Maija sākumā rušinoties pa ss.lv pamaniju nepārāk uzkrītošu sludinājumu ar visai skopu aprakstu "auto labi saglabājies" un bildi no 300m attāluma kurā par auto stāvokli neko daudz pateikt nevarēja - tā nu es sāku mest aci uz Maiju.
Tajā pašā vakarā zvanu, bet atbildes nav. Zvanu no rīta - atbildes nav. Zvanu pēc 10 minūtēm, nav. Zvanu pusdienlaikā - atbildes nav. Pēcpusdienā pēc neskaitāmu neatbildētu zvanu atstāšanas, sms un ēpastu rakstīšanas ar lūgumu atsaukties atbildes velaizvien nebija un atmetu ar roku. Ja nav lemts, tad nav.
Pievakarē saņēmu zvanu, ''Atvainojiet, Jūs laikam par auto sludinājumu, biju aizmirsis telefonu mājās.
Izrunājām nianses un viss tapa skaidrāks, parīt dodos uz Limbažu pusi.
Ņemot vērā ka Maijai šogad aprit 41 gads, biju pārsteigts par virsbūves stāvokli, viss tvirts un svaigs. Protams atverot durvis pavērās tādas ekstras kā "Melnie griesti" un virspusēja pelējuma sēne arī visur citur kur raugies bet tas nebiedēja. Auto ceļu satiksmē nebija piedalijies no 2008 gada un iemeslu es tā arī nesapratu. Iepriekšējais saimnieks ap auto bija darbojies jo auto jau bija aprīkots ar 5 pakāpju kārbu un 1.5 motōrīti no 2107 par ko tikai priecājos.
Pēc radžu riepu maiņas devos uz apskati un tiku cauri ar 12 divniekiem par salīdzinoši nebūtiskām lietām. Nedeg gabarītiņš, nav rokasbremze, stiklu skalotāji un atgāzītes protams lielas...
Mājupceļā saņēmu neskaitāmus atgādinājums no blakus sēdošā biedra par piektā roba eksistenci. Pieradums neļāva nemaz meklēt tādu vietu kur iebakstīties, bet nu jau sāku aprast.
Īsumā tas arī viss. Bet nu protams ka pigori bija, jo aizdedzes atslēga bija nolauzta un iekš CSDD apskates auto tika darbināts ar šveices nazīša palīdzību. Auto katrā brīvā brīdī tiek tīrīts, skrūvēts un cik vien līdzekļi ļauj čubināts augšā lai tuvākajā laikā skate būtu logā, bet vel jo svarīgāk lai tehniskais stāvoklis ļautu izbaudīt priekšā esošo vasaras sezonu.
Diemžēl divi svētdienas auto nevar būt jo svētdiena tik viena nedēļā, tādēļ nācās šķirties no uzticamā 21063, te nu viņu vienīgā kopbilde
Turpinājums sekos.