Page 2 of 6

Re: Žigulis = sapnis

Posted: 30 Mar 2016, 22:02
by artyp
Da labi, normāla mašīna :)
Principā, ja stāvoklis labs, tad iet diezgan patīkami un mīksti.

Re: Žigulis = sapnis

Posted: 30 Mar 2016, 22:15
by niknaisxxx
pusautomāt, ņemšu vērā :)
To, ka stūre daudz stingrāka, zinu, cik ļoti stingrāka, gan nezinu, bet baltrocis pavisam noteikti neesmu, domāju, ka pie tā pieradīšu. To, ka lidošana liela nesanāks, arī saprotu, nesanāks tik veikli kā ar Golfiņu, bet tieši tāpēc tā būtu kā svētdienas mašīna. Brauktu tur, kur kāda nokavēta minūte nebūtu no svara un pavisam noteikti ne ziemā.

Re: Žigulis = sapnis

Posted: 30 Mar 2016, 22:17
by artyp
pusautomāt, ņemšu vērā :)
To, ka stūre daudz stingrāka, zinu, cik ļoti stingrāka, gan nezinu, bet baltrocis pavisam noteikti neesmu, domāju, ka pie tā pieradīšu. To, ka lidošana liela nesanāks, arī saprotu, nesanāks tik veikli kā ar Golfiņu, bet tieši tāpēc tā būtu kā svētdienas mašīna. Brauktu tur, kur kāda nokavēta minūte nebūtu no svara un pavisam noteikti ne ziemā.
Nu ja nebūs kā ikdienas mašīna tad vispār neredzu nekādu problēmu.Ņem un būsi laimīgs ;)

Re: Žigulis = sapnis

Posted: 30 Mar 2016, 22:59
by kurmis
Es, autor, tev silti iesaku vispirms izbraukt ar žiguli, tad arī tiksi skaidrībā ar saviem sapņiem. Savādāk var sanākt sačakarēt savas brīvdienas...
Viena lieta ir apskatīt uz ielas vecu un koptu auto, bet cita lieta ir ar to braukt.

Re: Žigulis = sapnis

Posted: 31 Mar 2016, 02:15
by Micuks
Neesmu ne kaislīgs žiguļu nodirsējs ne aizstāvis, cenšos būt reālists!
Pārkāpjot no golfa uz žiguli būs 95% būs vilšanās, cik ļoti atkarīgs no konkrētā eksemplāra!
Divas lietas ir skaidras, sapni piepildīt vajag un pirms tam izbraukt un sajust kas un kā vai ir vērts piepildīt sapni! te gan ir nianse, iespaidi būs atkarīgi ar cik labu vai sliktu eksemplāru veiks testa braucienu, sliktākais būs tad ja sanāks izbraukt ar labi sapucētu un forsētu, bet nopērkot standartu būs citas jušanas.

Žigulis stūrējas smagi, smagāk kā var iedomāties jo sevišķi ja piekare salikta jauna, lodbalsti, stūres šarnīri, ja nav eļļas stūres mehānismā. bremzējas salīdzinoši slikti, nekad nezini vai varēsi iedarbināt jo kas ar karburatoru, lai varētu droši braukt būs jāpārlasa praktiski viss. Auto skaļš un grabošs, sliktā aerodinamika dara savu. Lai kā uzlabotu interjeru aprīkotu ar ekstrām, forsētu dzinēju aerodinamiku bez flekša un svarkas neuzlabos. garus gabalus braukt nebūs komfortabli, ātrumu jūt ļoti izteikti, bet ja nav katru dienu jābrauc 100km vienā virzienā var izmantot arī ikdienā!

Būtībā žiguli nepērk ar vīziju, ka tur būs Bentlijs, vai, ka būs lamborghini diablo! Standarta auto cienītāji zinās kas un kā un to izmantos kā vienu no auto ar kuru, kad uznāk velme pašpāsēties, tūnotāji arī atrod veidu kā var uzlabot un piemērot.

Būtībā žigulis kā tāds nemaz nav slikts, man sāk pat vairāk iepatikties var uzlabot ritošo īpaši nesačakarējot oriģinalitāti ja tas ir būtiski, uzlabot transmisiju,  var forsēt dzinēju iegūstot jaudu un arī ekonomiju, uzlabot interjeru un eksterjeru. Labs mācību materiāls sportistiem iesācējiem. Ar aerodinamiku kā minēju gan ir kā ir, bet ar to var sadzīvot.

Pats nobraucu trīs gadus, ziemas intensīvi, vasarās mazāk, braucu gan uz darbu pa Rīgas pilsētu, gan uz laukiem Rīga-Ērgļi, gan pie draugiem Cēsis, Siguldā, Vecpiebalgā, Talsi. Braucām arī ekskursijās pa visu Latviju. kad bija pirmais 1.3 dzinējs bija reizes ka karburatora dēļ nepielec, auksts lec, silts pastāvot 10min nelec, bija ka no rīta jābrauc uz darbu, bet karburatoram kas noticis, bija ka akumulators izlādējies pa vienu nakti (jauns), bija ka mierinātājs salūzis un ķēde vaļīga, tieši pēc brauciena no Vecpiebalgas, atbraucām žiku nolikām, otrā dienā eju kurbulēju, bet grab ellē ratā, aizbraucu ar velo pēc jauna un uz vietas pie mājas nomainīju. Bija, ka lādēšana pazuda, bija tā kā anekdotē, ka baidies noslāpēt, ka var nepielekt :D bet kad to visu salabo tad ir labi un droši! remkomplektus līdz vajag gan.
Paralēli bija arī citi auto, pārsēdies uz citu uz nedēļu jūties kā citā gadsimtā un liekas, ka "iet" lupatās pēc žiguļa, bet ir atkal tā tieksme un velme braukt ar žiguli kā tas ir tagad :)

Vēl atcerējos, ka sievas māsica vairākus gadus nobraukāja ar 2106, par Rīgas pilsētu katru dienu Viestura prospekts- TC-Mols, kā arī Rīga-Ērgļi katras brīvdienas un vēl visur kur, normālas miesasbūves meitene bez īpaša treniņa, bet treniņu gan ieguva :)

Re: Žigulis = sapnis

Posted: 31 Mar 2016, 12:11
by Cheesecube's
Neesmu ne kaislīgs žiguļu nodirsējs ne aizstāvis, cenšos būt reālists!
Interesants stāsts:) ''Pa lielam'', laikam tā jau arī ir. Ir gan plusi, gan mīnusi. Bet kā otrais auto un vairāk brīvdienām un vasaras izbraucieniem man šķiet ka ir piemērots.

Man personīgi ļoti priecē braukt ar žigulīti, viens ir tas, ka pašam pozitīvas emocijas un smaids bieži sejā rodas. Otrs, tas, ka apkārtējie bieži atskatās, rāda pieklājīgus žestus:D ''thumbs up'' un tādā garā. Jau gados, opīši mēdz pieiet klāt arī, apjautājas. Parasti otrais teikums viņiem ir: "a man savos gados bija tur tāds žigulis"... Man liekas ka bērnudārznieki vispār nesaprot kas tas ir, žigulis. Tie skatās un rāda ar pirkstiem, it kā baigais retro.

Bet neaizmirsti, braukt ir jautri. Kad jāskrūvē, tad seja saviebjas...

Re: Žigulis = sapnis

Posted: 31 Mar 2016, 16:57
by niknaisxxx
Visvairāk arī tas biedē, jo īpaši fakts, kas iepriekš izskanēja, ka gadīsies, ka vienkārši bez iemesla nešķiļas klāt un neko nevar izdarīt. Vēl jo vairāk es nevarētu izdarīt, jo tur man pilnīgi tumša bilde :D

Re: Žigulis = sapnis

Posted: 31 Mar 2016, 18:16
by Micuks
niknaisxxx
Nav jau tā, ka gluži bez iemesla, iemesls ir vienmēr vienīgi tie iemesli ir vairāk kā citiem auto, karburatoros ir diezgan smalka ierīce un ja tas nav saremontēts tad noteikti ar laiku kas parādīsies, Arī Pēc pilna remonta mēdz kāda jaunā detaļa izjukt kā piemēram paātrinātāj sūkņa membrāna, vaina nav konstrukcijā, bet detaļu kvalitātē.

Cheesecube's:

Stāsti ir daudz, bet visus neuzrakstīsi un arī nevajag :)

Ar vīriem gados tā arī ir, man ilgākā saruna Statoilā ir bijusi, var teikt, divas stundas :D nāca klāt salīdzinoši bieži un stāstīja savus dzīves stāstus

Dzinējs tomēr ik konstruēts pirms daudziem desmitiem gadu, piemēram pielaides kloķvārpstai ir paredzētas uz tā laika eļļām, tāpēc klasikai mūsdienās slīpējot kloķvārpstu vajag izmantot pielaides no priekš piedziņas modeļiem 2108-2109, bet būtībā dzinējs ir konstruktīvi līdzīgs tiem pašiem golfa dzinējiem vienīgi ar konstruktīvām kļūdām un paviršu izpildījumu. Ķēde ir labāk kā zobsiksna resursa ziņā, bet motors ir skaļāks, spriegotāju mehānismi ir jāuzlabo ja grib klusāku un drošāku rezultātu. Būtībā tajos pašos golfos no rūpnīcas ir laba kvalitāte tāpēc tie auto arī ir uzticamāki un nav bieži jāremontē, kad žigulim izdara to pašu arī iegūst līdzīgu rezultātu.

Ar savējo žiguli diezgan labi iekļaujos mūsdienu satiksmē, no krustojumiem tāpat aizbraucu ātrāk kā lielākā daļa, vienīgi gribētos, lai labāk stūrējas, izdomāju visādus variantus arī elektrisko stūres pastiprinātāju, bet nonācu pie slēdziena, ka jādara savādāk uzlabojot bez kardinālām izmaiņām standarta stūres sistēmu.

Vairākas reizes šajā forumā ir bijušas viedokļu kaujas vai žigulis labs vai slikts, tam laikmetam bija labs jo nekā cita jau arī nebija, bija ārzemju analogi, kuri jebkurā gadījumā galvas tiesu augstāki, ne tāpēc ka konstruktori slikti, bet tāpēc, ka politika tāda bija, 95% gan intelektuālais potenciāls, gan ražošana gāja bruņošanās vajadzībām un padomju cilvēkam nekādu komfortu nevajadzēja, tas tika uzskatīts par buržuju izvirtību utt...
Man arī ir prieks braukt, ja nebūtu tad arī žiguļa nebūtu!
padomju laikos vectēvam bija zapiņš, sākuma ZAZ-965 vēlāk ZAZ-968A kad sanāca braukt uz laukiem ar krusttēvu, kuram bija pedantiski kopts VAZ-2106 likās cita pasaule, aizbraukt Rīga-Līgatne varēja 30-40min :)
Jebkurā gadījumā žiguli izvēlas ne komfortam un ātrai braukšanai ;)

Re: Žigulis = sapnis

Posted: 31 Mar 2016, 23:05
by kurmis
Par to izturību domāju, ka nevajag pārspīlēt. Par 1500eur var nopirkt sesto ļoti labā stāvoklī ar nobraukumu ap 100k km. Ritošajā visas sakaltušās un tekošās lietas nomainīs uzreiz, bet motoram nekas sarežģītāks par benzīna sūkņa membrānu neplīsīs. Manuprāt, svarīgākais ir izbraukt ar šo auto, lai saprastu, ka braukt prieka tur nekāda nav un nebūs. Štrunts ar stūri un sūdīgajām bremzēm - ar to visu var aprast. Bet tas ka pedāļi sākas uzreiz zem stūres, nevar aprast nekad!!! Sēdēšana pie stūres ir pielīdzināma zobu ārsta apmeklējumam, kad tu gaidi vizītes, lasi brauciena, beigas. Paradokss ir tajā, ka aizmugures piedziņa ir interesanta ziemā, bet ar vazu ziemā braukt nedrīkst, savukārt vasarā bez kondiškas, kas šodien ir pašsaprotama lieta - good luck.
Tā kā izbraukt ir obligāti!

Re: Žigulis = sapnis

Posted: 31 Mar 2016, 23:17
by Libris
Kā ta nav kondiška ? Veselas divas, tikai ar rokas vadību. :)