dabūju mantojumā vazu diezgan labā stāvoklī, ilgi nebija braukts ar viņu un bija gandrīz visas NOstāvēšanas problēmas, no sākuma pat bija bail braukt ārā no garāžas, jo priekšējie bremžu cilindrīši bija tās saēdušies, ka varēju mierīgi varēju skrūvēt priekšējo ratu vaļā paceltā stāvoklī, tāpēc bija aizdoma, ka atmetīšos pret garāžas slieksni un netikšu atpakaļ garāžā un būs jāmeklē ceļamkrāns kā arīdzan divas durvis nevarēja aizslēgt un gruti virinājās visas, bija arī citas problēmiņas
un tā tomēr viendien lietainā sestdienā aizbraucu pie sava mantojuma ar riteni 35 km nolūkā aizvest pie seviīm
sāku pētīt, no sākuma bija arī aizmugurē saēdušies cilindrīši, bet tie netraucēja tik traki kā priekšējie.
izbraucu no garāžas un ietestēju itkā griežas visi rati un braukt var, bet kaut kā bail braukt 35 km. Bet tad nodomāju huiņa un jābrauc vien ir un nobraucu zālīte, lai ieliktu velosipēdu bagāžniekā, bet te vissss žiguls nekust pa slapju žāli, bet te liku lietā savu aso prātu un donkratu un uzcēlu priekšējos ratus augšā uz dēļiem un tad ar ieskrējienu nobraucu no tiem nost un bija ar otro piegājienu ārā uz grants.
Un tad štukoju ko darīt tālāk, braukt nebraukt , zinātāji man ziņoja pa telefonu, ka viņas sakarsīs atbloķēsies, kas gan tā nenotika.
Tā nu izjaucu velopisēdu iepakoju bagāžniekā.(kas liecina tikai labu par bagāžas nodalījuma lielumu)
Pa ceļam izbeidzās benzīns, jo nebiju ierēķinājis ka ar sabloķētām bremzēm, tik traki rīs un nerādīja arī pareizi cik atlicis
Atveda man benzīnu, Aizbraucu mājas laimīgs, un sāku pētīt ko mainīt ko nē domāju jau iziet skati tāpat un dabūt uz mēnesi ar sabloķētām bremzēm, tā nu ilgi domāju un izdomāju , ka mainīšu visu supportu, nevis cilidrīšus. Rīgas centrāltirgū rūpniecības preču tirgū kioskā bija tikai labais pa 20 neņēmu, domāju ko es darīšu ar vienu, tad man ziņoja ka Rumbulā pa 25 Ls gab. nebraucu nolēmu aiziet uz lienes ielu kur ups 31.50 LS bišk pa dārgu un tā nolēmu piktdienas dienā aizslīdēt uz Rumbulu, kur līdz nedēļēļas beigām bija tikai viens labais pa divdesmitpieci paņēmu un domāju šaušu ātri uz lienes un otru pirkšu tur bet tur vairs nebija neviena suportiņa (nožēloju, ka nenopirku Tirgū to pa 20). Tā nu atlikās tas pasākums pa nedēļu, jo žiguls atradās 150 km no Rīgas un braucu tikai brīvdienāš . Finālā nopirku Slokas ielā otru arī pa 25 ls. kopā 50 ls
Uzliku atgaisoju bremzes viens pac jo nevarēju sagaidīt, ka kāds atnāks palīgā pabraucu vienu līkumu, tad otru unnn izbeidzās sajūgs.
Atvilku mājās un domāju, ka nu gan man neveicas, jo priekšā lielie skrūvēšanas prieki tiekot pie sajūga,
bija doma uzlikt pie vienām sāpēm arī piecinieci kārbu, bet pa nedēļu nedabūju nevienu pērkamu pat pa 100 ls lietotu, un jauna laikam jāpasūta, bet tas nekas. Sajūga disku nopirku turpat RCT kioskā pa 11ls. Atbraucot konstatēju ka starteris arī nestrādā sapratu, ka grūti griežas kaut ko ķimerēju un krīta mellumi ārā, bet dabūju ātri citu - no savas ņivas noskrūvēja labs draugs. nomainīju arī abus sajūga cilindrīšus. (īstenībā patīkami, ka žiguļiem ir hidrauliskais sajūgs )
Uzliku visu un steidzos uz Rīgu iet skati,( jo Valmierā tie niknie instruktori )dabūju uz mēnesi, tāpēc ka nedega atpakaļgaitas lukturis un aizmugurē nevienmērīgas bremzes. Sīkums.
Gribās sākt ķūnēt bet visupirms jānovērš vecuma problēmas un arī negribas bojāt oriģinālo skatu, tapēc uzmanīgi
1.5 motorīts iet labi, bet trūkst jaudas lai skaisti pašķērētu, bet vai to maz vajag nezinu