Šajā nedēļas nogalē atkal pielikta roka pie garāžas siltināšanas un iekša nopūsta balta, lai gaišāks skats. Uztādīta Jotul krāsniņa, ziemas aukstumā varēs darboties maikā. Vēl kaitina, ka darba instrumenti nav pa rokai un sakārtoti, bet jāuzstāda darba galds un jāatvēl stūrītis literatūrai, esmu ievācis 7 dažādas grāmatas sākot no detaļu specifikācijām un karburatoru regulēšanas līdz virsbūves deformāciju vilkšanas pamācībām.
Stiprinājumi sēdeklim pagaidām tikai pieķerti, nedaudz pabraukāšu un tad sapratīs vai viss ar sēdpozīciju ir kārtībā. Šķērstienī vēl jāiemetina trubiņas sēdekļu kronšteinu skrūvju vietu stiprināšanai, liekas nevajadzīgi, bet nolikums ir nolikums.
Pagaidām aizmugurējo bremžu trubiņa izvilkta pa salonu, bez stiprinājumiem un pa taisno līdz sadalītājam apejot bremžu regulātoru. Kad nokusīs ledus trase vai saskaršos ar nopietnākiem defektiem, žigulis tiks jaukts līdz karkasam, mazgāts, metināts, stiprinātas šuves, krāsots un arī atjaunoti/atdzīvināti tādi mezgli kā regulātors utt. Gaisošanas laikā sāka pilēt galvenais bremžu cilindrs, šovakar pārlasīts ar jauniem blīvējumiem tika salabots. Kārtīgi nepaspēju atgaisot aizmuguri, bet beidzās DOT 4. Līdz ar to tam jāpieķeras citreiz, jo bremzes strādā, bet pedālis vienalga mīksts.
1.6 motoriņš gaida uz preparēšanu, cerams uz atdzīvināšanu, bet katrā ziņā uz pieredzes pilnveidošanu.
Varu derēt, ka beigās vieglāk būs samaksāt kādam, kurš uzbūvēs RX motoru, jo uzdūros šādam sludinājumam :
Kārdinājums bija liels, bet neesmu līdz šim motoram vēl "izaudzis" , sākumā drošības rāmis un tad motori. Uz garāžu ciemos bija atbraucis viens top minīralists un teica, ka esmu pašnāvnieks, jo braukt ar sešu punktu drošības jostu bez drošības rāmja žigulim, kaut vai šīs ziemas sētas gonkās ir dumji. Tas tāpēc, ka jumta gadījumā sēdpozīcija ir tik ļoti fiksēta, ka nav kur pamukt malā, lai netraumētu kaklu.
Šonedēļ pabūts arī Lienes ielā 2. Iepirkti remkomplekti dažiem populārākajiem mezgliem, lai nav jāskrien katru reizi , kad kāda blīve sāk sulot. Kopumā šajā veikalā jutos kā bērns konfekšu veikalā, kad visu gribas nopirkt. Pārdevējs ļoti atsaucīgs un izskatās, ka tur būšu biežs viesis jo uz RX būs jālasa pārsvarā jaunas daļas.
Pirmo reizi žiguli ieliku slodzē uz asfalta un sajūtas sekojošas, ļumīgs kā "želeja", sajūgs mīksts (jāmēģina atgaisot), bremžu pedālis mīksts, bet riteņi bloķējas, ļodzīgs līkumos, neprecīzs un arī jauda nav tik liela kā sākumā likās, kaut arī motors darbojās viegli un apgriezienus uzņem ļoti veikli. 1 un 2 robs ok, bet trešais gauss.
Karburātoram sāka sulot blīve membrānai, kuru pumpē ar droseli, lai karburātorā būtu degviela, to un arī sveces tika samainītas tā kā var gonkot tālāk. Tikai pilošā degviela uz izplūdes kolektoru lika atgādināt, ka ātri žigulis jāaprīko ar ugunsdzēšamo. Ventilators strādā šķidrumi normās.