Tā kā laika maz un darba daudz viss ievilkās un daudz kas tika veikts steigā, bet centos steigties lēni, lai viss izdodas kā vajag

Bija plānots uzlikt VFTS bodykitu, bet tā kā motors tika notirgots prioritāte bija uzbūvēt citu jaudīgāku. Tā kā vizuālās pārvērtības atstāšu uz nākamo gadu.
šis tas tika mainīts interjerā, ir tā priekšrocība mainīt kā gribu un tā izdarīju
Tālāk, lai runā bildes ar aprakstiem
Pieciniecei kārbai sagatavotas pārlasītas daļas, protams arī visi blīvslēgi jauni:

Jauna eļļa:

Gribēju nostrūklot korpusu, bet nu netiku līdz tam
Tiek gatavota sekretka:
Gatava uzstādīšanai:
Sagatavoti audio vadi:
Visa motora provodka tika ielikta cita, kura bija labā stāvoklī, provodkai pievilkti klāt vadi kas būs vajadzīgi megasqitam, tika ielikta cita labāka signalizācija un tās vajadzībām vadi savilkti, ievilkti vadi kas būs miglas lukturiem, ievilkts vads kas rāda, ka ieslēdzas motora ventilators, vadi kas paredzēti devējam kas rāda, ka griežas ventilators, vadi ar ko pa taisno ieslēgt ventilātoru, vadi sēdekļu apsildei un vēl citi, kurus esmu jau aizmirsis

visi vadi tika ievilkti plastmasas caurulēs un notīti ar melno izoleni, daudzi salona vadi tika notīti ar mīksto lenti.

P.S.
Daudzās vietās ir brūna līme, kas atgādina rūsu, bet tā ir tikai līme
Panelis, kur pečkas "vadība" un pelnu trauks tika pārtaisīts:
Lienes ielā iepirkti nepieciešamās daļas:

šīs bija komplektā ar ņivas motoru:

jaunas pederes:

Jauna bezkontaktu spole:

Regulējamais zobrats:
Izrādās jau no rūpnīcas eļļas sūknim plāksne saskrāpēta

Pieslīpēju:
paliekam šeibu, lai uz lielākiem rpm lielāks eļļas spiediens:
protams visur jauni blīvslēgi un blīves:
izrādās ir vairāku veidu rokeri, svara starpība 25grami, un var redzēt, kuri labāk piestrādāti:
Galvai iemetinātas papildus spiļku vietas šprices kolektoram (PALDIES ADParts), pārgrieztas vārstu sēžas, noslīpētas abas virsmas:
Pieslīpēti vārsti līdz fanātismam, netek kaut nedēļu stāv....
Ķēdes atradās četru veidu, neviena no viņām nav izstiepusies:

58 posmi, 57 posmi, 54posmi, 49 posmi.
Špiļku gali bija jāapzāģē, lai regulējamais zobrats neķeras (tā viņiem sanāk) piekernēju, lai uzgriežņi neskrūvējas vaļā!
Spararatu nezāģēju, lai nezaudē griezi, palika oriģinālā svarā 6.7Kg.
Droši vien daudzi nezin, bet ir jāievēro metkas liekot spararatu:

Nav obligāti, bet vēlams!
Sagatavotas daļas un virsmu attaukojamais šņabis

tāpat kā lielākā daļa detaļu arī kartera vāks ir jauns tiai pārkrāsots:
Liekam virsū, bet kas ta tas
http://content26-foto.inbox.lv/albums/m ... .sized.jpg
Nu neder
Salīdzinot ar citiem ievērojami atšķiras.....
Ņēmu veco, noskrāpēju un nokrāsoju:
Pagaidām bija plānots un tika liks karburatora kolektors jo šprice plānojās vēlāk:
Kolektors protams ar "taisnu" virsmu tāpēc pieslīpējam, protams pēc tam pārbauda:
Abi kolektori izfrēzēti, salaisti ar galvas kanāliem:

Visas motora daļas kas krāsotas krāsotas ar termokrāsām.
Labi, ka ir šāds aparāts, piekoriģējām blīvi
Liekam virsū:
Apakšā biezās šeibas:
Misiņa uzgriežņi (novilkt var!):
Nobīde pēc ieregulēšanas:
Nācās pagarināt:
Gals nozāģēts no cita spriegotāja un sapresēts kopā ar titāna cauruli.
Lēnam top;
Jā kā jau minēju dzinējs no ņivas, bija gan žigulī, sadalene klasikas:

[img]hhttp://content26-foto.inbox.lv/albums/m/micuksgls/VAZ-21063/807.sized.jpg[/img]
Pirms ielikšanas:

Arī jauns.....
ieliekot motoru sapratām, ka ir par daudz uz priekšu, izrādījās ka kronšteins kurš bija uz donora piecinieces bija no četrinieces:
Salīdzinājums, pa labi četrinieces kronšteins:
Bik tūns
Sagatavots elektro mezgls no golfa bezkontaktu aizdedzei, spole žiguļa:
Golfa aizdedzi tomēr neliku, jo atklājās, ka tai ir mazs regulēšanas diapazons, viņai ir jābūt vairāk uz augšu!
Izdomāju pārtaisīt savādāk, bet pagaidām nopirkšu oriģinālo bezkontaktu sadalītāju, komutators un provodka paliks golfa.
Auto tika iedarbināts, bet atklājās ka ceturtā cilindrā tiek antifrīzs, par izplūdi tecēja arā tāds pats zaļš un audz. Izrādījās, ka izplūdes kanālā ir bijis gaisa burbulis kuru esmu atfrēzējis vaļā, caurumiņš maziņš 0.03mm bet ar to pietika. paurķējot izpletās lielāk. galva pati par sevi bija grūti frēzējama un gaisa burbuļi bija daudzviet

nu ko jaucam visu nost un galvu nost:

Atkal jāsaka paldies ADParts šefam Vadimam par info, viņam nebija laika tāpēc aizvedu uz kantori kur metina alumīniju, citādi galvu varētu izmest, bet šajā ielikti 70Ls un trīs nedēļas paša darba, bija kā žēl.
izzāģēju, lai tiek klāt aizvedu metināt, sametināja noslīpēja galvu, bet tek atkal, irst tur viss. Izzāģēju otrreiz jau lielāku, lai tiek klāt, sametināja, atkal noslīpēja, bet tecēja vairāk kā pirmajā reizē.......
Nu skaidrs, metinātājs vairs neņēmās metināt, atradu saimniecībā esošo labāko galvu un ātrā tempā frēzēju kanālus, protams sēžas piegrieztas, un noslīpēta par milimetru, bet tā kā tur bija 2mm tad atlika kantīte no deg kameras ap milimetru. Ja rēķina pēc tabulas cik noslīpēts no galvas un no bloka tad kompresijas pakāpei jābūt ap 13
Otra galva pēc slīpēšanas:

Mazgāju divas stundas

Saslīpēti vārsti un sagatavota uzlikšanai!
Pirmajā reizē aizmirsu nofočēt, lai saregulētu pareizi gāzu sadales mehānismu ir jānosaka precīza augšējā mirusī zona virzulim un sadalenei, virzulim precīzi to dara tā:

Sadalenei dara citādi, bet to šobrīd neaprakstīšu jo nav bilžu.
Mēģinot uz tausti vai citādi kļūdas būs un ne mazas, vienīgais precīzais veids ir šāds!
Pēc bloka un galvas slīpēšanas oriģinālās metkas vairs nesapas, tāpēc ir nobīdes, man sanāca šāda nobīde:
Te jau viss salikts:
Tūnings aizdedzei, lai spēcīgāka šparakstele izņemam rezistoru un ieliekam ko bez pretestības:
Priekšējā optika ir pilnīgi jauna, tuvajās gaismās night breaker spuldzes, spīd nu ļoti labi un ceļu var redzēt
Uzlikti jaunā tipa drošinātāju paneļi, otrs jo daudz citu patērētāju:
Runājot par golfa aizdedzi, kaut kad šo uztaisīšu, labākais variants ir taisīt uz oriģinālā sadalītāja pamatu, noņemam visu lieko, lai plāksni ar holla devēju var pieskrūvēt žika sadalītājam, kātam kulaciņi ir jānovirpo uz mēru, lai var uzpresēt "štorku" no golfa sadalītāja, iezāģējam caurumu kur iespraust štekeri holla devējam un liekam kopā. Darbs ir maz un vienkāršs, kad būšu to izdarījis parādīšu!
Virsbūvei nekas nav darīts tik nomainīts jauns kloķis
interjerā ir izmaiņas, pulkstenis atgriezās vecais vecajā vietā, tapa vidus konsoles daļa, rāmis alumīnija ar plastmasas uzlikām, virsējā daļa apvilkta ar ādas imitāciju:
Pie pārnesumu kloķa caurums nepaliks tukšs tur tiks uzšūts prezis.
Kā redzams augšā pa labi voltmetrs, Zemāk zaļa lampiņa, kur iekšā ir divas gaismas diodes, balta kas idicē kad ieslēdzas motora ventilatora relejs un zila, kas indicē, ka griežas ventilators. otra sarkanā lampa parāda, ka ir ieslēgta loga apsilde (nav ielikts stikls ar apsildi). Zemāk ir četri slēdži, pirmais ieslēdz motora ventilatoru, otrais aizmugurējā stikla apsildi, trešais paredzēts megasquirt funkcijai
table switch, ceturtais ieslēdz ātrumkloķa rozes apgaismojumu, kur iekšā ir sarkana gaismas diode. Pa labi apakšā kur eļļas pulkstenis, tas ir tikai kā korķis

tas būs tādā pašā korpusā iemontēts AFR deveiss (jā zonde ir jau izputējā).

Sekos konsules turpinājums uz aizmuguri, bet tas vēlāk.
Apvilkts palodzes kartons un Ielikti labi skaļruņi + sietiņi:
Tā kā tiks likti sēdekļi ar apsildi ir ievilkti vadi ar slēdžiem:

gaisā nekas nekarāsies, kā minēju būs turpinājums konsolei!
Vakar biju uz skati, dabūju mēneša biļeti:
Vienu divnieku par plaisu priekšējā bremžu trubiņā, un ir viens vieninieks par bremžu nevienmērību, pat zinu kāpēc, tika gais sistēmā kad bačoks apgāzās.
uzreiz braucu uz veikalu nopirku un arī nomainīju:
Šodien uzsāku braukšanas sezonu ar žiku:

Auto iet nu ļoti labi un pieciniece vienkārši super
Nu tā kā galvai vairs nav papildus vietas šprices kolektora stiprināšanai un vav izfrēzētas lūkas prauslu strūklai tad tāda šprises koncepcija kā bija plānota nebūs! Lēnam būvēšu citu galvu, pēc pilnas programmas un domāju ka taps turbo, tāpēc galva netiks slīpēta.
šprici gan domāju būvēt, vismaz lai justu atšķirību un iespējams pat samērīšu jaudu, metināšu sprauslu vietas karburātora kolektorā, tā tiks izmēģināts kā tas strādās un tad kā minēju droši vien pavasarī taps cita galva ar normālo ieplūdnieku.
Pavasarī arī likšu VFTS body kitu un auto pārkrāsošu sarkanu, uzlikas melnas, platie diski ar sarkanu iekšu, centrā melnā plastmasas uzlika un plaukti balti.
Vēl ar laiku gribētu atrast VAZ-2112 dzinēju
Tas pagaidām arī viss.....
Paldies jāsaka Artim par fizisku palīdzību un morālu atbalstu, vēl paldies Klievim par padomiem un paldies Mišam par golfa komutatoru!