10 Dec 2014, 16:45
Baltais Vaz 21013 beidzis savu dzīvi. Motors pārdots un tas būs citā žigulī un tiks braukts. Kārba turpinās dzīvi uz ņivas. Salons mitināsies šajā vaz 21063 un pārējais pagaidām tiks sašķirots un novietots pa plauktiņiem, lai stāv rezervē, vai arī, ja kādam radīsies vajadzība, tad tiks pārdotas.
Pēdējā laikā, atkal padarbojos ar savu 21063. Tur nekad nekas nebūs pabeigts. Dažreiz rodas tāda sajūta, ka tas žigulis vēlas lai viņu liek mierā un viņš ir nodzīvojis savu dzīvi, bet es cīnos, lai atdzīvinātu visu pamazām. remontējot kaut ko dzinējam notrūka haubes atvēršanas trosīte. Tad uzjuka aizdedzes atslēgai tas mehānisms (sprosts izkrita), pazuda atpakaļgaitas gaismas, nobeidzās viena skaņas signāla taurīte, notrūka loga trosīte, pazuda masa labās puses tālās gaismas lukturim (ieslēdzot tālos pazūd arī tuvais), suprotam aprāvās vītne atgaisošanas vārstam, uzliku citu suportu un tam kur skrūvējas bremžu slandziņa izlūza viss stūris. Tagad palicis bez šofera puses suporta. Tad pamanīju, ka ar steigu (pavasarī) jāsaved vizuāli kārtībā, jo daudz vietās atsista krāsa un rūsas punkti. It kā nekas traks, bet visu laiku kaut kas nepiemērotā brīdī ''nobrūk''. Tad vēl tā ķēde palikusi ļoti skaļa. Gar ceturto cilindru izskatās, ka galvas blīve izbeigusies. Tad vēl LAIKAM dzesēšanas škidrums motoram iegaršojies, neesmu pārliecināts, bet tagad jāpaseko tam līdzi. Tur ir 1001 defekts tagad. Bet vēl nemetīšu plinti krūmos un centīšos lēnā garā visu to novērst, bet laiku pa laikam iešaujas galvā doma, ka iespējams kaut kad būs jājauc uz daļām tā mašīna. Āāā ... aizmirsu piemirst, ka braucot atpakaļgaitā straujāk uzdodot gāzi, vēl izlec no roba. Vēl arī aizmisu, ka priekšā blakussēdētāja pusē ritenis ''grūti'' griežas, apsveru ideju, ka tā ass ir salocīta, jo stupicu ar gultņiem nomainīju. + vēl nevar uzlikt 2103 resti, jo priekša pārāk šķība un tikai plastmasas resti var pielikt lai pieguļ.
Bēdīgi, bēdīgi ar šo žiguli ... bet ja neapniks viņš, tad lēnā garā turpinās tapt.