Nu ko motors ir pārlasīts un swapošna var sākties
Jāsaka paldies biedram
Major par morālu un fizisku palīdzību no procesa sākuma, paldies arī par padomiem biedriem
Traktorist un
klievis
Liekot virsū skriemeli atklājās pārsteigums, vienā caurumā rūpnīcā aizmirsuši vītni iegriezt:

kas atliek ja ne iegriezt pašam:

Kolektors arī sagatavots, kanāli izlīdzināti, izpulēti tikai tur kur būs sprauslas:
Jauna bikse, kurā iemetināta zondes vieta:
Iepirktas jaunas daļas:
Motors vēl iekšā:

Jau ārā
Motors:
Nu tad ceļam iekšā:
Uzliku kruto krānu
Te jau pēc pirmā test drive:
No galvas skrūvēm uztaisītas riteņu skrūves:
Diski ir opeļa un uz žiguļa trumuļiem virsū nelien, priekšā arī bremžu suporti traucē tāpēc jāliek caur plančiem, aizmugurē liku kas bija 15mm trīgie, bet priekšā uztaisīju no veciem bremžu diskiem uz 9mm.
Aķis pārnests uz aizmuguri, uz bagāžnieku, kronšteinu nofleksēju tur vēl jaizkrāso un aķim kārtīgs tureklis jāuztaisa tad arī būs vizuāls ieskats
Un par rezultātu, pirmajos metros jau bija skaidrs ka ir super uz grantenes spolē ar trešo ja iespiež un uz asfalta bez kacināšanas ar otro izspolē, nobraukti pirmie 20km sākumā pagonkoju lai lūzt ja kas lūzt un tad centos tā mierīgi, rīt priekša garš brauciens......