Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
G1RT5
Vazists
Posts: 17
Joined: 25 Mar 2016, 15:09
Automašīna: 2106
Location: Riga

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

20 Apr 2016, 12:18

Lidz 2004 gadam nav obligata migla... Man otram auto nav jo taisits USA tirgum...
 
User avatar
MartinsNagla
Vazists
Posts: 1
Joined: 21 Apr 2016, 09:58

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

21 Apr 2016, 10:03

Sveiki. Kāds var pateikt, kādā kārba un reduktors(no klasikas) labāks autosportaa?(Latgales kauss(
 
Zelts
Vazists
Posts: 2
Joined: 21 Feb 2016, 21:26
Automašīna: VAZ 21061
Location: Rīga

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

03 May 2016, 12:45

Sveiki! Interesēja vai kādam nav Ņivas starteris darba kārtībā?
 
User avatar
kristapsM
Vazists
Posts: 130
Joined: 16 Mar 2012, 09:50
Location: Rite

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

05 May 2016, 10:17

Sveiki. Kāds var pateikt, kādā kārba un reduktors(no klasikas) labāks autosportaa?(Latgales kauss(
Ja nav braukts vispār, tad sākumā uzliec to kas ir un tad skaties kas jāmaina uz ātrāku vai lēnāku. Vienam der 3,9, citam vajag bezmaz vai 4,7 pāri. Par standarta kārbu attiecībām un to kādu reduktoru sapārot lai pastāsta speciālisti labāk.
 
User avatar
pusautomats
Vazists
Posts: 641
Joined: 12 Jul 2013, 11:36
Automašīna: VAZ-21061, Golf MK3
Location: Rīga

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

06 May 2016, 00:39

Jautājums sekojošs. Man eskortam aizmugurē ir trumuļu bremzes, es gribu uzlikt disku. Ir zināms tas ka tās der no Ford focus MK1, respektīvi visa stupica noskrūvējas un pieskrūvējas pie eskorta balkas. viss pa skrūvēm der, tad tikai jautājums, ja viss der un nekas nav ne metināts ne ķūnēts, tehniskajā man piekasīsies? Jo tagadējās nu nekam neder, un ar 2.0l motoru, arī jāvar to mašīnu labāk apstādināt.
Kas ar Žiguli nav braucis, auto vadīt nemāk.
 
User avatar
kristapsM
Vazists
Posts: 130
Joined: 16 Mar 2012, 09:50
Location: Rite

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

06 May 2016, 10:03

Jautājums sekojošs. Man eskortam aizmugurē ir trumuļu bremzes, es gribu uzlikt disku. Ir zināms tas ka tās der no Ford focus MK1, respektīvi visa stupica noskrūvējas un pieskrūvējas pie eskorta balkas. viss pa skrūvēm der, tad tikai jautājums, ja viss der un nekas nav ne metināts ne ķūnēts, tehniskajā man piekasīsies? Jo tagadējās nu nekam neder, un ar 2.0l motoru, arī jāvar to mašīnu labāk apstādināt.
Teorijā, manuprāt nedrīkst, bet praksē, ja vien apskates čalis nezin no galvas kāda tipa bremzes visiem auto modeļiem kuros gados ir bijušas, kā arī nevar redzēt darbu pēdas, tad būtu jābūt bez problēmām. Bet ar tiem čaļiem ir visādi. Es evakuatoram piecus gadus gāju skati bez problēmām, tad vienu gadu pie*isās pie stūres garenstieņa, jo redz esot metināts bijis, kaut visu laiku tāds ir bijis un nekas nav ticis ne mainīts, ne metināts :D Nākamajā gadā aizvedām uz skati ar to pašu stieni un nekādu problēmu :D
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

06 May 2016, 10:44

Jautājums sekojošs. Man eskortam aizmugurē ir trumuļu bremzes, es gribu uzlikt disku. Ir zināms tas ka tās der no Ford focus MK1, respektīvi visa stupica noskrūvējas un pieskrūvējas pie eskorta balkas. viss pa skrūvēm der, tad tikai jautājums, ja viss der un nekas nav ne metināts ne ķūnēts, tehniskajā man piekasīsies? Jo tagadējās nu nekam neder, un ar 2.0l motoru, arī jāvar to mašīnu labāk apstādināt.
Par šito esmu zvanījis uz miera ielu un runājis,kā arī ar inspektoriem, tas gan bija pirms daudziem gadiem un par japāņu auto, bet būtību nemaina.
Ja burtiski tad ja eskortiem disku bremzes nav bijušas no rūpnīcas un ja nav ijušas tajā laika periodā tad nedrīkst, vienkārši izsakoties neko ķīmiķot no citiem modeļiem nedrīkst! Bet praktiski ja der no cita modeļa un vai no cita laika perioda tās pašas markas auto bez pārbūvēm tad neviens neko nepiesiesies. Viss atkarīgs no inspektora, vai pamanīs, vai zinās un daudzi tomēr zin un vai būs interese uz to iegāzt!

9.7. veikt izmaiņas bremžu iekārtā (izņemot tās pašas markas cita modeļa bremžu vakuuma pastiprinātāja uzstādīšanu kopā ar galveno bremžu cilindru, ja pēc šādas pārbūves tiek nodrošināta bremžu iekārtas atbilstoša darbība);
13.2. veikt izmaiņas bremžu iekārtā (izņemot bremžu loku izvērsuma regulēšanas mehānisma, bremžu kameru un energoakumulatoru maiņu pret citu marku un modeļu attiecīgajām sastāvdaļām, ja pēc šādas pārbūves tiek nodrošināta bremžu iekārtas atbilstoša darbība);

Šie ir vispārīgie noteikumi, detalizētie bija miera ielā, man kur arī bija bet neatrodu uzreiz.
 
User avatar
pusautomats
Vazists
Posts: 641
Joined: 12 Jul 2013, 11:36
Automašīna: VAZ-21061, Golf MK3
Location: Rīga

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

06 May 2016, 14:11

Liels paldies! Zinu ka esīšiem nāca disku bremzes bet tie bija RS modeļi, bet tik smalki uz aci neviens nepateiks, kāda balka utt.  Vārdu sakot jāliek virsū un tad jau redzēs. Itkā ļoti veiksmīgi skati eju, otro gadu bez neviena aizrādījuma, labi ka viņam 2.0l izskatās tā pat kā 1.6l vismaz tur neko pateikt nevar :D . Es tā biju dzirdējis, ja viss der un nav jāpārtaisa, tad itkā nepiesienās. 
Kas ar Žiguli nav braucis, auto vadīt nemāk.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

06 May 2016, 14:22

Motora tilpums ir vienalga, galvenais, lai der OEM stiprinājumi!
Ja mainās cilindru skaits tad ir jāveic reģistrācija, bet tas tikai tad ja motors ir no tā paša modeļa un der uz OEM stiprinājumiem.
 
User avatar
pusautomats
Vazists
Posts: 641
Joined: 12 Jul 2013, 11:36
Automašīna: VAZ-21061, Golf MK3
Location: Rīga

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

06 May 2016, 23:01

Motora tilpums ir vienalga, galvenais, lai der OEM stiprinājumi!
Ja mainās cilindru skaits tad ir jāveic reģistrācija, bet tas tikai tad ja motors ir no tā paša modeļa un der uz OEM stiprinājumiem.

Motors, ir hibrīds, bet viss der, tapēc arī nesatraucos.
Kas ar Žiguli nav braucis, auto vadīt nemāk.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests