Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
User avatar
Agriic
Vazists
Posts: 64
Joined: 21 Sep 2009, 21:23

Re: Mazliet no priekšpiedziņas tematikas

21 Mar 2010, 12:07

Viss pa nopietno, RESPECT :clap: :clap: :thumbup:
Kamēr motors rēc ļauj riepām kaukt!
 
User avatar
Миша
Vazists
Posts: 1412
Joined: 30 Aug 2009, 21:13
Location: Universe

Re: Mazliet no priekšpiedziņas tematikas

22 Mar 2010, 21:35

Tam motoram kurš nobruka vismaz eļļu mainija? :D


Tas motors nogaja tik daudz tikai tapēc ka tika kvalitativi,pareiz saskruvet ;) visu cieņu :draugi: :thumbup:
Power is nothing without quattro
 
User avatar
AndrisV
Vazists
Topic Author
Posts: 118
Joined: 15 Sep 2009, 00:07

Re: Mazliet no priekšpiedziņas tematikas

22 Mar 2010, 23:24

Loģiski, ka mainīja. Interesanti gan kāpēc tāds jautājums. Ja ir runa par nobirušo virzuli, tad klanim apakša ir visa zila nodegusi, tur šāles smuki pagrozījās. Leņķstanga pat uz pēdējo remontu nav slīpējama.

P.S. Melna eļļa = labi. Ja eļļa ir dzeltena, tad tā netīra motoru un nesavāc mēslus, karoče, sūdīga eļļa.
 
klievis
Vazists
Posts: 535
Joined: 10 Jan 2009, 10:29

Re: Mazliet no priekšpiedziņas tematikas

23 Mar 2010, 14:06

bildēs jau izskatas kā pasakā!:)--nu tēlaini ļoti izskatas!:))
zināmas kļūdas --kad virzuli sasit un vārsstam galu norauj--tā daudziem bieži gadās:)bet nezkapēc kāp uz to grābekli arī nākošreiz:)
 
User avatar
AndrisV
Vazists
Topic Author
Posts: 118
Joined: 15 Sep 2009, 00:07

Re: Mazliet no priekšpiedziņas tematikas

23 Mar 2010, 14:24

Nu, nu ;) Tur līdz ķeršanai kā līdz marsam bija, vismaz ar šito sadaleni. Tb. tupi noraut ar vārstu pa virzuli tā kā jāmācās nebūtu, vismaz ne šitam motoram. Vārsts pēc aprēķina sāk gribēt peldēt pēc 9500 (rēķināts ņemot vērā sadalenes profilu, visas tās bandūras svaru un uz konkrētu atsperi). Grope virzulī arī bija ar ļooooti lielu rezervi, jo rēķinājas ar 13.5mm sadaleni, šitai ir bišk mazāks pacēlums ieplūdei. Bez tam, galvai ir vārsti sēdināti iekšā pa kādi 2mm, tur savādāk degkamera nesanāk normāla.

Notrūka bišk nepareizu atsperu vāku dēļ, tb. pirmās izļurkājās vadīklas, tālāk, kad vārsts dabū kārtīgāk iešūpoties, ņēma un notrūka, tipiski uzreiz pēc suhariem. Pietam, notrūka ta pie maziem apgriezinieniem (3-4K), attiecīgi staļins mazāks. Bet vispār BMW vārsti panes diezgan lielu izņirgāšanos, ja tā uz to paskatās.

Ai nu šitā problēma jau bija iepriekš, tikai toreiz laicīgi norāva galvu palūrēt kā tur vispār izskatās, nobrīnījās ka vadīklas izdilušas uz urrā pa 2-3 gonkām, padomāja ka sūdīgs materiāls, pārspieda citas, nokopa un deva ručkā. Otreiz nepaveicās. Bet nu nav ļaunuma bez labuma, tagad ir skaidrs kur bija problēma, kas īstenībā bija vienkārši nedaskatīta muļķība n-tajās izmaiņās.
 
klievis
Vazists
Posts: 535
Joined: 10 Jan 2009, 10:29

Re: Mazliet no priekšpiedziņas tematikas

23 Mar 2010, 19:04

es laikam nepareizi uzrakstiju- mans koments bija par divām bildēm par to kur virzulis sasists un par to norauto vārsta galu- es nemaz ndomāju kad vārsts nok''eris virzuli -tas jau bijis ir pēc tam:))
vienīgā kļūda un mana doma ir tikkai kļūda liela ar atsperēm, bet ja atsperes tādas kā bildē tad montāžas kļūda:)
 
User avatar
AndrisV
Vazists
Topic Author
Posts: 118
Joined: 15 Sep 2009, 00:07

Re: Mazliet no priekšpiedziņas tematikas

23 Mar 2010, 21:24

Ne gluži montāžas kļūda, ibo izturēja ta pēc salikšanas 5 mazrallijus+pāris trenniņus un izbeidzās pēc sezonas, bet nu to var nosaukt arī tā. Vāki bija pielasīti no tā kas ir, attiecīgi tur bija problēma ar to, ka atspere bija bik lielāka par vāka sēžu (par cik, tagad nepateikšu, nekas krimināls, bet acīmredzot pietika), tb. uz vibrācijas rēķina varēja šupoties vāks pret atsperi, attiecīgi izdilst vadīkla, tad kad sasniedza kritisko ļurku, vārstam apnika un tas notrūka :) Viss kā parasti, savu autiņu skrūvē 2 nedēļas pirms mačiem, attiecīgi, sanāk iet uz kompromisiem, kad vāca kopā otreiz, bišk ar šķību aci nolūrēja, bet nu mācība maksā kāpostu.

Ainu, tas ir sīkumi, piekam bija gaidāms, jo stāvēja 3rievu suhari, kas ir pazīstami ar savu vēlmi notrūkt tieši pēdējā gropē (tb. komplekts, bumbiera vārsts, suhari un čaška), kad šitiem motorzāģiem ir jāliek tomēr uzķīlētie ar vienu. Būs citi vārsti, citi suhari un normāla čaška, tb. jautājums slēgts. Pāriesim no bumbiera uz opeli, tur arī vārstiņam radiuss ir pareizāks priekš šitā degkameras tipa.

Bet nu jāsaka kā ir, klasikas motors ir kudi zvērīgāks ubūvējams par priekšpiedziņas. Sākot ar starpstroķu attālumu un beidzot ar mūžseno bloka garumu, da i galvas problēmām, klasikai ieplūdi 100% var resnāku izgrauzt nekā šitiem piržamajiem. Papētīju, ko var ar to ņivas bloku sadarīt, tīri neko žužžukalka sanāk. 84x84 ar ļoti labu RS.
 
User avatar
vazzist
Vazists
Posts: 29
Joined: 27 Dec 2009, 17:57
Location: Dobele

Re: Mazliet no priekšpiedziņas tematikas

23 Mar 2010, 23:21

Jums jau Tur kā VAZ rupnīca.. baigie pro.. ;)

Bet nu jā,kadas izmaksas bija liekot to motoru? te pat LAtvija pirkāt vai kaimiņos detaļas?
 
User avatar
krissis
Vazists
Posts: 537
Joined: 08 Apr 2009, 22:05
Automašīna: Mitsubishi

Re: Mazliet no priekšpiedziņas tematikas

25 Mar 2010, 22:44

Vaznis vnk :wtf:
Cik jums aptuveni iziet $ uz katru gonku? (benzīns, dalības maksa u.t.t)
Ko dievs nav devis to biezpiens neatsvērs ;)
 
jozefs
Vazists
Posts: 3
Joined: 25 Mar 2010, 23:32

Re: Mazliet no priekšpiedziņas tematikas

25 Mar 2010, 23:37

Vai dzeltenais krosinieks netika nopirkts no E.Metera?

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 62 guests