Page 1 of 7

21011 Markofka

Posted: 20 Nov 2014, 20:29
by Ogre
21011 projekts. Mērķis ir dabūt vēsturiskā spēkrata statusu.
1976.gada, nobraukums 124k, 1.3 dzinējs
Par plāniem vēl neinformēšu pilnībā, lai notikumi attīstās, tad arī redzēs.
Nopirku no opīša, pilnībā bez rūsas, jo katru gadu bija piķots, nopiķots bija pilnībā viss. Stāvējis bija divus gadus, pieleca ar to pašu veco aķi, sajūgs, protams, salipis. Par salona stāvokli bildēšanas brīdī bija zināms tikai tas, ka viss ir netīrs un vadītāja beņķis ir saplēsts, un visur ir divas kārtas ar pārvalkiem. Tā kā šis ir mans pirmais žiks, lēnām sākās savešanas kartībā darbi.
Image
Image
Image
Image

Re: 21011 Markofka

Posted: 22 Nov 2014, 18:04
by vazrobs
Apsveicu ar pirkumu! :brauc:
Ja nav noslepuns pa cik nopirki?

Re: 21011 Markofka

Posted: 23 Nov 2014, 14:18
by kunkuls
Pilnībā bez rūsas?
Nemelo pats sev, vēlāk būs pašam grūtāk sevišķi, ja tavs pirmais žigulis tad nezini, kur tieši iemest aci :)
Un nokasi piķi rūsu atradīsi.

Re: 21011 Markofka

Posted: 23 Nov 2014, 18:52
by Ogre
Pilnībā bez rūsas?
Nemelo pats sev, vēlāk būs pašam grūtāk sevišķi, ja tavs pirmais žigulis tad nezini, kur tieši iemest aci :)
Un nokasi piķi rūsu atradīsi.
Cena bija laba, papildus tam vel pusgarāža ar detaļām nāca līdzi.
Rūsa nav, varbūt žigulis ir man pirmais, bet ņēmies es esmu ar šādiem auto un +- zinu, kur tai jābūt un kur nē

Tā kā vazi.lv man kādu laiku negāja, nebija iespēja ielikt apdeitus.

Diena, kad izgāju skati. Ar pirmo reizi. Protams, gabarīts izdega ceļā līdz CSDD, bija jau vel kaut kas, bet tie bija sīkumi tikai.
Image
Pirmajā tankā bija pārsteigums par korķi, kura kodu, protams, nezināju. Par laimi, griežot visu pēc kārtas, īsto kombeni atradu diezgan ātri.
Image

Pirmā mazgāšanās, tā pa īstam var sākt saskatīt visus kasjakus un nopiķotās virsbūves daļas
Image
Image
Image

Pēc tam vienā saulainā dienā sāku jaukt ārā visu, jo salons bija jātīra un pie vadītāja kājām bija ūdens, te arī detalizētāk sabildēju visu, kas jānovērš.
Aizmugurējais spārns ir krāsots, tas tā palikt nevar.
Image
Hroma uzlikas ir redzējušas labākus laikus
Image
Opis bija ieskrējis ar purnu kaut kur, reste jātaisno un vispār priekšu prasītos piekrāsot
Image
Milzīga piķa kārta uz spārna, varbūt uzdevumu pilda, bet izskatās nekā, iesāku labot
Image
Image
Vēl visādi sīkumi
Image
Image
Image

Turpinājums sekos

Re: 21011 Markofka

Posted: 23 Nov 2014, 19:32
by Ogre
Piedodiet par dubultpostiem, bet baigais čakars vienā postā likt ļoti daudz bildes.
Šis, ja neskaita sagatavošanu apskatei, ir vienīgais mini remontiņš, kas bija šogad. Situācija tāda, ka tāpēc, ka viss ir sapiķots, visi drenāžas caurumi arī ir ciet un tāpēc salonā visu laiku krājas ūdens (pie vadītāja kājām). Iepriekšējais īpašnieks bija licis kartonus un sazin ko vēl, lai uzsūc to ūdeni, taču tagad viss kartons ir piecementējies pie grīdas, izdomāju, ka jāpārkrāso.
Image
Image
Image
grīda varēja sanākt smukāk, taču grunti klāju ar otiņu, tāpēc neizskatās varbūt izcili, bet grīdai tāpat tā nav jāizskatās, jo to nevar rudzēt, galvenais, ka bleķis ir nokrāsots un uz kādu laiku nerūsēs.

Un te jau sagatavots vasaras izbraucieniem, līdz oktobrim ar viņu nekas netika darīts, tikai izlaboti pāris sīkumiņi(iztaisnots pakaļējais buferis, samainīti pakaļējie lampu stikliņi, iztaisnota reste un purns, uzpulēts)

Te pirmais izbrauciens
Image
Bildes ar čoma AZLK
Image
Image
Te var redzēt kā izskatās uzpulēts
Image
Image
Image

Vēl nav bijusi bilde ar salonu
Image
Image

Re: 21011 Markofka

Posted: 25 Nov 2014, 22:24
by jumzis
Labs! ;)
Man tieši tāds bija pirmais mantojums no opja.
Lai veicas īstenot visus mērķus un gūt patīkamas emocijas. :brauc:

Re: 21011 Markofka

Posted: 29 Nov 2014, 13:53
by Ogre
Tātad sezona jau sen kā noslēgta, nobraukti ap 3000 km, bez problēmām, ja neskaita to, ka visur salonā tek ūdens :D
Vēsturiskā spēkrata statusu nedabūju, jo teica, ka nedrīkst būt piķis visur motortelpā un zem sliekšņu hroma uzlikām. Bet nepadošos, pa ziemu tas viss tiks labots, sapirkti arī visādi jauni loriņi, lai uz nākamo sezonu viss būtu sterils.
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Visas daļas jaunas, tikai dažas ir ļoti ilgi stāvējušas. Radiators stāvēja ārā, tāpēc tāds aprūsējis.
Tagad arī ir sākušies piķa nost kasīšanas darbi, nemaz neiet ātri, jo tur ir kādās 10 kārtas vismaz ar viņu, kādam ir metode kā labāk to piķi dabūt nost?
Varbūt kādam ir aizmugurējais buferis ideālā stāvoklī?

Re: 21011 Markofka

Posted: 06 Dec 2014, 21:56
by Ogre
Tātad tīrot piķi bija daudz laika pārdomām, izdomāts, ka tomēr šis žiks ies uz PĀRKRĀSOŠANU. Ilgi tika domāts par šo soli, bet tomēr nolēmu, ka jākrāso, kamēr ir ziema. Ja runā par metināšanas darbiem- izskatās, ka tie praktiski nebūs vajadzīgi. Par to jau drīzumā.
Image
Te mans slieksnis, krāsa nonāca nost ar piķi, citādāk, stāvoklis ir labs
Image

Re: 21011 Markofka

Posted: 14 Dec 2014, 19:21
by Ogre
Nekas nestāv uz vietas, motors ir izcelts, to pašu arī var teikt par kārbu, tagad viss ir kārtīgi jāsatīra, sajūgs izskatās, ka arī ir jāmaina. Motors tika izcelts, jo visu piķi no motortelpas nevarēja iztīrīt motoram atrodoties viņa īstajā pozīcijā.
Nekad nebiju ņēmis mašīnas ārā motoru, bet nebija nemaz tik sarežģīti, vienīgi daudz laiks aizgāja uz visu vadu samarķēšanu, lai vēlāk var salikt visu kopā bez problēmām.
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: 21011 Markofka

Posted: 14 Dec 2014, 21:53
by robs
Man motortelpa bija izpūsta ar movilu vai līdzīgu smāķi (ne piķi) līdz pat kapotam biezā slānī. Tev motortelpa izskatās tikai mazliet netīra salīdzinot.
Savam Vazam ņēmu lielumus ar špakteļa lāpstiņu un pēc tam 95e vai breakcleaner sapilda izsmidzinātājā un tik smidzina un ar lupatu pāri. Ķēpīgs darbs.