Mans VAZ-21063 [Micuks]
Posted: 21 Sep 2010, 20:17
Sveiki vazisti!
Tad nu esmu atgriezies pie žiguļa, situācija ir tāda, ka mājās no darbiem ārzemēs ir atgriezies čoms uz kādu laiku un viņam vajag ko braucamu kamēr būs LV, tāpēc bija pamudinājums meklēt braucamo. Bija izvēle starp e30 un šo žiku, Ieraudzīju žika sludinājumu tepat vazos aizbraucu apskatīju, vienojāmies par cenu, apspriedos ar čomu un izlēmām, ka labāk nesapuvis žigulis kā sapuvis bembis! pēc vairāku dienu gaidīšanas, kamēr pārdevējs uzlika atpakaļ uzskaitē, braucu pakaļ 8)
Par auto:
Dzimis 1983 gadā.
Dzinējs 1.3l (iet labi).
Nobraukums 50 000km.
Žigulis ir ļoti labā stāvoklī, grīda ir sterila nav neviena cauruma, vienīgi bagāžnieka virs izpūtēja veidojās, bet tas tiks salabots, ir mazi rūsas pleķīši vietām, bet tas ir sīkums un tie tiks salaboti, motora telpā zem aķa ir pleķis rūsas un tas arī viss, kopumā vizuāli +/- normāls, bet prasās pārkrāsot, lai nerūsētu tālāk.
Ierodamies:
Komplektā šādi lietie diski "made in england"
Sākam darbus:
Ceturtdienas vakarā jau salikta priekša un aizmugure un uztaisīti papildus stiprinājumi beņķiem jo tie ir salauzti un arī pašu beņķu sliedes salauztas tāpēc liekam lancera kuru stiprinājumi jau ir gatavi jo liku tos iepriekšējam žikam, nomainīju arī eļļas filtru un eļļu.
Piektdien pēc "test drive" konstatējām, ka rocene īsti nestrādā, izrādījās labā pusē erūsējusi trose, aizbraucām uz Lienes ielu pēc troses un pie reizes nopirkām arī vidējo izpūtēja daļu jo esošajā bundulī atradās daži mazi caurumi
Pie reizes iepirkām arī bākas korķi ar slēdzeni 8)
Uz tehnisko vēl netikām jo vienam bremžu lokam nokrita uzlika
Pirmdien braucam atkal uz Lienes ielu pēc bremžu lokiem:
Saliekam bremzes un braucam uz TA pa ceļam iebraucot Statoil uzpildīties, jau pie pirmās bākas korķa aizslēgšanas tas izjuka izņemot atslēgu bleķītis ar atsperēm aizlidoja katrs savā virzienā vēl izkusa ventilātora slēdzītis, to mēs slēdzām savienojot un atvienojot vadus kurus ievilkām bardačokā
Braukšana neierasta dīvaina, bet tas kā izaicinājums ik pa brīdim besiju čomu ar visādiem jokiem par to, ka jūtu līdz, ka kādu laiku viņam būs ar žiku jābraukā ikdienā lietus līst spoguļos nekā redzēt nevar, iekšā karsts jo krāsns krāns neaizverams līdz galam, bet turpinām ceļu.
Galā nonākam labi, izstāvam rindu nomaksājam maksājamo ejam braukt uz pārbaudes vietu, bet motors nepielec, mazais 50Ah sprāgonis ko sauc par aķi žargonā ir tukšs, par laimi glābj rezerves aķis, auto pielec pēc laika tā arī nesapratām kas bija. Motoru neizslēdzot izstāvam rindu un tad tikai viss sākas, iebraucam iekšā pirmais defekts ir tuvās lampas par zemu un tās mums piedāvā noregulēt uz vietas to arī izdaru kaut labajai lampai nav regulējamās skrūves tik un tā ar roku sabīdu kā vajag, inspektors tik noteic, ka tā atstāt nevarot! Trakākais sākas uz kratekļa, man nekad nevienu auto nav šitā kratījuši, divas reizes inspektors pārgāja visām buksēm un citiem mezgliem, bakstīja ar skrūvgriezi, bet nebija neviena cauruma ko izbakstīt pēc ilgāka laika iekritis izmisumā (tā no malas izskatījās) iesūtīja kolēģi spaidīt bremzes, izspaidīja tā, ka savienojumā pie labā bremžu cilindra kur pienāk caurule tomēr izspieda slapjumu tad nu tas arī bija vienīgais divnieks auto kuram nevija tehniskā ieta no 2007g. protams īpašnieki bija pagonkojuši, bet laikam jau saudzīgi.
Par pastiprinātajiem oriģinālajiem stiprinājumiem beņkiem un mitsubishi krēsliem ar starplikām gan neko diži neteica, kolēģis kurš spaidīja bremzes to gan ievēroja un izbrīnījās sākuma, apskatīja konstrukciju, otrs pajautāja vai tie ir no mazdas, atteicu, ka no mitsubishi un viņš noteica ko tipa, ka tad var, es vēl izskaidroju cik slikti ir oriģinālie un ka tie bija salauzti, visi trīs inspektori piekrita ka oriģinālie esot sūdīgi visi trīs inspektori gan tādi smīnīgi bija
Saņēmām melno uzlīmi, kurbulējam, bet atkal nepielec ar inspektora palīdzību izstumjam no boksa un pēc vairākām pārbaudēm tomēr pieleca, vēlāk sapratām ja tas atdziest kādu pusstundu tad nepielec tik tad kad gandrīz atdzisis un darba temperatūrā normāli pielec, laikam kas ar karbūzi.
Pamanīju, ka aizmirsta uzlikt atspere, bet par to neko inspektors neteica
Pieleca un braucām uz mājām remontēties
Dažas bildes:
Bildē redzamais cilvēks gan laikam ienīdīs žiguļus jo kamēr mocīja mūsējo vismaz pusstunda pagāja un nevienu citu uz līnijas neielaida
Bijām mājās , kur nomainījām bremžu cilndru un vēl dažas detaļas suportam, tā kā ir salabots tas kas bija jālabo, vienīgi uzliksim citu ventilātoru radiātoram kuš būs klusāks un vibrž mazāk par pašu motoru un salabosim elektrības ķēdi.
Gribēju nomainīt karbūzi un atklāju savam 1.5L motoram no troikas šitādu tūnu
Pirms Vienpadsmitiem braucām pakaļ manai draudzenei uz lidostu, šoreiz biju pasažieris, draudzenei arī tas bija pozitīvs pārsteigums
Atpakaļceļā čoms jau bija iejuties un nodzinām vienu volviķi kura vadītājs bija visai sašutis, kā arī viena takša pasažieri ar šoferi visi smaidīgi piebrauca blakus kad mēs pa vantinieku kapājām trešajā joslā
Tādi nu piedzīvojumi ar žiguli
Šodien bija plāns nomainīt ventilatoru un salabot elektro ķēdi, nopirkām jaunu devēju:
pārvilkām vadus un saslēdzām citādi tā lai nedegtu vadi, bet ventilatoru nenomainījām jo vairs nebija laika.
Dažas saules sargu turētāja tūna bildes:
Beņķi:
Šodien iepirktas jaunas daļas:
Nākotnes plāni:
1. Notīrīt grīdu no apakšas un izpūst ar grubuli.
2. Plānots pārlasīt un ielikt ņivas 1.7L motoru, kurš principā jau ir pagaidam varbūt ieliksim 1.5L no iepriekšējā žika tik jāsakopj.
3. Pagaidām uzlikt atpakaļ mazo stūrīti, bet ar laiku uztaisīšu dziļo stūri.
4. Uztaisīt cietākas atsperes ar iespēju regulēt augstumu, uz ziemu zemāk laist diez vai vajag ja būs solītā bargā ziema ar dziļo sniegu.
5. Uzlikt dubulto stabilizatoru priekšā un uztaisīt stabilizatoru aizmugurē.
6. Pavasarī pārkrāsot auto.
7. Uzlikt VFTS lūpiņu un astīti bagāžniekam, gribētos uzlikt arī VFTS arkas, bet negribās čakarēt oriģinālās arkas
Tas īsumā viss, ziemā pārlasīšu un uzlabošu ņivas motoru un pavasarī pārlasīšu visu piekari no jaunām detaļām + ieliks ņivas motoru 8) iespējams tas notiks ātrāk ja būs iespēja!
Pagaidām viss, bet turpinājums sekos 8)
Tad nu esmu atgriezies pie žiguļa, situācija ir tāda, ka mājās no darbiem ārzemēs ir atgriezies čoms uz kādu laiku un viņam vajag ko braucamu kamēr būs LV, tāpēc bija pamudinājums meklēt braucamo. Bija izvēle starp e30 un šo žiku, Ieraudzīju žika sludinājumu tepat vazos aizbraucu apskatīju, vienojāmies par cenu, apspriedos ar čomu un izlēmām, ka labāk nesapuvis žigulis kā sapuvis bembis! pēc vairāku dienu gaidīšanas, kamēr pārdevējs uzlika atpakaļ uzskaitē, braucu pakaļ 8)
Par auto:
Dzimis 1983 gadā.
Dzinējs 1.3l (iet labi).
Nobraukums 50 000km.
Žigulis ir ļoti labā stāvoklī, grīda ir sterila nav neviena cauruma, vienīgi bagāžnieka virs izpūtēja veidojās, bet tas tiks salabots, ir mazi rūsas pleķīši vietām, bet tas ir sīkums un tie tiks salaboti, motora telpā zem aķa ir pleķis rūsas un tas arī viss, kopumā vizuāli +/- normāls, bet prasās pārkrāsot, lai nerūsētu tālāk.
Ierodamies:
Komplektā šādi lietie diski "made in england"
Sākam darbus:
Ceturtdienas vakarā jau salikta priekša un aizmugure un uztaisīti papildus stiprinājumi beņķiem jo tie ir salauzti un arī pašu beņķu sliedes salauztas tāpēc liekam lancera kuru stiprinājumi jau ir gatavi jo liku tos iepriekšējam žikam, nomainīju arī eļļas filtru un eļļu.
Piektdien pēc "test drive" konstatējām, ka rocene īsti nestrādā, izrādījās labā pusē erūsējusi trose, aizbraucām uz Lienes ielu pēc troses un pie reizes nopirkām arī vidējo izpūtēja daļu jo esošajā bundulī atradās daži mazi caurumi
Pie reizes iepirkām arī bākas korķi ar slēdzeni 8)
Uz tehnisko vēl netikām jo vienam bremžu lokam nokrita uzlika
Pirmdien braucam atkal uz Lienes ielu pēc bremžu lokiem:
Saliekam bremzes un braucam uz TA pa ceļam iebraucot Statoil uzpildīties, jau pie pirmās bākas korķa aizslēgšanas tas izjuka izņemot atslēgu bleķītis ar atsperēm aizlidoja katrs savā virzienā vēl izkusa ventilātora slēdzītis, to mēs slēdzām savienojot un atvienojot vadus kurus ievilkām bardačokā
Braukšana neierasta dīvaina, bet tas kā izaicinājums ik pa brīdim besiju čomu ar visādiem jokiem par to, ka jūtu līdz, ka kādu laiku viņam būs ar žiku jābraukā ikdienā lietus līst spoguļos nekā redzēt nevar, iekšā karsts jo krāsns krāns neaizverams līdz galam, bet turpinām ceļu.
Galā nonākam labi, izstāvam rindu nomaksājam maksājamo ejam braukt uz pārbaudes vietu, bet motors nepielec, mazais 50Ah sprāgonis ko sauc par aķi žargonā ir tukšs, par laimi glābj rezerves aķis, auto pielec pēc laika tā arī nesapratām kas bija. Motoru neizslēdzot izstāvam rindu un tad tikai viss sākas, iebraucam iekšā pirmais defekts ir tuvās lampas par zemu un tās mums piedāvā noregulēt uz vietas to arī izdaru kaut labajai lampai nav regulējamās skrūves tik un tā ar roku sabīdu kā vajag, inspektors tik noteic, ka tā atstāt nevarot! Trakākais sākas uz kratekļa, man nekad nevienu auto nav šitā kratījuši, divas reizes inspektors pārgāja visām buksēm un citiem mezgliem, bakstīja ar skrūvgriezi, bet nebija neviena cauruma ko izbakstīt pēc ilgāka laika iekritis izmisumā (tā no malas izskatījās) iesūtīja kolēģi spaidīt bremzes, izspaidīja tā, ka savienojumā pie labā bremžu cilindra kur pienāk caurule tomēr izspieda slapjumu tad nu tas arī bija vienīgais divnieks auto kuram nevija tehniskā ieta no 2007g. protams īpašnieki bija pagonkojuši, bet laikam jau saudzīgi.
Par pastiprinātajiem oriģinālajiem stiprinājumiem beņkiem un mitsubishi krēsliem ar starplikām gan neko diži neteica, kolēģis kurš spaidīja bremzes to gan ievēroja un izbrīnījās sākuma, apskatīja konstrukciju, otrs pajautāja vai tie ir no mazdas, atteicu, ka no mitsubishi un viņš noteica ko tipa, ka tad var, es vēl izskaidroju cik slikti ir oriģinālie un ka tie bija salauzti, visi trīs inspektori piekrita ka oriģinālie esot sūdīgi visi trīs inspektori gan tādi smīnīgi bija
Saņēmām melno uzlīmi, kurbulējam, bet atkal nepielec ar inspektora palīdzību izstumjam no boksa un pēc vairākām pārbaudēm tomēr pieleca, vēlāk sapratām ja tas atdziest kādu pusstundu tad nepielec tik tad kad gandrīz atdzisis un darba temperatūrā normāli pielec, laikam kas ar karbūzi.
Pamanīju, ka aizmirsta uzlikt atspere, bet par to neko inspektors neteica
Pieleca un braucām uz mājām remontēties
Dažas bildes:
Bildē redzamais cilvēks gan laikam ienīdīs žiguļus jo kamēr mocīja mūsējo vismaz pusstunda pagāja un nevienu citu uz līnijas neielaida
Bijām mājās , kur nomainījām bremžu cilndru un vēl dažas detaļas suportam, tā kā ir salabots tas kas bija jālabo, vienīgi uzliksim citu ventilātoru radiātoram kuš būs klusāks un vibrž mazāk par pašu motoru un salabosim elektrības ķēdi.
Gribēju nomainīt karbūzi un atklāju savam 1.5L motoram no troikas šitādu tūnu
Pirms Vienpadsmitiem braucām pakaļ manai draudzenei uz lidostu, šoreiz biju pasažieris, draudzenei arī tas bija pozitīvs pārsteigums
Atpakaļceļā čoms jau bija iejuties un nodzinām vienu volviķi kura vadītājs bija visai sašutis, kā arī viena takša pasažieri ar šoferi visi smaidīgi piebrauca blakus kad mēs pa vantinieku kapājām trešajā joslā
Tādi nu piedzīvojumi ar žiguli
Šodien bija plāns nomainīt ventilatoru un salabot elektro ķēdi, nopirkām jaunu devēju:
pārvilkām vadus un saslēdzām citādi tā lai nedegtu vadi, bet ventilatoru nenomainījām jo vairs nebija laika.
Dažas saules sargu turētāja tūna bildes:
Beņķi:
Šodien iepirktas jaunas daļas:
Nākotnes plāni:
1. Notīrīt grīdu no apakšas un izpūst ar grubuli.
2. Plānots pārlasīt un ielikt ņivas 1.7L motoru, kurš principā jau ir pagaidam varbūt ieliksim 1.5L no iepriekšējā žika tik jāsakopj.
3. Pagaidām uzlikt atpakaļ mazo stūrīti, bet ar laiku uztaisīšu dziļo stūri.
4. Uztaisīt cietākas atsperes ar iespēju regulēt augstumu, uz ziemu zemāk laist diez vai vajag ja būs solītā bargā ziema ar dziļo sniegu.
5. Uzlikt dubulto stabilizatoru priekšā un uztaisīt stabilizatoru aizmugurē.
6. Pavasarī pārkrāsot auto.
7. Uzlikt VFTS lūpiņu un astīti bagāžniekam, gribētos uzlikt arī VFTS arkas, bet negribās čakarēt oriģinālās arkas
Tas īsumā viss, ziemā pārlasīšu un uzlabošu ņivas motoru un pavasarī pārlasīšu visu piekari no jaunām detaļām + ieliks ņivas motoru 8) iespējams tas notiks ātrāk ja būs iespēja!
Pagaidām viss, bet turpinājums sekos 8)