Page 2 of 27

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 01 Oct 2017, 22:31
by Edvards77
Super, patīk šādas tēmas ;) Arī būvēju Lada rx auto. Lai veicās, gaidu vēl bildes ;) 

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 01 Oct 2017, 22:33
by Edvards77
Gribu piebilst, ka ļoooti no svara ir cik precīzi saslīpē, saskrūvē motoru, protams noteikumu robežās.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 01 Oct 2017, 23:09
by Micuks
Protams priekšdarbiem ir liela nozīme, bet saslīpēt un saskrūvēt var katrs, kurš māk instrumentu, bet galvenais to visu ir iestatīt saregulēt!
Citu burās burās nekas nesanāk, Kiverts paņem kontaktu aizdedzes sadalītāju, pavīlē centrbēdzes apsteidzes kulaciņus, pastaipa atsperes un auto atdzīvojās :)

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 01 Oct 2017, 23:30
by Edvards77
Njaaa, Kiverts bija baigais meistars, 90tajos krosā tēva žiguli sataisīja tā, ka vienīgais turējās līdzi importa mašīnām (MR2/pontiac u.c.)

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 02 Oct 2017, 14:23
by LadaRX2107
Protams priekšdarbiem ir liela nozīme, bet saslīpēt un saskrūvēt var katrs, kurš māk instrumentu, bet galvenais to visu ir iestatīt saregulēt!
Citu burās burās nekas nesanāk, Kiverts paņem kontaktu aizdedzes sadalītāju, pavīlē centrbēdzes apsteidzes kulaciņus, pastaipa atsperes un auto atdzīvojās :)
Tas, kas ir jāuztic speciālistiem arī ir jādara speciālistiem. Es esmu baigi noskaņojies salikt pēc iespējas labāku dzinēju un tad vest igauņiem regulēt. Tur esot kāds kantoris kur ļoti labi regulējot uz RX. Arī cenas dzirdēju feinas ~150-200 Eiro. Vai tā ir patiesība, noteikti pārbaudīšu to dzīvē. 

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 02 Oct 2017, 14:29
by ed-gars
Igaunijā pie Ligura? 

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 02 Oct 2017, 16:42
by robs
Tas, kas ir jāuztic speciālistiem arī ir jādara speciālistiem. Es esmu baigi noskaņojies salikt pēc iespējas labāku dzinēju un tad vest igauņiem regulēt. Tur esot kāds kantoris kur ļoti labi regulējot uz RX. Arī cenas dzirdēju feinas ~150-200 Eiro. Vai tā ir patiesība, noteikti pārbaudīšu to dzīvē. 
Tik vienkārši tas nebūs. Ligurs nav brīnumdaris un slikti sagatavotu motoru ar regulēšanu vien nepadarīs par labu un jaudīgu motoru. Es teiktu 80-90% no laba rezultāta nosaka pats motors, tā komponenti un salikšanas tehnoloģijas un tikai atlikušos 10-15% sastāda pareiza regulēšana.
Savu motoru salikām pēc visiem spečuku iteikumiem un Liguram bija nepieciešams tikai vienu degvielas dīzi nomainīt par 0,05 mm lielāku un viss.  Bet visamaz tagad zinu, ka motora esam sagatavojuši pareizi un Liguram vien atlika pieslīpēt pāris nianses, ko var pamanīt tikai uz jaudas stenda. 
40 min, lietderīgi iztērēti 100 EUR un var braukt mājā. 
Ar visiem motoriem gan tik gludi droši vien neiet.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 04 Oct 2017, 10:13
by robs
Ja nemaldos, labās ( ar paaugstināto kompresiju) 2101 galvas 2103 žiguļiem nenāca. Tās nāca 2101 žiguļiem no 72-74. gadam. aptuveni. Principā tikai pašiem pirmajiem žiguļiem ko vispār saražoja. Pazīme ir gavas skrūves ar Fiat emblēmu. 

Par amortizātoriem un visu pārējo, iesaku paskatīties un smelties idejas no šā sludinājuma.: https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... lfhlp.html
Atradu mazliet detalizētāku info par VAZ motora galvām un kompresijas pakāpem. Par 2103 VAZ galvu esmu kļūdījies. Man kaut kā bija iespiedies atmiņā info par vecajām galvām, ka tikai tām bija augstāka kompresija, bet tā tomēr nav. 
Info šeit:
Sākotnēji VAZ 2101un 2103 dzinējiem bija viena galva ar marķējumu 2101-1003015, kompresijas pakāpe bija 8.8, 2103 virzulis neaizgāja līdz cilindra augšai 1.9 mm, lai kompresijas pakāpe nebūtu par augstu. Kad parādījās dzinējs 21011, tam lika savu galvu ar marķējumu 21011-1003015, kompresijas pakāpe tāpat bija 8.8, vizuāli varēja atšķirt pēc "rāmīša" apkārt detaļas numuram galvas kreisajā pusē. Kad parādījās dzinējs 1600 ccm, vienkārši racionalizēja visu to galvu "saimniecību" un visiem "ķēdes" dzinējiem sāka likt unificēto galvu ar numuru 21011-1003015-10, kompresijas pakāpes visiem dzinējiem pazemināja līdz 8.5

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 04 Oct 2017, 10:42
by LadaRX2107
Ja nemaldos, labās ( ar paaugstināto kompresiju) 2101 galvas 2103 žiguļiem nenāca. Tās nāca 2101 žiguļiem no 72-74. gadam. aptuveni. Principā tikai pašiem pirmajiem žiguļiem ko vispār saražoja. Pazīme ir gavas skrūves ar Fiat emblēmu. 

Par amortizātoriem un visu pārējo, iesaku paskatīties un smelties idejas no šā sludinājuma.: https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... lfhlp.html
Atradu mazliet detalizētāku info par VAZ motora galvām un kompresijas pakāpem. Par 2103 VAZ galvu esmu kļūdījies. Man kaut kā bija iespiedies atmiņā info par vecajām galvām, ka tikai tām bija augstāka kompresija, bet tā tomēr nav. 
Info šeit:
Sākotnēji VAZ 2101un 2103 dzinējiem bija viena galva ar marķējumu 2101-1003015, kompresijas pakāpe bija 8.8, 2103 virzulis neaizgāja līdz cilindra augšai 1.9 mm, lai kompresijas pakāpe nebūtu par augstu. Kad parādījās dzinējs 21011, tam lika savu galvu ar marķējumu 21011-1003015, kompresijas pakāpe tāpat bija 8.8, vizuāli varēja atšķirt pēc "rāmīša" apkārt detaļas numuram galvas kreisajā pusē. Kad parādījās dzinējs 1600 ccm, vienkārši racionalizēja visu to galvu "saimniecību" un visiem "ķēdes" dzinējiem sāka likt unificēto galvu ar numuru 21011-1003015-10, kompresijas pakāpes visiem dzinējiem pazemināja līdz 8.5
Ļoti labs info ;) 

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 04 Oct 2017, 15:56
by Micuks
Es teiktu 80-90% no laba rezultāta nosaka pats motors, tā komponenti un salikšanas tehnoloģijas un tikai atlikušos 10-15% sastāda pareiza regulēšana.
Tev tie procenti cipariski īsti nesaiet  :roll: dzelži var būt cik labi vien var būt, bet ja tas nebūs saregulēts rezūltāta nebūs! Nav runa tikai par skrūvīšu skrūvēšanu vai dīžu maiņu. No savas pieredzes, forsētam motoram, lai  saregulētu aizdedzi, novērstu detonācīju, nācās pārspriegot aizdedzes sadalītāja centrbēdzes apsteidzes kulaciņu atsperes. Būtiska nozīme ir visā, sākot ar motora diagnostiku, jaukšanu, detaļu sagatavošanu, detaļu kvalitāti, apstrādes kvalitāti, "spēli" pielaidēs, motora salikšanu, motora regulēšanu, tā ir kā viena liela puzle.