Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
 
User avatar
Kazha
Vazists
Topic Author
Posts: 450
Joined: 06 Jan 2008, 12:02
Location: Jelgava

Jelgavas sarkanais (2101)

10 Oct 2009, 19:49

Par un ap, ko tad esmu ar savējo izdarījis.. Aizsākās viss 2007. gada 4. aprīlī, kad beidzot viņu atradu.. Nopirku par 380 naudiņām, treknajos gados tā nu viņi maksāja. Kašaks šur, kašaks tur un tur, kā jau 82. gada žikum.. Motors bija standarta 1.2, ielikts bija kaut kāds vecs maģis, tumbas, signalizācija un centrālā atslēga priekšējām durvīm, kas protams pēc pavisam neilga laika aizgāja pa pieskari un nu jau ir aizstāts ar kaut ko sakarīgāku..
Last edited by Kazha on 13 Aug 2010, 23:45, edited 3 times in total.
 
Traktorist
Vazists
Posts: 1146
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: Jelgavas sarkanais (2101)

10 Oct 2009, 20:00

Izskatas labi! Kadi plani uz nakotni?
 
User avatar
Kazha
Vazists
Topic Author
Posts: 450
Joined: 06 Jan 2008, 12:02
Location: Jelgava

Re: Jelgavas sarkanais (2101)

10 Oct 2009, 20:02

Tā nu piermā lielā pārbūve bija sēdināšana.. Pakaļējām atsperēm tika nogriezts viens vijums un gals, uzsildīts, pielocīts.. priekšējās atsperes, nenoņemot no žika, vienkārši un brutāli tika pasildītas kamēr žiks nosēdās par vajadzīgo gabaliņu. Sēdinājums pa smuko, tikai nedaudz neprakstisks.. pirms guļošajiem jābremzē un pa bedrēm prātīgi. Uz kādu laiku ieliku atpakaļ standarta atsperes, pabaudīju komfortu, bet ilgi nevarēju paciest žiku ar traktora klīrensu.. tā nu priekšā tika ieliktas ņivas atsperes un pakaļā tās pašas apgraizītās..
 
User avatar
Kazha
Vazists
Topic Author
Posts: 450
Joined: 06 Jan 2008, 12:02
Location: Jelgava

Re: Jelgavas sarkanais (2101)

10 Oct 2009, 20:04

Pie reizes pārliecinājāmies, ka 17" diski žikum ne der, ne labi izskatās. :thumbdown: :D
 
User avatar
Kazha
Vazists
Topic Author
Posts: 450
Joined: 06 Jan 2008, 12:02
Location: Jelgava

Re: Jelgavas sarkanais (2101)

10 Oct 2009, 20:20

Tā nu pagāja tieši gads, kā reizi nobira drusku nauda, un izdomāju, ka žiks ir pelnījis svaigu krāsojumu.. Vecais bija galīgi nesimpātisks.. rūsas točkas šur un tur.. vecais saimnieks tās bija aizķēpājis čut vai ar kaut kādu nagu laku.. vismaz krāsa ar visu pārējo žiguli tiešām nebija vienāda.. žikus - piekrāsotās vietas.. tāpat arī bija pietiekami daudz buktīšu, kuras tā tik vien prasījās aizšpaktelēt. Labo priekšējo spārnu izdevās saglābt, kreisais bij norakstāms..
 
User avatar
Kazha
Vazists
Topic Author
Posts: 450
Joined: 06 Jan 2008, 12:02
Location: Jelgava

Re: Jelgavas sarkanais (2101)

10 Oct 2009, 20:33

Aaa, žikus pēc krāsošanas.. :clap: Protams, nesanāca tik glauni kā gribētos.. špaktelējos pirmo reizi.. Tā jau saka, ka par pirmo reizi vienmēr kauns, lai arī kā būtu centies. :D kā arī uzkarsa kompresors un sāka mētāties ar kondensātu.. nu jā, tautā sauktais mandarīns. kā arī no attiecīgā leņķa var redzēt attiecīgās špaktelējuma vietas.. bet nu, māksla jāskata pa gabalu un no 2m ne sūda nevar pateikt. :D :D
 
User avatar
Kazha
Vazists
Topic Author
Posts: 450
Joined: 06 Jan 2008, 12:02
Location: Jelgava

Re: Jelgavas sarkanais (2101)

10 Oct 2009, 20:40

Žikus smuks, trobele bij - iesākumā tika aizvākts pakaļējais bundulis un iemetināta "taisna" truba, troksnis bija nejēdzīgs un pēc otrā brauciena līdz Liepājai un milzu galvas sāpēm pakaļējā bunduļa vietā iemetinājām vēlvienu caurskrejošo rezonatoru.. Skaņa pieņemama ar interesantu svilpienu.. Nu jā, bet uz priekšu, tāpatās, kaut kā vēl īsti riktīgi negāja.. Tad nu tika iegādāts 1.6 motors no 1998. gada 7tā žika, par 70ls ar visiem pričendāļiem.. drusku gan pārmaksāju, jo stāvoklis viņam bija drausmīgs.. viss vienā eļļā un dubļos, bet nu, tā kā bija paredzēts viņu pilnībā pārlasīt tad po.. Tā nu viņu sadalīju pa gabaliem, blokam tika noņemts 1mm (10ls) un izborēti caurumi pirmajam remontam (40ls).. pirmais remonts tāpēc, ka mājās vnk mētājās jauni virzuļi.. Eem, visu izsvaroju, vārstu bīdītājus atvieglināju pa 20g (laikam īpaša jēga nav), spararats ar kļuva vieglāks par kaut kur 300g.. Motors netika būvēts priekš pārākās jaudas, vienkārši, lai labi un ilgi ietu. Tā sacīt jāsaka, lai iekļautos un dažreiz izrautos no satiksmes plūsmas.. :)
 
Traktorist
Vazists
Posts: 1146
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: Jelgavas sarkanais (2101)

10 Oct 2009, 20:41

Kazha,respect par izdarīto darbu. Labi sanaca pirmajai reizei.Kā paskatijos uz tavu auto pašam sagribejas 2101 modeli. :thumbup:
 
User avatar
Kazha
Vazists
Topic Author
Posts: 450
Joined: 06 Jan 2008, 12:02
Location: Jelgava

Re: Jelgavas sarkanais (2101)

10 Oct 2009, 20:50

Tāks, motors ir, krāsa ir.. Kaut kad pa to laiku tika arī ielikts sestā žika panelis.. Tāds, daudz formīgāks, mājīgāks un acij tīkamāks par kantaino, oriģinālo.. Drusku paņēmos ar rokdarbiem un iztaisīju pa savam.. Stūrīti ar veiksmīgi pa 10ls nopirku, nedaudz pieliku roku un sanāca tīri tā neko..
Last edited by Kazha on 10 Oct 2009, 21:50, edited 1 time in total.
 
User avatar
Kazha
Vazists
Topic Author
Posts: 450
Joined: 06 Jan 2008, 12:02
Location: Jelgava

Re: Jelgavas sarkanais (2101)

10 Oct 2009, 20:57

Vairāk vai mazāk viss tā kā būtu, nu var arī pamērīties.. tas ir pagonkot.. :D (žiku sabrauciens "Rullītī")
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11