Nekā labāka nav ,kā standarta atsperes.
PSRS laikā kotik rallisti neizmēģināja...beigās uzlika standarta, un bij laimīgi kā ziloņi !
Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderator: Micuks
Skaidrs ar atsperēm, paliks oriģinālās!Nekā labāka nav ,kā standarta atsperes.
PSRS laikā kotik rallisti neizmēģināja...beigās uzlika standarta, un bij laimīgi kā ziloņi !
No ka rx liekat aizmugurejos amortinjus. Priekshaa der no T4Man ļoti patīk šāds setups:
Priekšā Ņivas priekšējās atsperes (der 1:1)
Aizmugurē -50mm sēdinātās atsperes
Šobrīd noteikti varētu atrast labākus risinājumus par standarta atsperēm (nav vairs PSRS gadi ar izteikto preču deficītu), taču neviens nopietns sporta auto būves uzņēmums mūsdienās nebūvē žiguļus. Līdz ar to netiek izmēģināti dažādi jauni risinājumi un tehnoloģijas tieši žigulim un visi turpina braukt ar 70 gadu tehnoloģijām.
Jāšpiko idejas no Selholm tuning, kas nopietni pārbūvē veco Volvo piekares!
Jā man priekšējie būs KYB eļļinieki no T4. Pakaļejos KYB ultra sr vienkārši nopirku Baltic auto parts tieši priekš žiguļa. Ja nepatiks priekšējie no T4 tad pirkšu priekšējos arī ultras. Bet pēc tam jau loģiskākais ir bilsteini un miers.No ka rx liekat aizmugurejos amortinjus. Priekshaa der no T4Man ļoti patīk šāds setups:
Priekšā Ņivas priekšējās atsperes (der 1:1)
Aizmugurē -50mm sēdinātās atsperes
Šobrīd noteikti varētu atrast labākus risinājumus par standarta atsperēm (nav vairs PSRS gadi ar izteikto preču deficītu), taču neviens nopietns sporta auto būves uzņēmums mūsdienās nebūvē žiguļus. Līdz ar to netiek izmēģināti dažādi jauni risinājumi un tehnoloģijas tieši žigulim un visi turpina braukt ar 70 gadu tehnoloģijām.
Jāšpiko idejas no Selholm tuning, kas nopietni pārbūvē veco Volvo piekares!