Page 4 of 20

Re: Mans VAZ-2103 [Micuks]

Posted: 21 Mar 2009, 21:32
by vaz2105
Ja ir elektriskaa slipmasiina tad lielumu ar to paareejo ar rokaam ; )

Re: Mans VAZ-2103 [Micuks]

Posted: 21 Mar 2009, 21:36
by Micuks
Nesaprotu kas tam spārnam būtu jātur???
Špaktele nost neleks, tik daudz viņa tur nebūs un nav uzklāta uz pavirši apstrādātas virsmas ;)
Par baigo daudzumu laikam katram sava izpratne :mrgreen:

Re: Mans VAZ-2103 [Micuks]

Posted: 21 Mar 2009, 21:38
by Micuks
Ir elektriskā, bet nu nav tur nekā daudz.........

Re: Mans VAZ-2103 [Micuks]

Posted: 21 Mar 2009, 21:39
by bd8599
Nu jā, katram savas metodes, uz paviršas virsmas nav, bet uzklāta pavirši... :D

Re: Mans VAZ-2103 [Micuks]

Posted: 21 Mar 2009, 21:41
by Micuks
Tas gala rezultātu neietekmē :D un kas nu kuram skaitās paviršs ;)

Re: Mans VAZ-2103 [Micuks]

Posted: 22 Mar 2009, 02:13
by wipers
bd8599 izskataas ka diezko ar spateleshanas darbiem neesi saskaaries, tikko uzliekot spakteli vinjam nebuut nav jaaizskatas gludam + ar vienu reizi tik un taa buus daudz par maz, jo peec slipeeshanas paraadiisies visaadas stulbas poras, vai dziljakas rievinas utt, kas atkal buus javelk paari.

Ka ir labaak spakteli uz gruntenes likt vai uz plika, neapstraadata metala :?: esmu dzirdejis dazaadas versijas :?

Skatos tev darbinjs vekli uz priekshi iet, respect!

Un pa cik tu vinu beigas panjeemi? ss.lv 300ls par vinju gribeeja, izdevaas ko nokauleet? :)

Re: Mans VAZ-2103 [Micuks]

Posted: 22 Mar 2009, 10:00
by Micuks
Esmu daudzus autiņus gatavojis krāsošanai, daudzus piekrāsojis un vienu pilnībā pārkrāsojis savā garāžā, neviens pēc tam nepateica, ka tas bijis pārkrāsots :)
Tā kā šajā ziņā pieredze ir, produktu klāstu gan īpaši nepārzinu līdz šim lietoju Vācijā ražotu špakteli, bet pēdējās reizes ES ražoto.
Cik zinu tad ir špakteles ar pret korozijas piedevu, kuras var klāt uz plika metāla, bet pēc pieredzes, šis konkrētās špakteles nav ar tādu piedevu!
Reiz savam auto salaboju sektoru kur bija iesists un arī rūsa, apstrādāju to kā parasti arī ar rūsas nahrenizātoru utt., bet tā kā bija svētdiena un nebija iespēja iepirkt grunti nošpaktelēju pliku bleķi. Pēc diviem mēnešiem (rudenī) rūsa bija ārā, pēc tam noplēsu visu nost atkārtoti apstrādāju, gruntēju un špaktelēju, nu jau otro gadu nekāda rūsa vairs ārā nelien :) vienkārši grunts satur to pret korozijas piedevu!

Kamēr gaidu detaļas turbo projektam ir laiks darboties ar žiguli un man tas pat patīk, dzīvē var notikt visādi un viss var mainīties, bet patreiz esmu nolēmis žiguli paturēt, saviem gadiem tas ir labi saglabājies un galvenais bez caurumiem izbakstīju visas aizdomīgās vietas.
Krājumos ir „hamerit” krāsa ar to izkrāsošu bagāžnieku un aukstākās vietas virs grīdas pašu grīdu gribu izklāt ar piķa plāksnēm, tad ieklāt citu paklāju, salonā vēl tiks veikti uzlabojumi, nepieciešami, bet ne lieki par tiem pagaidām nerakstīšu to redzēs nākotnē.
Pagaidām apstrādās virsbūvē no ārpuses sliktākās vietas un kad paliks siltāks laiks domāšu par pārkrāsošanu :)

Gribu auto taisīt vfts stilā, darbs ar formām arī nav svešs tā kā uzlikas domāju taisīšu pats :roll:
Dzinēju gan prasās stipri jaudīgāku, ir man viens japāņa motors 113Zs ar visu ecu, vadiem un citu vajadzīgo, bet pieļaujot, ka to varētu ar kādas starplikas palīdzību savienot ar kārbu tas tik un tā nederēs jo motora telpā ir par maz vietas :( ar fleksi tur negribu darboties : D , bet kad esošais motors būs savu mūžu nodzīvojis būs jādomā ko šajā ziņā var darīt :roll:

Kā jau rakstīju pirmajā ziņojumā auto ieguvu maiņas ceļā, sanāk, ka par 200Ls uzskatu, ka auto arī šo summu nav vērts, bet mums ar bijušo žika īpašnieku maina bija apausēji izdevīga un iespējams esmu izlepis :D pats to novērtētu uz ~150Ls. Pamats tam ir kārtībā virsbūve, motors ritošais, ritošajā gan ir viens kasjaks kurš parādījās pēc pirmā „trases” brauciena drīzumā izpētīšu kas tur īsti ir, bet domāju, ka nekas traks. Kopumā auto savā laikā ir kopts un tas tam ir palīdzējis palikt tādam kāds tas ir tagad.
Citādi kasjaku netrūkst, bijusī spārna bukte, vizuālais kopumā, aplauzti daži durvju rokturi no iekšpuses, nestrādā vadītāja logu pacēlājs (atstutēts ar baļķi :D), salons +/- miskaste, slapja grīda no iekšpuses jo nebija korķi aizlikti, bagāžniekā zem ripas nebija korķis tur ar slapjš, saplaisājuši abi tuvo lampu stikliņi un vēl daži sīkumi.

Re: Mans VAZ-2103 [Micuks]

Posted: 22 Mar 2009, 11:40
by LitrsAlus
Būs man ar jānošpaktelē lielās buktes , protams pirms tam pamocīties un maksimāli izlocīt. Kādās cenās nāk tie špakteļi ar to pret korozijas mantu?

Re: Mans VAZ-2103 [Micuks]

Posted: 22 Mar 2009, 12:29
by bd8599
wipers, tur jau tā problēma, esmu gan saskāries, un man to mācīja darīt pareizi, jo mazāk izlieto špahteli, jo labāk, un tās gropes nekur neder,špahteli jāklāj cik, necik līdzeni, liekais tāpat būs jānoslīpē, kāpēc nevar uzklāt gludi uzreiz, un izslīpēt lieko (šajā gadījumā nesalīdzināmi mazāk) ? Un spriežot pēc tevis krāsotā citrona- ''gludās krāsas'', nevarētu teikt, ka tu par šiem darbiem daudz zini... Mans pirmais krāsotais auto arī nav ideāls, bet esmu daudz iemācījies..

Re: Mans VAZ-2103 [Micuks]

Posted: 22 Mar 2009, 17:16
by Micuks
Šodien nebija paredzēts, bet sanāca atkal padarboties ar žiku :)
Nesāksim nu tagad mērīties ar krāniem kurš ko ir vairāk darījis!
Pirmkārt un galveno kārt, nav nekāds daiļšpaktelēšanas pasākums, otrkārt bildē izskatās bedraināks nekā ir!
Šeit pirmais slīpējums ar roku piecas minūtes tur nekā nebija ko dzīt nost!
Image

Šādus darbus šāda laikā neapsildāmā garāža nedara, špaktelis paliek cietāks, ne dēļ reakcijas ar cietinātāju, bet dēļ aukstā laika tas veļās un negrib nolīdzināties, bet tam nav nozīme! Man nebija izvēle ja gribu, lai rūsa neizplatās tālāk un no pieredzes var teikt, ka neērtā špakteles uzlklāšanās ir vienīgais mīnus, gala rezultāts kvalitāti nemaina :)
Šeit otrais un pēdējais lielais špaktelējums:
Image

LitrsAlus, nezinu par tām špaktelēm, esmu tik kur forumos lasījis, ka kas tāds ir.