Moderator: Micuks
Tās ir tavas personiskās izjūtas un mums ir skaidrs, ka tev žigulis neder! bet vai tāpēc vajag citiem pa visām varītēm censties ieskaidrot, ka žigulis braukušai neder? vienam garšo siļķe citam rauj augšā, bet tas kam rauj augšā visiem stāsta cik viņa ir pretīgaPar to izturību domāju, ka nevajag pārspīlēt. Par 1500eur var nopirkt sesto ļoti labā stāvoklī ar nobraukumu ap 100k km. Ritošajā visas sakaltušās un tekošās lietas nomainīs uzreiz, bet motoram nekas sarežģītāks par benzīna sūkņa membrānu neplīsīs. Manuprāt, svarīgākais ir izbraukt ar šo auto, lai saprastu, ka braukt prieka tur nekāda nav un nebūs. Štrunts ar stūri un sūdīgajām bremzēm - ar to visu var aprast. Bet tas ka pedāļi sākas uzreiz zem stūres, nevar aprast nekad!!! Sēdēšana pie stūres ir pielīdzināma zobu ārsta apmeklējumam, kad tu gaidi vizītes, lasi brauciena, beigas. Paradokss ir tajā, ka aizmugures piedziņa ir interesanta ziemā, bet ar vazu ziemā braukt nedrīkst, savukārt vasarā bez kondiškas, kas šodien ir pašsaprotama lieta - good luck.
Tā kā izbraukt ir obligāti!
Švaki tev ir korektumu! tev ir tikai viens savs viedoklis! es aprakstīju abas puses.Manuprāt, esmu diezgan korekts, jo aicinu autoru pieņemt lēmumu pēc izbraukšanas, bet ar patiesiem faktiem motivēju šo izbraukšanas aktivitāti neizlaist.
Micuk, kāda jēga pirkt auto un to pārbūvēt, lai tas būtu braucams, ja var nopirkt uzreiz braucamu auto???
Par 1500 var nopirkt kā ļoti labu tā arī miskasti, vienkārši labu var nopirkt arī par 500eiro, tikai vajag meklēt un ss.lv nav tā primārā vieta kur meklēt, tur pārsvarā "biznesmeņi" ķer lielo piķi uz entuziastu rēķinaJa izlemtu par labu iegādei, tad tikai un vienīgi braucamu (kurmi, tas bija par žiguli attiecināts vai kā?). Esmu arī aktīvi skatījies sadaļu Mans Vaz, kur nereti tiek pieminēts, kā, kur, par kādu cenu iegādāts, kas plānā, kā notiek darbi. Tā nu izskaitļojot arī domāju, ka par 1500 ir iespējams atrast pietiekoši pieklājīgu žiksi. Bet jā, par to jau sen arī biju domājis, ja būtu iespēja noīrēt uz vienu dienu, kārtīgi izbraukties, tad jau sapnim vai nu pietuvinātos, vai atmestu
Nu mulkibas, Micuk. Jūs te nodiršat reāli žiguļus. Normāls žiguls nav skaļš un grabošs. Drizak graboša plastmasas apdare būs Golfam. Jā tu nokāpi no pilnīgi jauna Golfa vai citas auto, tad varbut žigulis arī liktos šausmīgs, bet kopumā šī mašīna ir īpatnēja, deļ savas formas, bet braukšanas ziņa pilnīgi normāla. Un bremzes,piemēram, 2106 ir labākas neka daudzām auto. Stūre nav viegla, bet nekas traģisks arī nav. Vobšem, nevajāg te parspīllet. P.S. Vispar forumu jasledz ciet. Pedejā laikā te raksta kaut kadas stulbības.Neesmu ne kaislīgs žiguļu nodirsējs ne aizstāvis, cenšos būt reālists!
Pārkāpjot no golfa uz žiguli būs 95% būs vilšanās, cik ļoti atkarīgs no konkrētā eksemplāra!
Divas lietas ir skaidras, sapni piepildīt vajag un pirms tam izbraukt un sajust kas un kā vai ir vērts piepildīt sapni! te gan ir nianse, iespaidi būs atkarīgi ar cik labu vai sliktu eksemplāru veiks testa braucienu, sliktākais būs tad ja sanāks izbraukt ar labi sapucētu un forsētu, bet nopērkot standartu būs citas jušanas.
Žigulis stūrējas smagi, smagāk kā var iedomāties jo sevišķi ja piekare salikta jauna, lodbalsti, stūres šarnīri, ja nav eļļas stūres mehānismā. bremzējas salīdzinoši slikti, nekad nezini vai varēsi iedarbināt jo kas ar karburatoru, lai varētu droši braukt būs jāpārlasa praktiski viss. Auto skaļš un grabošs, sliktā aerodinamika dara savu. Lai kā uzlabotu interjeru aprīkotu ar ekstrām, forsētu dzinēju aerodinamiku bez flekša un svarkas neuzlabos. garus gabalus braukt nebūs komfortabli, ātrumu jūt ļoti izteikti, bet ja nav katru dienu jābrauc 100km vienā virzienā var izmantot arī ikdienā!
Būtībā žiguli nepērk ar vīziju, ka tur būs Bentlijs, vai, ka būs lamborghini diablo! Standarta auto cienītāji zinās kas un kā un to izmantos kā vienu no auto ar kuru, kad uznāk velme pašpāsēties, tūnotāji arī atrod veidu kā var uzlabot un piemērot.
Būtībā žigulis kā tāds nemaz nav slikts, man sāk pat vairāk iepatikties var uzlabot ritošo īpaši nesačakarējot oriģinalitāti ja tas ir būtiski, uzlabot transmisiju, var forsēt dzinēju iegūstot jaudu un arī ekonomiju, uzlabot interjeru un eksterjeru. Labs mācību materiāls sportistiem iesācējiem. Ar aerodinamiku kā minēju gan ir kā ir, bet ar to var sadzīvot.
Pats nobraucu trīs gadus, ziemas intensīvi, vasarās mazāk, braucu gan uz darbu pa Rīgas pilsētu, gan uz laukiem Rīga-Ērgļi, gan pie draugiem Cēsis, Siguldā, Vecpiebalgā, Talsi. Braucām arī ekskursijās pa visu Latviju. kad bija pirmais 1.3 dzinējs bija reizes ka karburatora dēļ nepielec, auksts lec, silts pastāvot 10min nelec, bija ka no rīta jābrauc uz darbu, bet karburatoram kas noticis, bija ka akumulators izlādējies pa vienu nakti (jauns), bija ka mierinātājs salūzis un ķēde vaļīga, tieši pēc brauciena no Vecpiebalgas, atbraucām žiku nolikām, otrā dienā eju kurbulēju, bet grab ellē ratā, aizbraucu ar velo pēc jauna un uz vietas pie mājas nomainīju. Bija, ka lādēšana pazuda, bija tā kā anekdotē, ka baidies noslāpēt, ka var nepielektbet kad to visu salabo tad ir labi un droši! remkomplektus līdz vajag gan.
Paralēli bija arī citi auto, pārsēdies uz citu uz nedēļu jūties kā citā gadsimtā un liekas, ka "iet" lupatās pēc žiguļa, bet ir atkal tā tieksme un velme braukt ar žiguli kā tas ir tagad
Vēl atcerējos, ka sievas māsica vairākus gadus nobraukāja ar 2106, par Rīgas pilsētu katru dienu Viestura prospekts- TC-Mols, kā arī Rīga-Ērgļi katras brīvdienas un vēl visur kur, normālas miesasbūves meitene bez īpaša treniņa, bet treniņu gan ieguva