Sliktākajā gadījumā tikai šprici? Sāc varbūt ar tās piečinīšanu pie VAZ motora. Ja tas būtu tik kvienkārši, tad visi te jau brauktu ar VAZ K-jetiem.visa opera bus tada pati ka vecajam turbo audim kur ir mehaniska sprice, nekadi kompji, un turbo. lai samazinatu detonacijas iespeju doma palaist uz etanolu. uz audi tas viss darbojas, tad jaiet ari uz vaz. bet tad redzes, sliktakaja gadijuma bus tikai ar sprici un bez turbo
Pietam, kā jau Miša minēja, tad no K-jeta lielumlielais jaudas pieaugums nebūs, patēriņš arī nesamazināsies, jo tur viss ir slikti. Sākot ar veciem dozatoriem, visiem devējiem utt... Labākais variants, ko likt uz VAZ motora, lai panāktu arī kādu rezultātu, ir LE-jetronics(motronicam krietni par daudz vadu un saprašanas vajag).
Turbo audim, arī, kā jau Miša teica, ir daudz vairāk, kā tev liekas. Visi tie devēji, un tā sistēma ir ļoti jūtīga, jo viss principā, regulējas tikai no devējiem un to pretestības(pārsvarā) un sprauslas tīri no degvielas spiediena, kas nozīmē, ka čurājošas sprauslas būs ļoti liela problēma un ar to viss tikai sākas. Bez oscilogrāja un visas pārējās aparatūras tur neko nenoregulēsi. Pietam, turbo spiediens nepieaug vienmērīgi. Eh, vienkārši ļoti daudz aspektu, kurus, izskatās, ka tu nemaz nedomā ņemt vērā.
Gan jau piedarbināt sanāks - nav jau māka vienkārši pielikt turbīnu. Bet izveidot to visu tā, lai tas arī strādā ilgtermiņā un normāli - tā jau ir pavisam cita lieta.