Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
 
User avatar
valdiņš
Vazists
Topic Author
Posts: 138
Joined: 22 Apr 2012, 10:39
Automašīna: vaz 2105 turbo, 2106 turbo
Telefons: 28486893
Location: dobele

valdiņa 2105

20 May 2012, 16:39

diezgan veiksmigi tika iegadats vaz 2105. tagad jasak bus ko veidot un darit. pa lielam doma ir uzlabot motoru, ritoso un parkrasot. bet sikak pastastisu kad kas saks notikt. bildes ielikt laga nemaku tapec te bus links http://foto.inbox.lv/quattro68/20-05-2012
galvenais lai kajas butu siltas
 
User avatar
wipers
Vazists
Posts: 855
Joined: 23 Jan 2009, 19:44
Automašīna: VAZ 2103

Re: valdiņa 2105

20 May 2012, 17:00

Palīdzēšu Tev ar bildēm ;) Uzraksti garāku aprakstu, kāpēc izvēlējies vazu, vai domāts saglabāt oriģinālu, vai škūningot kaut ko - tā teikt lai var saprast uz kuri pusi vējš pūš ;) Ieraugot to turbīnu sapratu, ka stock nebūs :D
Image
Image
Image

Drīkst vaicāt, kas ar zilo kapeiku notika? :)
 
User avatar
valdiņš
Vazists
Topic Author
Posts: 138
Joined: 22 Apr 2012, 10:39
Automašīna: vaz 2105 turbo, 2106 turbo
Telefons: 28486893
Location: dobele

Re: valdiņa 2105

20 May 2012, 19:31

kapeikai turbo gaja bet izbeidzas gredzeni un ari tehniska, taka tas aizgaja metala. bet sito brinumu panemu tapec ka drausmigi gribejas ziku, un doma uzlikt ralijkita arkas, litakus (ir jau atrasti R15 ar platiem plauktiem) nedaudz nosedinat un uztaisit mega cietu lai brauksana butu ka kartinga. motoram eksperimentesim ar virzuliem, sadaleni, klokeni, turbinu un doma uzkramet gan vw sprici gan papildus atstat karbuli kurs pildis droseles un kulera pienakumus. zinu ka izklausas slimi bet ir parbaudits ka ar benzinu turbinas auksta dala dzesejas labak neka ar kuleri. isuma tas ari viss. lugums nelikt debilus komentarus jo mes zinu ka sviests pamatigs bet gribam meginat un skatities kas sanaks :brauc:
galvenais lai kajas butu siltas
 
ttd
Vazists
Posts: 42
Joined: 15 Oct 2011, 21:51

Re: valdiņa 2105

21 May 2012, 08:01

kapeikai turbo gaja bet izbeidzas gredzeni un ari tehniska, taka tas aizgaja metala. bet sito brinumu panemu tapec ka drausmigi gribejas ziku, un doma uzlikt ralijkita arkas, litakus (ir jau atrasti R15 ar platiem plauktiem) nedaudz nosedinat un uztaisit mega cietu lai brauksana butu ka kartinga. motoram eksperimentesim ar virzuliem, sadaleni, klokeni, turbinu un doma uzkramet gan vw sprici gan papildus atstat karbuli kurs pildis droseles un kulera pienakumus. zinu ka izklausas slimi bet ir parbaudits ka ar benzinu turbinas auksta dala dzesejas labak neka ar kuleri. isuma tas ari viss. lugums nelikt debilus komentarus jo mes zinu ka sviests pamatigs bet gribam meginat un skatities kas sanaks :brauc:
Šprici likt gribi, bet atstāt karbiņu? Kur tad tev droseles stāvokļa devējs nāks? Gaisa masas mērītājs? Ieplūdes gaisa temperatūras devējs? Jeb tu taisies likt kaut kādu k-jetu, bet tam tu arī nesanāks tev nekas.

Un tev tas karbiņš ar turbīnu ir standarta karbiņš jeb normāls blow-through?
 
User avatar
valdiņš
Vazists
Topic Author
Posts: 138
Joined: 22 Apr 2012, 10:39
Automašīna: vaz 2105 turbo, 2106 turbo
Telefons: 28486893
Location: dobele

Re: valdiņa 2105

21 May 2012, 20:20

karbulis darbosies ka palaisanas sprausla un bus vw mehaniska sprice jo tai nevajag nekadu elektribu un nekadus devejus. visu esam tateikt uzpaira izdomajusi, tagad atliek meginat istenot dzive
galvenais lai kajas butu siltas
 
ttd
Vazists
Posts: 42
Joined: 15 Oct 2011, 21:51

Re: valdiņa 2105

22 May 2012, 09:45

karbulis darbosies ka palaisanas sprausla un bus vw mehaniska sprice jo tai nevajag nekadu elektribu un nekadus devejus. visu esam tateikt uzpaira izdomajusi, tagad atliek meginat istenot dzive
Tad tu domā reāli mono šprici, ja? Bet tai arī ir droseles stāvokļa devējs, piemēram.

Un palaišanas sprauslu vari vienkārši pats uztaisīt, nebūtu vienkāršāk? Un, ja pareizi sarpatu tavu domu, tad iznāks, ka tev būs divas droseles jāvelk...

Un, ja tu domā K-jetronic mehānisko(pieļauju, ka jā), tad tev tur vajadzēs visus temperatūras devējus obligāti(tam motoram paredzētos), ja nē, var sanākt, ka pat dziesmā nedabūsi.

Pietam, turbonizēt parastu k-jetu arī nav nemaz tik vienkārši.

Eh, gribēšu redzēt, kas tev no tā visa prātojuma sanāks. Kaut kā nelieku lielas cerības, ka te parādīsies kāds pozitīvs rezultāts, jo tas gluži tik vienkārši, kā tev liekas, nav. Nemaz nerunājot par to, vai auto būs lietojams arī tālāk par pagalmu. :rofl: Veiksmi. :draugi:
 
User avatar
Миша
Vazists
Posts: 1412
Joined: 30 Aug 2009, 21:13
Location: Universe

Re: valdiņa 2105

22 May 2012, 09:54

:think: Bus nereali saregulet ar kabiķi un Kjet šprici...

Es atstatu karbiķi un pieslegru paris starta sprauslas no ta paša Kjeta lai sak smidzinat piemeram pie 0.2 bar :D


Viss slikti šaja projekta ka aizdedze paliek veca...detonacija bendes to motoru nost diezgan atri :brauc:
Power is nothing without quattro
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: valdiņa 2105

22 May 2012, 10:58

Veiksmīgu turbo darbību var panākt ar programmējamo vadības sistēmu ar nosacījumu, ka saprogrammēts tiek pareizi, visi citi varianti beidzas tā īsti nesakoties!
Skogenisti būvējuši turbo sierras ar papildus sprauslām, bet tas tāpat īslaicīgs trases variants jo motori ilgi neiztur, agri vai vēlu visi saprot, ka bez programmējamas vadības neiztikt!
 
User avatar
valdiņš
Vazists
Topic Author
Posts: 138
Joined: 22 Apr 2012, 10:39
Automašīna: vaz 2105 turbo, 2106 turbo
Telefons: 28486893
Location: dobele

Re: valdiņa 2105

22 May 2012, 11:34

visa opera bus tada pati ka vecajam turbo audim kur ir mehaniska sprice, nekadi kompji, un turbo. lai samazinatu detonacijas iespeju doma palaist uz etanolu. uz audi tas viss darbojas, tad jaiet ari uz vaz. bet tad redzes, sliktakaja gadijuma bus tikai ar sprici un bez turbo
galvenais lai kajas butu siltas
 
User avatar
Миша
Vazists
Posts: 1412
Joined: 30 Aug 2009, 21:13
Location: Universe

Re: valdiņa 2105

22 May 2012, 17:12

:D Ver vaļā gramatas un sac lasit..

Vecajiem turbo audi pati Kšprice ir apkarinata ar devejiem un aizdedzi vada kompis+ pieregule spiedienu šprices galva atkarība no lambdas radijumiem...


Stipri jutamu uzlabojumu VAZ motoram no K/Ke šprices nebus...

Labs,saregulets karbiķis ies 100% labak par to veco nopisto šprici...

P.S. skogeniešiem uz ford motoriem bija jau viss nepieciešamais El šprice un aizdedze ar vismaz ar detonacijas devejiem bija :mrgreen:
Power is nothing without quattro
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests