Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

08 Jul 2011, 23:51

Kolēģi iesakiet ko darīt ar vaz projektu?!
Ir pienācis pārdomu brīdis, tas gan nav bez pamata!
Sākšu ar izskaidrojumu, šo vazu pamatā grasos/grasījos būvēt ne tik vien izskatam ( tādu kā mūsdienīgu VFTS versiju), bet ar domu, ka ar to varētu piedalīties ar auto sportu saistītos pasākums, kādos sprintos un protams no paša sākuma bija naiva cerība ar to piedalīties kādā „street drift” pasākuma, protams ne tik vienu reizi, bet pēc gribēšanas, droši vien arī azarts ieslēgtos un galu galā man tas patīk! par gan skaļi nerunāju, lai nesmīdinātu cilvēkus :D
Protams, lai ar vazu varētu piedalīties tik nopietnos pasākumos, ir vajadzīgs ne mazums uzlabojumu un pārbūves un tas arī rada lielākās problēmas!
Plāni man ir bijuši vairāki; sākumā bija domā uz standarta dzinēja būvēt turbo, bet lēnam tas noplaukst, konsultējoties ar cilvēkiem, kuri būvē sporta dzinējus, konsultējoties ar tiem, kas ir šādu pasākumu uzbūvējuši reāli - tas gan ne Latvijā, bet sazinoties ar kaimiņzemes krievu entuziastiem. Kādu laiku atpakaļ biju iemetis linku ar šādu projektu, autors teicās, ka resurss ir neizsmeļams un pietiek ar standarta eļļošanu un arī galvas blīve turot, zinot standarta eļļošanu rodas šaubas, ka tā spēj piebarot arī turbīnu + vēl ir blakus efekti, kurus šobrīd neaprakstīšu. Vairāk par turbinēšanu ir skeptiski noskaņoti jāpiebilst, ka tie ir cilvēki ar tehniskām zināšanām.
Šobrīd gribās ātrāk tik pie braukšanas bez lieka gemaroja, tāpēc turbinēšanu atliku malā, jo, lai tam būtu jēga, motors tomēr ir „jāpavīlē” , „jāizsver” un tas nav ne lēts, ne vienkāršs darbs, protams, var eksperimenta nolūkos to darīt, bet vai tas ir to vērts, jo eksperiments arī maksā, vai ir vērts eksperimenta dēļ izšķiest līdzekļus, kurus var izlietot daudz noderīgāk, kaut vai instrumentu iegādei?!
Ir citi varianti, pirmais būtu likumīga golfa dzinēja integrācija, parunājot ar foruma biedru Klievi nonācām pie secinājuma, ka pārbūves projekts jātaisa ar 2.0L 8V dzinēju - tur viss jau ir kā vajag, tālāk ar nelielu pieslīpēšanu un elektroniku (MS) var iegūt vēl nedaudz jaudas, bet izmaksas atkal nav mazas, pats motors pilnā komplektā labā stāvoklī ap 100Ls, apkope ap 50Ls, plancis ap 60Ls un paša projekta izstrāde uz 200Ls; tie ir 410Ls uz šo brīdi viss ieskaitot pašu žiguli ir izmaksājis ap 1400Ls + 410Ls =1810Ls, viss jau būtu labi, bet zinu, ka jaudas ziņā ātri paliks par īsu un tas nav vienīgais; vajadzēs arī izturīgākas bremzes un bloķi, bloķis ir vēl 200Ls un tad tie ir 2010Ls ja pierēķina bremzes un vēl „pa ceļam” nepieciešamos darbus un izmaiņas tad prognozēju stabili vēl 200-300Ls tad kopā aptuveni 2310Ls ok to daru sev un arī šobrīd īpaši netaupu ja vajag pērku, ja konkrētā detaļa ir to vērta, bet galu galā, cik tas ir produktīvi?
Ok, ir vēl viena iespēja dzinēja ziņā. Bērnības draugs, kurš strādā ar rallija autiņiem, jau ziemā piedāvāja Lancia Delta Integrale turbo dzinēju sagatavotu, laikam, B grupas rallijam, cenu īsti nezinu, teicās, ka ne mazāk par 500Ls, jo tāda summa atdota par galvas būvēšanu vien. Dzinējs vēl nav pilnīgi vesels, cik sapratu pirmajā gonkā auto norakstījies un kas kloķenei noticis vai nu kas ieplīsis vai kas ielauzts īsti nesapratu, bet fakts ir tāds, ka dzinējs ir ar defektu! Šajā ziņā man ir pieredze savulaik biju pircis grūti pieejamo Mitsubishi EVO 1-3 (4G63T) dzinēju ar defektu, gan par divreiz lielāku summu nekā minētais Lancia dzinējs. Galu galā remonts izvērsās vēl uz pusi no tās summas takā šis variants man ne sevišķi un zinot cik grūti vai pat nereāli ir Lancias motoram dabūt daļas, kuras tāpat maksā labi! Bet nu ja viss aiziet tad ir 300Zs+ konkrētajam dzinējam ar (MS) var iegūt vairāk, bet ar tiem pašiem 300Zs būs auzas, jo piekare, reduktors un tās pašas bremzes to neturēs!
Rezumē ir tāds, ka abos gadījumos summas ir neadekvāti lielas, ja tam būtu nākotne, tad cita lieta, bet uzlabošanas iespējas ir ierobežotas, protams, ja to dara tikai sportam ar sporta pasi, tad pārbūves iespējas ir plašākas, bet, lai iegūtu sporta pasi jau atkal ir mežonīgi izdevumi, drošības karkass uz 500Ls stabili!
Mēģināšu savilkt īsumā:
1. Vienkāršākais variants - uztaisīt vizuālo ar standarta motoru un (MS) vadību.
kopējās aptuvenās izmaksas 1400Ls + bloķis 200Ls + tilta stabilizators 40Ls tad vēl: ieplūdes kolektors 50Ls + Krāsa + gruntis + špaktele + eļļa + antifrīzs + vvz kas vēl tas ap 150Ls un viss kopā ap 1790Ls un jauda domāju vairāk par 100Zs nebūs! sanāk žigulis par 1790Ls ar 100Zs vienīgais pluss superīgs izskats!
2. Otrais variants ar golfa motoru, 1400Ls + pārbūves projekts 200Ls + 100Ls par krāsu eļļām utt... + bloķis 200Ls + stabilizators 40Ls= Ls, sanāk žigulis par 1940Ls ar ~150Zs.
3. Trešais variants ir viss dārgākais, gan uz konkrēto brīdi gan uz nākotni pastiprinot uzlabojot visu. Tātad 1400Ls + krāsas, eļļas utt... 100Ls +500Ls Lancias motors (rēķināsim minimālo cenu un bez remonta izmaksām) un ( pieņemot, ka nevajag pārbūves projektu) + bloķis 200Ls + stabilizators 40Ls; tas kopā ir 2240Ls žigulis ar 300Zs csdd inspektors paskaidroja ja motora stiprinājumi un stiprinājuma vietas der 1:1 tad motors ir tikai jāpiereģistrē ~40Ls = 2280Ls BET diez vai standarta kārba, kardāns, reduktors, tilts ar stiprinājumiem kopumā izturēs tos 300Zs vajadzēs kā to dara daži kaimiņu kolēģi likt visu aizmugurējo piekari no e30 tas ir ~100Ls + bloķis (bmw)100Ls un te jau nākamais BET jo ar šādu setupu TA neredzēt tad jau vajag sporta pasi ar visiem izrietošajiem izdevumiem!
4. Nu un ceturtais pēdējais variants ir viss vienkāršākais un arī lētākais, lai cik smieklīgi vai jocīgi nebūtu :D
Reāli projektam budžetā atlicis 1000Ls tad žiguli ar visām detaļām tirgoju nost un piemetot 300Ls pie tūkstoša nopērku BMW e30 jau sagatavotu driftam, kurš reāli brauc „street drift” klasē, bembis ir gan sēdināts ar sporta amjiem un sporta atsperēm, gan ar gliemežnieku bloķi un m52b28 dzinēju!
Jā pie visiem žiguļa izdevumiem aizmirsu pieminēt arī amjus un atsperes, kā jau jūs ziniet sporta atsperes žigulim nav, vienīgi amjus var piemeklēt.


Vot sacerējums sanāca :D
Tātad jautājums ko man darīt, kā jūs paši darītu?
 
normunc
Vazists
Posts: 49
Joined: 29 Jan 2009, 00:06

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

09 Jul 2011, 01:06

Es par 2)..... vai 4)..... variantu :)

Bet liekot VW 1,8 dzinēju, tad būs jāliek ar karburātoru, jo ar šprici tie Zs būs lielāki nekā pieļaujamie.

Un skatē visticamāk nelaidīs cauri ar MS, ja pārbūves projektā būs karburātors.
Vismaz tā man skatē teica :)
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

09 Jul 2011, 01:15

Kad pirms vairākām nedēļām dzinu bembi uz skati izrunāju ar inspektoru šo jautājumu, viņš teica tā ja stiprinājuma vietas motoram, virsbūvei un paši stiprinājumi der 1:1 tad var likt kaut fiata motoru tikai ir jāpiereģistrē ~40Ls, ja liek dzinēju kam jāpārtaisa stiprinājumi tad vajadzīgs otrās kategorījas projekts, savi limiti tur esot, bet ar šprici var likt, prasīju par konkrētu bembja motoru m40b18 teica ka varot likt, prasīju par kārbām, teica, ka tas nav reglamentēts! Tā kā golfa ar šprici var likt, bet par jaudām jā tur inženieris aprēķina slodzes un izsecina vai konkrētā jauda ir pieļaujama!
Jā bet paskaties izmaksas! par to naudu var nopirkt gatavu drifta auto un paliek nauda gan degvielai, gan riepām un varu sev garažu ar pacēlāju uzbūvēt + instrumentiem vēl paliktu, bet ja taisa žiguli tad būs tikai žigulis!
Tāpēc konsultējos ar jums vai jūs paši tērētu šādas summas žigulim?!
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

09 Jul 2011, 01:18

Zinot to ka kaut pirmdien varu sazvanīt bembja pārdevēju, aizbraukt uz csdd pārrakstīt iespiest viņam rokā 1300Ls un pataisno no cssdd pirms tam apdrošinot bembi braucu uz biķeriem reāli driftēt :D man apetīte uz šo visu noplok :think:
 
User avatar
rallyfan
Vazists
Posts: 2433
Joined: 05 Jan 2008, 23:37
Automašīna: VAZ 21074
Location: Liepāja

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

09 Jul 2011, 11:53

Grūti kādam ko ieteikt,jebla nenormāla ar lielu čungura izmešanu,un tas būs jā VAZ,bet reali no vaz tikai bundža un vai tas ir tā vērts,paliek jautājums ja reiz ar bmw var to darīt tāpat un lētak!
P.S.Plaza gan man piedāvaja cietākas atsperes!
 
edijs
Vazists
Posts: 610
Joined: 12 Jun 2009, 13:57
Location: Liepājas raj. Kalvene

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

09 Jul 2011, 16:48

es jau domāju ka reālāk ir pirkt gatavu E30, sporta,tuninga daļas pieejamākas un jauda ari lielāka,pie maziem ieguldījumiem. Domājams arī ka motoram resurss lielāks un ritoša gan jau ka aŗī izturīgāka un arī problēmas ar karbām būs mazākas,jo žiguļa kārba ir žiguļa kārba :D

Vienīgais ja tu uztaisītu tādu žiguli,tad tā mašīna būtu neatkārtojama un cepures noņemšanas vērta, bet vai tikai tā dēļ ir jēga šijos laikos uzmest naudu? nezinu ga ;)
Vaz 03
 
User avatar
madars199
Vazists
Posts: 159
Joined: 27 Jul 2010, 22:41
Location: variņi,smiltene

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

09 Jul 2011, 16:59

VAZ 2101 1,3 --- RIDE ---> For Sale
Kawasaki 85cc - RIDE
Image
Image
Image
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

09 Jul 2011, 22:00

Mans.
Ja jau nebūtu citu tēriņu tad varētu atļauties tādu špāsi, pilnīgi piekrītu, ka tas būtu kas unikāls un tāda doma bija, tik sarēķinot jau nopirkto un to kas vēl vajadzīgs uznāca pārdomas vai man to tiešām vajag!
Reāli gribu arī braukt ne tikai vien skrūvēt un būvēt, pēdējos divus auto arī pārlasīju satūnoju un pārdevu, bet tur bija cits iemesls, liela jauda uz fwd neder :lol:
Ir plānots būvēt māju, visam nepietiks, nēsmu deputāts :lol: bez tam ir arī svarīgākas vajadzības kā tie paši instrumenti, šo to būvēju pats, bet ir lietas ko nevar tās tad vajadzētu iepirkt, žigulī iegrūsto neatdabūt!

EDIT:
Mīnusu nav mazums, galvenākie ir stūres pastiprinātāja trūkums un aizmugurējās bremzes(lancerim kam ir visas 4 disku un 14'nieces intensīvi braucot pa trasi kluči cepās a kur vēl loki!), piekare arī nav nekāda izturīgā ne priekšā ne aizmugurē :think:
 
User avatar
Gvido
Vazists
Posts: 116
Joined: 17 Jan 2011, 19:50
Location: Zasulauks

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

10 Jul 2011, 12:34

Sakat ko gribat bet lēnām visi vazisti sapratīs ka 'Vaz var būt tik kā svētdienas vāģis un jābrauc ar ko nopietnāku :)

Kā kūlt vāģis ideāli bet nu cik ilgi Tu brauksi ar prikolu uz riteņiem :) :Latvija:
 
Vihur's
Vazists
Posts: 56
Joined: 20 Aug 2010, 21:13

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

10 Jul 2011, 14:26

Ew visi Īsbikši kuriem VAZ ir palicis pa PRIKOLU uz riteņiem, vācieties visi pie saviem uber sporta drifta bembjiem pa 1300Ls ( smiekli nak, pa tadu naudu var uzbuvēt tikkai uz ķap ļap un ar lētajam sedinātajām atsperēm no internet veikala...)

Tāpat nekads micuks, vai gvido vai vel te vesela kaudze ar VAZISTIEM neko normalu nekad neuzbuvēs jo vienmer piš kapeikas

davai uzpriekšu BMW tadi klauni kā jūs jau sen ir vajadzīgi...

PS. dēļ šiem auto ir vērts dzīvot!!!

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Protams tas ir nenormāli dārgi, bet ja tic saviem spēkiem, un ļoti grib tad var ne vien to uzbūvēt, būvēju jo tas man dod tādu gandarījumu, kādu nekas cits nevarētu dot, un zinot to ka ja sanāk visu labi uzbūvēt un viss izdodās tad tādu gandarījums ir nenormali liels un cilvēki to novērtē vairāk ne kkādu no s**iem saliktu bembi



Es nekad nevarētu piesmiet VAZ , kā to dara Ņergas... man VAZ ir uz mūžu!!!
Last edited by Vihur's on 10 Jul 2011, 18:13, edited 1 time in total.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests