Page 1 of 13

KristapsK VAZ 21013

Posted: 12 Mar 2014, 17:13
by KristapsK
Sveiciens žigulistiem! :Latvija:
Jau kādu laiku lasu/skatos šo forumu, beidzot saņēmos uztaisīt topiku par savu braucamo. Neesmu viņu vēl pabeidzis, tagad gatavojos pārkrāsošanai, līdz vasarai būs gatavs. Bet visu pēc kārtas ;)
Uz jautājumu kāpēc žigulis, viņš taču neiet, priekš kam tas vajadzīgs utml. jautājumiem esmu jau pieradis atbildēt. Man viņš asociējas ar bērnību, tēta pirmo auto, manu pirmo auto, auto ar kuru iemācījos braukt, pirmā spole, sānslīdes (ja to tā var saukt), nu katram jau savs. Pirmo reizi ar žiguli izbraucu sēžot krusttēvam klēpī 6 gadu vecumā. Savu pirmo žiguli iegādājos 13 gadu vecumā (diemžēl nav saglabājusies neviena bilde). Jau tad zināju, ka man kādreiz būs žigulis ar TA, ar kuru brīvdienās varētu pabraukāt.
Gadījās tā, ka pirms 3 gadiem priekšnieks izdomāja: "Eu, a ir kāds normāls žigulis, teiksim 300Ls robežās?" Atbilde bija pozitīva, žigulis atradās Rēzeknē. Ilgi neposāmies, braucām pakaļ. Sajūtas dzenot viņu mājās jau baigās, likās tiešām esmu iekāpis laika mašīnā un atgriezies pagātnē - visa tā rūkoņa, vibrācijas, degvielas smaka... hm bija forši. Pēc kādiem 3 mēnešiem priekšniekam viņš apnika un jautāja man vai es negribu viņu nopirkt. Ilgi nedomāju, sarunājām cenu, atdeva par 250 Latvijas naudiņām. TA uz 6 mēnešiem, ziemas riepas, kaudze ar rezerves detaļām, likās gadsimta darījums :cool: Biju apmierināts, visu vasaru braucu uz darbu Rīgā (dzīvoju Saulkrastos).
Nevar nepiebilst, ka uz viņa stāv izvēles nummurs LARRY, dēļ kura izpelnījos gana daudz uzmanības un :cool: . Tas protams patīkami. Bet nummurs nebūs uz ilgu laiku. Varēšu viņu pavelkāt kamēr priekšnieks nopirks kādu interesantu auto, jo teica ka uz Passat vai Town&Country likt netaisās.

Tuvāk tēmai
Marka: VAZ
Modelis: 21013
Reģ.datums: 1986
Motora tilpums: 1.2L
Motora jauda: 58hp 8)
Pašmasa: 955kg
Krāsa: brūna

Ieskatam

Pabūts Park&Party pasākumā Medzābakos
Image

Image

Darbā

Image

Nu tad sākam! Izdomāju, ka gribu mazliet sakopt vizuālo, ielikt gaumīgāku salonu, jo vecais tāds padilis. Gribējās ar motoru mazliet jaudīgāku. Sākam jaukt
Image

Slīpējot visas rūsiņas, buktes, nokārās deguns, jo pirms tam likās, ka viss taču labi. Čoms nomierināja un pierunāja palīdzēt darbos. Tad arī mainījās domas par tālāko darbību. Tika uzstādīti mērķi: izjaukt pilnībā, tikt galā ar rūsu, nomainīt defektētos paneļus pret jauniem, pārkrāsot, ielikt citu salonu, pieķūnēt motoru. Bet viss pēc kārtas

Kad rūsa izbersta, uzpūtu skābo grunti
Image

Grīda likās tīri pieņemama (nebija tik daudz rūsas kā gaidīju)
Image

Image

Spēkstacija :naac: Oriģināla glāžu atsaite. Esmu dzirdējis, ka no viņas liela labuma nav un trases apļa laikus neuzlabo, bet jā glāzes ir bēdīgas, tad vismaz spārni nesakļausies :rofl: Un jā, vērīgie gan jau ievēroja, ka uz atsaites ir lampiņa - extra? :roll:
Image

Jāpiebilst, ka neskatoties uz jaudas neesamību, motors ir tehniski labā stāvoklī. Tikai samainīti vārstu blīvslēgi, vārstu atsperes, pieslīpēti vārsti, nomainītas vārstu vadīklas, ar mikrometru noregulēti vārsti, nomainīta ķēde ar mierinātāju, jauna sadales vārpsta, motora blīve. Varbūt vēl kāds sīkums.

Motors laukā, pēc dušas ar ķīmijām un Kerhera

Image

Tā, braucam tālāk!
Te jau nodīrāts, jāsāk gatavot jaunajiem paneļiem (redzami bildes labajā pusē)
Image

Tā kā salonā vairs nav krēsla uz kā apsēsties, un tā kā pārdzenot negribējās sēdēt uz ķebļa, tad tika ieinstalēts Opel spooorta taburete (nav uz palikšanu) Nospriedām, ka krēsls gana ērts!

Image

Vēl kāda bilde no procesa
Image

Image

Darba procesā tika uzkonstruēta smilšu strūkla, lai ātrāk/labāk tiktu vaļā no rūsas. Tas gan nav tikai priekš manis, paralēli čoms atsvaidzināja ar savu auto E36 2.8.
Image

Lai vieglāk nosmilšot grīdu, jāmet uz sāniem
Image

Image

Kad grīda nosmilšota, ir pienācis laiks pārklāt to ar bitumu, izmantojot kompresoru. Rekomendēju Hagman produkciju :cool: Uz grīdas izgāja 1L
Image

Jaunie paneļi vietā, noklāti ar skābo grunti
Image

Gatavojam motortelpu
Image

Nogruntēts ir, laiks krāsot 8)
Image

Image

Motors iekšā, tiesa gan tas pats vecais. Paralēli tiks gatavots cits, bet tas lai paliek vēlākam
Image

Runājot par nākotnes plāniem :arrow:

Izlemts par krāsas toni. Oriģinālā no VAZ krāsu paletes 127. Gribu ieturēt klasiskā stilā, tā lai katram opim skaidrs, kas tas par auto. Tiesa tiks samazināts klīrens un ir padomā par platajiem bleķiniekiem. Tikai nevaru saprast cik platus likt? Šosejā važņi brauc ar 175/70 R13 7J. Nav slikti, salīdzinot ar standarta 5J, bet gribētu ar mazāku balonu un mazliet platākus diskus. Ir Krievijā psihie, kas ar 9J brauc :shock:

Image

Iepirkts salons, par ko paldies lietotājam Micuks

Image

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 12 Mar 2014, 17:42
by KristapsK
Ir nepieciešamas detaļas:
- reduktors 4.1
- priekšējais stikls vēlams kopā ar gumiju
- griestu apšuvums labā stāvoklī
- sānu moldingi, kas uz sliekšņiem, vēlams hromētos

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 12 Mar 2014, 18:21
by MOBART
:thumbup:

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 12 Mar 2014, 18:41
by skalins
Kārtīgi cīnies,tā turpināt!!!

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 12 Mar 2014, 21:01
by 4ebura6ka
Veiksmi turpmākajos darbos :) :thumbup:

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 12 Mar 2014, 21:54
by bd8599
Prieks skatīties!

Veiksmes vēlējumi darbā! :thumbup:

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 13 Mar 2014, 11:31
by Arnisv
stilīgs ātrumkloķis!
tā turpināt

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 13 Mar 2014, 15:05
by mafinis
Vai manam monitoram vaina, vai arī kas manaam aciim..? Kas tā par sadalītaja konfiguraciju?

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 13 Mar 2014, 17:28
by Alutinsh
Vai manam monitoram vaina, vai arī kas manaam aciim..? Kas tā par sadalītaja konfiguraciju?
Tik tiešām :o

Un jā apsveicu ar auto! :clap:

Re: KristapsK VAZ 21013

Posted: 13 Mar 2014, 20:15
by KristapsK
Veiksmi turpmākajos darbos :) :thumbup:
Paldies! :brauc: