Page 27 of 27

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 01 Oct 2019, 22:44
by Micuks
Tieši tāpēc sāna vēji fūres īpaši ietekmē ;) un jā ja fūres mestu šķērsam turētos labi :thumbup:
LadaRX2107 Kā sokas ar kompaktu?

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 22 Nov 2019, 11:27
by LadaRX2107
Kompots kopš pirkšanas izbraucis tikai vienu asfalta sprintu, ar jaudu viss ir kārtībā, cik atceros nevarēju savākt pakaļu viņam visu laiku iet šķērsām, pilnīgi radās sajūta, ka vajag kādus slikus likt. Protams ir daudz ko domāt par braukšanu un vairumā ir problēmas pašam galvā, kad tikšu galā ar tām sākšu domāt par tehniku. Tagad jau kādu laiku kompots izjaukts, jāsamaina bija daudz visādu diltošo piekares daļu un jāuzraksta 2. kategorijas pārbūves projekts dēļ ieliktā motora (M52TUB28 dual vanos) ceru, ka laicīgi apstiprinās un būs gatavs ziemas jautrībai. Vēl plānā ir izņemams trackday drošības karkas, lai var apskati iet, kas ļaus piedalīties sprintos, sporta pasi un nopietnu drošības karkasu vēl neplānoju. 

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 22 Nov 2019, 11:54
by robs
Starp citu, no šī gada TA var iziet arī ar daļējo drošības karkasu! Drīkst uzstādīt  drošības karkasa galveno loku aiz priekšējiem sēdekļiem un atsaites uz aizmugures arkām. Galvenais nosacījums, drošības karkas nedrīkst traucēt nolaižot/paceļot priekšējos krēslus un protams jāievēro karkasa uzstādīšanas pamata noteikumi. 
Paskaties Šimkus Facebook lapā, tagad tādus daudziem liek un nav jābūt skrūvējamam un TA var iziet. Auto gan laikam pārreģistrējas kā 2 vietīgs līdz ar to.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 22 Nov 2019, 16:46
by Micuks
Kompots kopš pirkšanas izbraucis tikai vienu asfalta sprintu, ar jaudu viss ir kārtībā, cik atceros nevarēju savākt pakaļu viņam visu laiku iet šķērsām, pilnīgi radās sajūta, ka vajag kādus slikus likt. Protams ir daudz ko domāt par braukšanu un vairumā ir problēmas pašam galvā, kad tikšu galā ar tām sākšu domāt par tehniku. Tagad jau kādu laiku kompots izjaukts, jāsamaina bija daudz visādu diltošo piekares daļu un jāuzraksta 2. kategorijas pārbūves projekts dēļ ieliktā motora (M52TUB28 dual vanos) ceru, ka laicīgi apstiprinās un būs gatavs ziemas jautrībai. Vēl plānā ir izņemams trackday drošības karkas, lai var apskati iet, kas ļaus piedalīties sprintos, sporta pasi un nopietnu drošības karkasu vēl neplānoju. 
Šķiet, ka to arī minēju, aizmugure ir par vieglu! Ieliekot 6cyl motoru izsvarojums kardināli mainās, vairāk svara ir priekšā. Viņam jau ar 4cyl motoriem ir tendence izslīdēt, ar 6cyl ir ziepes.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 22 Nov 2019, 20:13
by LadaRX2107
Kompots kopš pirkšanas izbraucis tikai vienu asfalta sprintu, ar jaudu viss ir kārtībā, cik atceros nevarēju savākt pakaļu viņam visu laiku iet šķērsām, pilnīgi radās sajūta, ka vajag kādus slikus likt. Protams ir daudz ko domāt par braukšanu un vairumā ir problēmas pašam galvā, kad tikšu galā ar tām sākšu domāt par tehniku. Tagad jau kādu laiku kompots izjaukts, jāsamaina bija daudz visādu diltošo piekares daļu un jāuzraksta 2. kategorijas pārbūves projekts dēļ ieliktā motora (M52TUB28 dual vanos) ceru, ka laicīgi apstiprinās un būs gatavs ziemas jautrībai. Vēl plānā ir izņemams trackday drošības karkas, lai var apskati iet, kas ļaus piedalīties sprintos, sporta pasi un nopietnu drošības karkasu vēl neplānoju. 
Šķiet, ka to arī minēju, aizmugure ir par vieglu! Ieliekot 6cyl motoru izsvarojums kardināli mainās, vairāk svara ir priekšā. Viņam jau ar 4cyl motoriem ir tendence izslīdēt, ar 6cyl ir ziepes.
Man kaut kā vairāk gribas vainot to aizgūto veco piekares sistēmu no e30 kas nāk kompotiem. Atšķirība starp 1.8is un M52 motora svaru ir tikai 20kg. 
Jā Šimkusam smuki tie street legal karkasi top un vispaŗ ļoti izdevīgas cenas tagad piedāvā, par to, ka tagad var iet skati ar viņiem nezināju, ir vērts padomāt pie vienām klapatām.

Re: Lada 2107 gatavošana LadaRX un ziemas sacīkstēm *brīvā laika hobijs

Posted: 23 Nov 2019, 01:54
by Micuks
Atkarīgs no kā ņemts motora swaps, ja no e39 tad starpība ir 38kg, jebkurā gadījumā ir jārēķina apkares svars, kurš ir pāri priekšējai asij!
Ar aizmugurējo piekari daudz maz viss ir labi, problēma ir tikai un vienīgi izsvarojumā, uzliec to auto uz dalītajiem svariem tad redzēsi :)
Es ar savu eksperimentēju, centos turēt pilnu bāku un svarot liekot aizmugurē svaru, vadāmība mainās kardināli, svaru tikai vajag nostiprināt, kārtīgi pieskrūvēt. Tas ir brutālākais variants, prātīgāk ir pastiprināt virsbūvi aizmugurējā daļā konstrukciju svaru izmantot izsvarojumam. Un cietu kā kartingu taisīt nevar ir jābūt spēlei piekarē, lai būtu saķere.