad tur gandrīz vienāda starpība starp ātrumiem
koeficienti:
2101> 0.650655
2105> 0.647619
2106> 0.648241
pat 2101 kārbai sanāk tuvāks 2. un 3. ātrums,bet to nejutīs.
ja runājam par pārbaudīšanu,tad parasti pārbauda izgriežot ar 2. var arī 3. un pat 1. ātrumu(galvenais ne 4. :) ), bet tas katram savā ziņā un mērīšanas precizitātei, bet pārsvarā 2106 kārbas var atšķirt pēc viena valnīša uz primārās vārpstas redzamās daļas ;)
skaitļi ir patiesi un jau gadiem zināmi, kā arī redzami Dzintara apļa un Žiguļu kausa noteikumos :!:
grafiki ir ņemti no krievu lapām,par pēdējām neesmu iedziļinājies bet pirmā +/- ir pareiza, ja nemaldos tad ir ņemts vērā riteņa diametrs no 175/70 r13(tas bija rakstīts vienā no lapām)
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Parnesumkarba

08 Jan 2015, 00:47

Pēc valnīša var pateikt tikai tad kad noņemts "zvans", bet saliktā veidā tikai ar izgrišanu un tikai otrajā parnesumā.
 
quattro
Vazists
Posts: 12
Joined: 24 Mar 2011, 10:31

Re: Parnesumkarba

08 Jan 2015, 00:51

uij jā pareizi,bez zvana protams!
klasikas kārbu modifikācijas un atšķirības:
http://zapchasti-servis.kiev.ua/index.p ... ad/kpp_vaz
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Parnesumkarba

08 Jan 2015, 00:54

Man grāmatā cipari nedaudz atšķiras, pārvarā vienādi, bet bik atšķiras, un neaizmirsti, ka runa tieši par 2106 kārbu nevis 21063 utt.. būšu pie komja ieskanēšu.
 
2101
Vazists
Posts: 180
Joined: 20 Mar 2010, 12:43

Re: Parnesumkarba

08 Jan 2015, 09:19

Paldies!
Par tiem pārnesumiem, gan, jau bija zināms, vnk domāju, ka ir kāda konstruktīva atšķirība, kas 2105 kārbu noliek vēstures mēslainē.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 44 guests