Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
User avatar
Dilleris
Vazists
Posts: 71
Joined: 16 Feb 2017, 15:08
Automašīna: VAZ 2013
Location: Rīga
Contact:

Re: KristapsK VAZ 21013

24 Jun 2017, 12:30

Smuks!

Par atpakalgaitu, ja vajag tik iz TA, tad ir jau visadi aftermarket, ko izmanto usa auto sertifikacijai
 
kurmis
Vazists
Posts: 292
Joined: 16 Jun 2011, 21:07

Re: KristapsK VAZ 21013

26 Jun 2017, 08:45

Tu gribi teikt, ka vaz veikalā nav šīs detaļas?
 
User avatar
KristapsK
Vazists
Topic Author
Posts: 86
Joined: 17 Jul 2012, 14:43
Automašīna: VAZ 21013
Location: Saulkrasti

Re: KristapsK VAZ 21013

26 Jun 2017, 09:54

Smuks!

Par atpakalgaitu, ja vajag tik iz TA, tad ir jau visadi aftermarket, ko izmanto usa auto sertifikacijai

Paldies! ;) Vajag ikdienas lietošanai oriģinālu
 
User avatar
KristapsK
Vazists
Topic Author
Posts: 86
Joined: 17 Jul 2012, 14:43
Automašīna: VAZ 21013
Location: Saulkrasti

Re: KristapsK VAZ 21013

26 Jun 2017, 09:57

Tu gribi teikt, ka vaz veikalā nav šīs detaļas?
Lienes ielā, Margrietas ielā un Ilūkstes ielas bodē nav, teicu lai pasūta, gaidu jau nedēļu, bet nav sameklēts :o
Varat piedāvāt kādu kontaktu, kurš jauc 21011/13 varbūt var iegūt labu lietotu :thumbup:
 
User avatar
pusautomats
Vazists
Posts: 641
Joined: 12 Jul 2013, 11:36
Automašīna: VAZ-21061, Golf MK3
Location: Rīga

Re: KristapsK VAZ 21013

26 Jun 2017, 13:36

es parakņāšos, šķiet ka man bija kāds atpakaļgaitas lukturis no žvingas. ja atradīšu nosūtīšu bildi
Kas ar Žiguli nav braucis, auto vadīt nemāk.
 
User avatar
KristapsK
Vazists
Topic Author
Posts: 86
Joined: 17 Jul 2012, 14:43
Automašīna: VAZ 21013
Location: Saulkrasti

Re: KristapsK VAZ 21013

09 Aug 2017, 14:48

Sveiciens auto entuziastiem!  :wink:  Vasara iet uz beigām, mērķis bija šovasar savest žici vismaz tādā tehniskā stāvoklī, lai varētu legāli piedalīties ceļu satiksmē. Tas ir daļēji izdevies, nobraukti ap 500km, bet uz doto brīdi TA uz mēnesi  :(  Bet par visu pēc kārtas!
Tā kā žicim ir uzstādītas tautā sauktās špiļkas, tas tāpēc, lai varētu uzlikt 4x100 diskus un būtu ērtāk rīkoties ar flančiem, vajadzēja atrast risinājumu kā tās noslēpt. Diski bbs style 5 no BMW E30, meklēju tad arī tādus vāciņus, izrādās, ka reti kurš tādus grib pārdot un, ja arī piekrīt, tas par manā uztverē nepamatoti augstu cenu. Labi, ka kaimiņos dzīvo draugs, kurš neiebilda uz apskati tos vāciņus aizlienēt  :cool:
 Image

Dēvos uz CSDD veikt nummuru salīdzināšanu, krāsas maiņu, un izņemt jaunus reģ. nummurus
Image

Tad brīdis pagāja kamēr savedu žici vismaz tādā stāvoklī, lai izietu TA. Iegādājos jaunus pagriezienus, spuldzes, logu šķidruma bačoku ar visām šļaukām, drošības jostas utt pilns ar itkā ar sīkumiem, ko noteikti TA inspektors pārbaudīs. Nācās noņemt aizmugurē flančus, pieliku taurīti, oriģinālo stūri, samainīju bremžu caurules, cilindrus, protams eļļu, visu atgaisojām, izmetu loku tā pat nelegāli bez nummuriem pa teritoriju un nedaudz pa koplietošanas ceļiem, lai saprastu, ka bremzes, sajūgs un motors darbojas labi. Protams, ka izlec negaidītas problēmas, tek ūdenssūknis, kārba itkā slēdzas, bet krīt ārā no 3ā ātruma, atsperes par garu, līdz ar ko amortizators principā nepildīja savu funkciju  :hvz:
Kārbu iedevu krusttēvam uz apskati, izrādās 3ā ātruma sinhronizators pie vainas, tas ielikts jauns un kārba atpakaļ, ūdenssūknis, blīve un tosols nomainīts, jāliek reģ. nummuri un vajadzētu būt gatavam  :hvz: Nu labi, kā būs būs, braukšu uz apskati noskaidrot kas inspektoriem nepatīk
Image

Stāvot TA rindā, bija neliels stresiņš, nespēju noticēt ka beidzot varu legāli piedalīties ceļu satiksmē, lai gan ar vienas dienas atļauju
Image

Protams, neliku lielas izredzes, ka iziešu ar pirmo reizi, un jā sapelnīju kaudzīti ar novērtējumu 2  :(  Bēdīgs, vīlies? Nē, uzskatu, ka ieliktie 2 ir pamatoti, vienīgi dusmīgs uz sevi, ka daži no tiem ir aizmāšības pēc  :dusma:  

Mazliet komiski par amortizatora lodbalsta jeb uni ball stiprinājumu. Inspektors kurš pārbaudīja, tiem nepievērsa uzmanību, drīzāk vairāk skatījās un regulējamo šķērsstabilizatoru, lai gan beigās par to atzīme nebija. Bet kā negaidīts, pienāca viens jauns TA darbinieks, censonis, kurš brauc autošosejā, vārdu gan neminēšu, atnāca pavērot žici no apakšas un, protams, uzreiz pamanīja, ka ir uzstādīti uni ball bukšu vietā  :dusma:  :dusma:  :dusma: Ko darīt? Uz apskati uzlikšu standarta amortizatorus

Uz doto brīdi atstāju žici krāsotājam, lai pārkrāso vienas durvis un nopulē virsbūvi. Neskatoties, ka nepaveicās apskatē, nav nepieciešami lieli iegūldījumu, lai tos novērstu. Braukšana sagādā prieku, iet ļoti labi, uz ceļa turas stingri un stabili, skaņa nav uzbāzīgi skaļa un dobja. Esmu apmierināts!
Image

Nākotnes plāni, savest vizuālo, izet TA, braukt aplīmēt  :latvija: un baudīt braucienus vēl atlikušajā siltajā laikā!  :drive:
Image
 
User avatar
KristapsK
Vazists
Topic Author
Posts: 86
Joined: 17 Jul 2012, 14:43
Automašīna: VAZ 21013
Location: Saulkrasti

Re: KristapsK VAZ 21013

16 Aug 2017, 11:04

Iepirktas nepieciešamās detaļas, lai izietu TA, bet šobrīd izbaudu braukšanu ar žici  :brauc:

Image
 
User avatar
Cheesecube's
Vazists
Posts: 126
Joined: 19 Jul 2015, 19:46
Automašīna: ВАЗ 21013
Location: Rīga

Re: KristapsK VAZ 21013

16 Aug 2017, 17:55

Veiksmi! Izksatās simpātisks kopumā.  ;)  :thumbup:
cieņā, andzaans!
 
User avatar
KristapsK
Vazists
Topic Author
Posts: 86
Joined: 17 Jul 2012, 14:43
Automašīna: VAZ 21013
Location: Saulkrasti

Re: KristapsK VAZ 21013

07 Sep 2017, 10:12

Tas brīdis ir klāt, žigulim izieta tehniskā apskate bez aizrādījumiem!  :drive:  :aleluja: Pirms apskates iegādājos jaunus priekšējos lukturus, noregulēju un novērsu pārējos divniekus. Pie reizes tika noregulēts karburātors, izrēķināti optimālie karburatora dīžu izmēri priekš mana motora parametriem, noregulēti vārsti, sadalenei uzlikts regulējamais zobrats  :yo:  Par aprēķiniem un regulēšanu paldies A. Jurševskim  :beer:
  Pēc jaunās apskates iegūšanas, mājupceļā iebraucu noskalot žici  8)

Image

  Pēc veiktajiem darbiem, motors ir palicis atsaucīgāks, ir palielināti max apgriezieni un par spīti tam, ka žicim nav ne čoka, ne aukstās palaišanas sistēmas, ekonomaizers utt standarta lietas, aukstu motoru var iedarbināt bez problēmām, brīvgaitas apgriezieni nepeld un nost neslāpst. Patīkami ir tas, ka iet brīvi savus spidometra max 160 km/h, pēc sajūtām iet vēl  :shock:

  Tālākie plāni?  Braukšu līdz pirmajam sālim uz ceļa, tad likšu ziemas guļā. Pa ziemu tiks būvēts vēl viens motors, tā kā šo pavasarī varēs iegādāties!  :wink:

 Ir ievākta nepieciešamā informācija un iegādātas attiecīgās detaļas  :cool:
Standarta parametri - kloķene 80mm, klanis 129mm, virzulis 76mm (1450 ccm). Manos plānos ir iegūt atsaucīgu un dinamisku 1600ccm motoru, izmantojot jaunākas paaudzes izturīgākas un vieglākas kloķa klaņa mehānisma komponentes

Klaņi BMW m20b20, kuri ir 110g vieglāki kā standarta, virzuļi M50b20, kuri ir 90g vieglāki kā standarta. Protams atvieglināts spararats  :wink:
Būs nepieciešams palielināt ieplūdes/izplūdes kanālus, palielināt kompresiju nosēdinot galvu, ir padomā arī cietākas vārstu atsperes un pārveidot standarta vārstu formu .

 Paldies par uzmanību, eju rūcināt žici un noņemt skaidu pa rajonu!  :drive:  :yo:
 
User avatar
Dilleris
Vazists
Posts: 71
Joined: 16 Feb 2017, 15:08
Automašīna: VAZ 2013
Location: Rīga
Contact:

Re: KristapsK VAZ 21013

07 Sep 2017, 11:22

CO bija līmenī?

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests