Pirms Jāņiem ieliku sludinājumu LR2(Latvijas radio) tirgū, kura rezultātā piezvanija kādi 10 potenciālie pārdevēji, diemžēl diezgan daudzi bija "kosmiskās noskaņās"! Sludinājumā teicu ka gribu vai nu 2101 vai 2103, bet tas netraucēja piedāvāt arī visus citus modeļus!

Cenu amplitūda bija 100-1000 LS, lielākā daļa grozijās ap 450Ls, bet bija arī īpaši eksemplāri par 1000Ls!
Biju nodomājis ņemt 2106 ar TA par 150Ls, ko vēlāk pārtaisīt par 2103, bet tā arī neatsūtija bildes un viss pieklusa..., laikam pārdevējs pārdomāja!
Līgo dienā piezvanija viens onka no Valkas piedāvāja divus VAZus par 350Ls/gab.,tajā dienā nodomāju, ka priekš manis tas ir par dārgu un gaidiju bildes ar to 2106 par 150Ls!
Vienu vakaru uznāca interese uzzvanīt onkam no Valkas, izprašņāju un āķis lūpā!

Cena jau bija sarukusi uz 300 naudiņām un pa telefonu tika solīts, ka rūsa nēēsot nemaz! Nu tad izlēmu noriskēt ar 10Ls degvielas naudu un nākamajā dienā braucu skatīties! Mašīna stāvēja garažā un atverot garāžas durvis jau sapratu, ka IR!

Bedre nebija tāpēc izvārtijos pa zemi turpat pagalmā, apskatiju apakšu, bagāžnieka grīdu vēl šur tur un neko sliktu neatradu!
Braucām pārrakstīt un es gribēju uzreiz braukt uz skati, bet onka un mans līdzbraucējs atrunāja, tādēļ paņēmu vienas dienas atļauju un braucu mājās!
VAZam bija paņemti jaunie numuri un par laimi vēl nebija pielikti, bet stāvēja uz sēdekļa(varu tikai iedomāties ar kādām skrūvēm tas tiktu darīts, visticamāk, ka ar sarūsējušām M8)!
Tā kā negribēju bojāt jaunos numurus tad priekšējo numuru pieliku ar savilcējiem pie restes, bet aizmugurējo iespiedu starp aizmururējā stikla "grilla" restēm!
Biju domājis pielikt numurus un braukt uz skati tajā pašā dienā Valmierā, bet darbi ievilkās...
Sestdien arī nepaspēju, jo atradās vēl, kaut kas ko darīt! Vispār jau kopš iepriekšējā TA 2009. gadā bija nobraukti tikai 8km

Liekot virsū lietos diskus pamaniju, ka šofera pusē priekšējais ritenis slikti griežas - bija ieķīlējies viens no cilindrīšiem, nomainiju to un biju nobriedis braukt uz TA, bet sākot gaisot bremzes atklājās, ka viens no aizmugurējiem cilindrīšie arī vairs nepilda savas funkcijas, nomainiju arī to un 19:30 braucu uz TA, jo biju paņēmis pēdējo vienas dienas atļauju!
Vēl ieskrēju pašapkalpošanās automazgātuvē un fiksi nomazgāju motoru, jo KV blīvslēgs "suloja" un izskatijās diezgan neglīti! Piebraucu pie skates boksa 5 minultes pirms darba laika beigām, samaksāju un gaidiju, kad kāds man pievērsīs uzmanību

Diemžēl uz gadu TA nedabūju, jo:
1)Viens no lukturiem bija par zemu(nepaspēju aizbraukt noregulēt)
2)Starpība starp aizmugurējo riteņu bremžu spēkiem bija 61%(inspektors gan visādi izmēgināja, bet neko nevarēja darīt, kā bija tā palika ~61%)
3)Apakšējais lodbalsts bija izdilis(tā kā šofera pusē abi bija jauni, tad pieņēmu, ka arī labajā pusē visam jābūt OK, bet kļūdijos)
Kopumā esmu ļoti apmierināts ar pirkumu, svarīgākais ir tas, ka virsbūve ir ļoti labā stāvoklī!
Tagad jāieliek signalizācija un tad jau redzēs ko vēl...

Apraksts gan tāds pagarš sanācis...
