Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderator: Micuks
Kāpēc tikkai šaibinieku? Man krosā stāv gliemezis un nav nekāda vaina ,strādā labi un savu funkciju pilda kā arii daudziem Lada rx braucējiem arii taču ir gliemezis un diezvai liktu ja būtu slikts variants.1. variants ir šeit:
http://www.race-parts.eu/lv/?VAZ___VAZ_ ... e_elementi
Gliemežnieku pērc tikai tad ja brauc pa ielu. Sprintiem, trasēm, driftam - tikai šaibinieku.
Iesaku kaut vai video simulācijas paskatīties un izpētīt konkrēti žiguļiem piedāvātos bloķus!Diemžēl neesmu ne fiziķis ne inžinieris, tādēļ padziļināti izskaidrot to nespēšu. Es šo atšķīrību redzu dažādos saskares (berzes) virsmu laukumos. Šaibiniekam šī virsma ir krietni lielāka, tādēļ spēj izturēt lielākas slodzes un spēj izturēt slodzes ilgtemiņā. Protams apkope un bloķēšanas stipruma regulēšana ir daudz vieglāka šaibiniekam.
No personīgās pierdzes, bija gliemežveida LSD uz priekšpeidziņas sporta auto, bet ar visu to iekšējais rats līkumā spolēja. Tagad kad ir šaibinieks, nekas tāds neatkārtojas. Šaibinieks pēc vienas sezonas izbeidzās.
Vazam tagad ir šaibinieks un pēc 10 min aktīvas sportošanas, aizmugurējam reduktoram roku nevar pielikt jo viss ir uzkarsis. Manuprāt tā ir laba pazīme, jo pierādā to ka bloķis visu laiku tiešām strādā un ar berzes palīdzību pastāvīgi sabloķē velkošos ratus.