He he, kad es ko komentēju par cenām man pārmet par spamu nevietā, bet paši gan aši
kāda starpība par cenām vai par to vai cilvēkam vajag
Bet ok, pievienošos, autoram būs viela pārdomām
Tam ir jābūt ideālam un par 1k tādu nenopirksi.
Ideālisms ir nosacīts jēdziens, mehāniski ideāls tas nav pat no rūpnīcas, kur dirvis un citus paneļus piedzen ar kuvaldu (paskataties necenzētās dokumentālās filmas par rūpnīcu),bet ja ideāls ir domāts autentiskuma ziņā, tāds kāds ir iznācis no rūpnīcas ar visiem trūkumiem, tad ir cita opera.
Par cenu pilnīgi aplami, mūsdienās var nopirkt labus auto ar maziem noskrējieniem, pabrauktus, bet labi saglabājušos kā arī detaļas, bet ir jāmāk meklēt, jāzina kur! ss.lv ir tikai daļa tirgus, kur pārsvarā dēliņi un mazdēliņi izliek opapu mantotos auto un paši sadzejo cenas vadoties no citiem dzejniekiem.
Kur un kā es nestāstīšu, lai perekupi neizmanto, bija ar šo nepatīkama pieredze. Pirms vairākiem gadiem iebraucu sarķenes statoilā braucot ar žiku, pienāca vīrs gados, norunājām pusotru stundu, čuķ ne visu dzīvi istāstīja saistībā ar žiguļiem. Beigās piedāvāj detaļas un pašu žiguli, setais ar 1.6 dzinēju. Paņemu kontaktus un tā arī palika. Pēc kāda laika te vazos privātpastā mani uzrunāja jaunietis, kurš jautāja vai nezinot, kur labu žiguli atrast, pastāstīju +/- žiku problēmas un braukšanu. Jaunietis apņēmīgs, ka vajag! Labi aizbraucām pie vīra, jā tur tiešām koņča, tumšas ķiršu krāsas žiks, nobraukums, laikam otrais aplis, bet saglabāts ļoti labi! Nekas nebija ne sists ne metināts. Pārdeva opis to auto ar salīdzinoši svaigu skati par 300Ls. Pēc nepilna mēneša ss.lv parādījās par 800Ls
Par braukšanu, viss atkarīgs no cilvēka, maršruta, auto komplektācījas kā arī gada laika!
Standarta auto ar standarta dzinēju, četrinieci kārbu, nozīme ir arī reduktoram ja īsais auto būs dinamiskāks, bet garos gabalus sanāks zāģēt, ja garais reduktors dinamika noplauks, bet garos gabalus zāģēt būs nedaudz patīkamāk. Daudziem apgrūtinās čoka darbības un auto atkausēšana, uzsildīšana ziemā, vasarā karstā laikā varās sūkņi, vārās karbiķi, no rīta nezini pieleks vai nē un vis pārējā žiguļa burvība. Un protams arī salīdzinoši smagā stūrēšana.
Ja auto ir aporīkots ar piecinieci kārbu, optimālu reduktoru, forsētu dzinēju tad pārvietošanās ir daudz patīkamāka un aizmugures piedziņa to padara vēl patīkamāku, bet arī bīstamāku, tapēc, ka stūrēšana nav tik viegla un ātra.
Ir varinati, ka cilvēks nopērk žiguli, samaina eļļas tur ko vēl un rulē gadus bēdu nezinot, ir varianti, ka nopērk un pārlasa no viena gala līdz otram kamēr rodas reāla drošiba, ka nekas nekur nesalūzīs un tāpat salūzst....
Kā minēju cilvēki ir dažādi, pazīstu tādus, kuri pēc nedēļas sapot, ka tas nav viņiem, bet ne mazums ir pretējām izjūtām. Vairāki no sievas radiem tai skaitā māsica, gados jauna, nedaudz virs 20 toreiz, nobraukāja divas vai trīs vasaras ikdienā bez problēmām ar standarta sesto žiguli, brauca pa Rīgu un pa brīvdienām uz Ērgļiem.
Pārsēžoties uz citu auto protams tur izjūtas ir pavisam citas, jūties brīvs, ka vari visur aizbraukt nedomājot kas nu salūzīs. Padomju auto tomēr mūsu dinamiskajam laikmetam īsti piemēroti nav, bet tas nenozīmē, ka tos nevar lietot un nevar izmantot ikdienai. Diemžēl csdd mums ir iesūnojis kantoris, ja ārzemēs bremžu sistēmas uzlabošana ir vēlama tad pie mums aizligta.
Tikai nepārprotiet, nesaku ka žigulis ir slikts kā tāds!
Par piedāvājumu, domāju, ka būs ļoti grūti vai pat tuvu nerālam atrast kādu, kurš mainīs labu, legālu žiguli pret rolleri.......
P.S
Konkrētie modeļi ir maz, bet te viens 2012 gada par 900eiro.
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto ... gceie.html