Page 13 of 27

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 05 Jan 2018, 18:35
by jānis.ziemelis
Varstu sezhas neaiztiec....vajag tikai lenjkus pargriezt. Un pieslipet varstus. Ar ligzdu lenjkiem ari var manipulet, lai kanalam pats gals drusku plataks.
Nopietni? neaiztiec, bet aiztiec? kā tad tikai leņķus piegriezīs ja nedrīkst aiztikt?
Nu biju domajis, ka nedrikst mainit uz lielakam un cita materiala stuukjeet iekshas...

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 05 Jan 2018, 18:38
by jānis.ziemelis
Oj, tagad pacēli kārbas tēmu, tur arī sava zinātne un pigorus var taisīt:D:D:D 
Nē kārbas tēma vēl pāragri :D bet nu pacelšu vēlāk arī RX kārbas jautājumu. Šobrīd darāmo darbu pie žiguļa ir kā "jūra" un būs klusuma periods, jo "jasakasa" nauda drošības rāmim, gribas skrūvējamo ~800 Eiro. 
Nevajag tev skruvejamo....brauc uz jaunciemj, tur pipari uzmetinaas normalu karkasu. Ap 700 viss kopaa laikam bija. Ja vajag Modrim varu kontaktus uzprasit.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 05 Jan 2018, 18:42
by jānis.ziemelis
Oj, tagad pacēli kārbas tēmu, tur arī sava zinātne un pigorus var taisīt:D:D:D 
nu ar tiem pigoriem ir ta, ka diskabeli var dabut. :D nolikums neatlauj mainit zobratus savstarpeji no dazadam karbaam....tapec visrealaakaa ir 2106 gangjene...

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 06 Jan 2018, 01:01
by Edvards77
es jau nedomāju zobratus savstarpēji kaut ko ķīmiķot, bet piemēram man ieteica vienkārši uz dakšām uzmetināt naglu - stingrāks un mazāka brīvkustība(pārbaudīts 90`s autokrosā :D). Jo ja ne tā slēgā pa gaņģiem tad tā dakša vienkārši salocās.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 06 Jan 2018, 04:12
by jānis.ziemelis
es jau nedomāju zobratus savstarpēji kaut ko ķīmiķot, bet piemēram man ieteica vienkārši uz dakšām uzmetināt naglu - stingrāks un mazāka brīvkustība(pārbaudīts 90`s autokrosā :D). Jo ja ne tā slēgā pa gaņģiem tad tā dakša vienkārši salocās.
Zhigulim ganjgjenes ir ljoti izturigas...nevajag manuprat tur neko kjimikjot...
Vajag vienkarshi rebildu pilnu un viss.
Patreiz uzskatu, ka viens no zinoshakajiem ir Vecais Traubergs.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 07 Jan 2018, 15:53
by LadaRX2107
Oj, tagad pacēli kārbas tēmu, tur arī sava zinātne un pigorus var taisīt:D:D:D 
Nē kārbas tēma vēl pāragri :D bet nu pacelšu vēlāk arī RX kārbas jautājumu. Šobrīd darāmo darbu pie žiguļa ir kā "jūra" un būs klusuma periods, jo "jasakasa" nauda drošības rāmim, gribas skrūvējamo ~800 Eiro. 
Nevajag tev skruvejamo....brauc uz jaunciemj, tur pipari uzmetinaas normalu karkasu. Ap 700 viss kopaa laikam bija. Ja vajag Modrim varu kontaktus uzprasit.
Šis hobijs plānojas ļoti ilgam termiņam tāpēc paredzu, ka ja sagurs kuzavs varētu vieglāk pārlikt citā. Kādi ir argumenti likt iekšā ierasto metināto drošības karkasu? Prasības pēc nolikuma skaidras, bet varbūt kāds zin kāds ir sertifikācijas process(izmaksas), ja karkasu uzņemas metināt saviem spēkiem? Vienkārši ir pieejams profesionāls metinātājs rūpnīcā, kurš pēc rasējuma nedēļas laikā viņu uzmetinātu (vai metinātajam ir jābūt atļaujai to darīt?)  

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 07 Jan 2018, 19:24
by Edvards77
jebkurš var metināt, tāpēc jau sertificē un vērtē karkasu! Skrūvējamas dugas ir pati labākā lieta, ja sanāk sasist tā ka nav izdevīgi remontēt tad jā, pārliek vienkārši uz nākamo + vieglāk nokrāsot :D

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 07 Jan 2018, 19:27
by Edvards77
Nē kārbas tēma vēl pāragri :D bet nu pacelšu vēlāk arī RX kārbas jautājumu. Šobrīd darāmo darbu pie žiguļa ir kā "jūra" un būs klusuma periods, jo "jasakasa" nauda drošības rāmim, gribas skrūvējamo ~800 Eiro. 
Nevajag tev skruvejamo....brauc uz jaunciemj, tur pipari uzmetinaas normalu karkasu. Ap 700 viss kopaa laikam bija. Ja vajag Modrim varu kontaktus uzprasit.
 Prasības pēc nolikuma skaidras, bet varbūt kāds zin kāds ir sertifikācijas process(izmaksas), ja karkasu uzņemas metināt saviem spēkiem?   
Manliekās 100Eur sertifikācija, nav starpība kas metina, izmaksas no tā nemainās manuprāt. Manam pateica dugas 900Eur un + sertif. kas kopā bija 1000

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 08 Jan 2018, 10:26
by LadaRX2107
Nevajag tev skruvejamo....brauc uz jaunciemj, tur pipari uzmetinaas normalu karkasu. Ap 700 viss kopaa laikam bija. Ja vajag Modrim varu kontaktus uzprasit.
 Prasības pēc nolikuma skaidras, bet varbūt kāds zin kāds ir sertifikācijas process(izmaksas), ja karkasu uzņemas metināt saviem spēkiem?   
Manliekās 100Eur sertifikācija, nav starpība kas metina, izmaksas no tā nemainās manuprāt. Manam pateica dugas 900Eur un + sertif. kas kopā bija 1000
Skaidra lieta.  

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 08 Jan 2018, 16:26
by Nissans
Sūtīju pats no polijas sertificētas caurules, divu izmēru (~350 eur), vedu izlocīt un piegriezt (30 eur), vedu pie metinātāja metināt (400 eur kopā ar grīdas metināšanu un krēslu stiprinājumiem + 20 Eur evakuators), A. Šimkuss pirmo reizi atbrauca procesa vidū, neskopojās ar padomiem, visu safotografēja, naudu neņēma (varbūt tāpēc, ka metināšana notika Rīgas centrā), un tad otrajā reizē it kā bija jāved ar evakuatoru pie viņa, bet beigās, tā kā karkasa konstrukcijas nemainījās un visi mezgli bija viņa acīm jau apskatīti un dokumentēti, bija tikai jānosūta aktuālās fotogrāfijas ar pabeigtu auto un jāieved 80 Eur, tad atkal 20 Eur evakuators, tad pats krāsoju un gruntēju (~30 eur). Tas bija sen