Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
User avatar
ed-gars
Vazists
Posts: 17
Joined: 27 Jan 2017, 16:29
Location: Rīga

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

12 Oct 2018, 12:01

Vai atšķirās izplūdes kolektors 1,3 no 1,6 klasikas motoriem?
Labprāt nopirktu 1,6 izplūdes kolektoru.
2106 | 1.6 (130zs)
 
User avatar
pusautomats
Vazists
Posts: 641
Joined: 12 Jul 2013, 11:36
Automašīna: VAZ-21061, Golf MK3
Location: Rīga

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

12 Oct 2018, 14:38

Neatšķiras. 
Kas ar Žiguli nav braucis, auto vadīt nemāk.
 
RENIO
Vazists
Posts: 30
Joined: 15 Aug 2018, 23:08

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

14 Oct 2018, 18:34

Iesakat, kur var iegādāties šos lampu visierus par labu cenu?
ebay/veikali
Image
 
Redcupra
Vazists
Posts: 13
Joined: 07 Jul 2018, 12:49

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

14 Oct 2018, 20:44

Lada moscow ir ebay.co.uk veikals
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

23 Oct 2018, 18:23

Sveiki , Esmu nopircis 2106 vaz , un gribētos uzbūvēt foršu , jaudīgu žigulīti. Ar kuru varētu ziemā patrakot , un arī slapjā laikā Kādu līkumu paņemt sāniski. Gribu uzzināt kas pareizāk būtu jādara , jāmaina un tt.. Protams piekrītu ka vieglāk būtu nopirkt bmw , bet smuks , jaudīgs žigulis , nu nav tas pats kas bmw. 
1. Kas jādara ar motoru? Pagaidām ir 1.3
2. Kas jādara ar piekari , un tt
3. amortizāciju 
Man jautājums ir gan jau 100x , pārunāts un tt , bet tomēr gribētos lai paskaidro tuvāk to visu , cerēšu uz palīdzību.
Sveiks!
Ziemā var labi patrakot ar standarta žiguli, ceļi slideni galvenais piemeklēt atbilstošas riepas, kuras ne tikai labi izslīd, bet arī notur uz ceļa kad slīdēšana nav vajadzīga, lai auto būtu vadāms. Tikai par labu nāks motora sakopšana, savest kārtībā gāzu sadales mehānismu, uzlikt regulējamo zvaigzni, lai var precīzi noregulēt. Jaunas sveces, svečvadus, filtrus, eļļas motorā, kārbā reduktorā, pie meistara noregulēts karburatoros tas ar nosacījumu, ka motors ir dzīvs tam ir kompresija un karburators ir vesels. Tālāk var piemeklēt atbikstošāku reduktoru un arī ar riteņu diametru. Ja motors šķiet vājš var uzlikt īsāko standarta klasikas galveno pāri vai reduktoru 4.44 ja finanses ļauj no Krievijas var pasūtīt tūninga kantoru ražotos ar vēl mazāku attiecību. Reduktoru salikt un oregulēt atstarpi vajadzēs pie speciālista

Bet ja vajag jaudīgu žigulīti tad vienkāršākais un lētākais variants ir motora maiņa. Gan tehniski vienkārši, gan juridiski, lai var iziet tehnisko apskati (Ja tāda ir vajadzīga) ir ņemt motoru no priekšpiedziņas žiguļiem 1.6l DOHC. Ideālākais variants atrast donoru visu auto no kā var paņemt motoru un arī elektrisko pusi, jāatkodē imobilizēs (ja tas nav izdarīts). Kā tehniski šādu motoru ielikt klasikas žigulī tev pastāstīs šī foruma biedrs, cilvēks ar segvārdu- pusautomats   Šiem motoriem ir liels potenciāls, tos turbinizē un tiem ir pieejamas daudz tūninga detaļas. Bet kvalitatīvām izklaidēm gudri sakomplektējot transmisiju un riteņus būs vairāk kā pietiekošs jo sevišķi ziemā. Ar  biedra pusautomats žigulīti ir pabraukts tā kā informācija ir faktiska.

Ja tomēr šāds variants neder un gribas būvēt standarta motoru tad jāmeklē motors ar lielāko tilpumu, lielākais tilpums ir 1.8l no 212130 bet to ir ļoti grūti atrast mūsu platuma grādos. Vieglāk atrodams ir ņivas 1.7l motors un te nu ir jāizdomā vai degvielas padeve būs ar karburatoru vai iešprici. Abejādi var sabūvēt jaudīgu motoru, bet ar karburatoru tas būs sarežģītāk.
Tālāk tādas 100% receptes nav ir dažādi varianti, kādu kloķvārpstu vajadzēs, kādu sadales vārpstu vajadzēs, viens no otra atkarīgs. Vienkāršākais variants un pieejamākais ir 1.7 urbjam cilindrus uz 84mm honēšana, virsmas slīpēšana utt...  Jaunus virzuļus uz 84mm, meklējam kloķvārpstu uz 84 tā ir tā pati kas nāk ņivas 212130 motoram, "kompozīcija" sanāks 84x84 (ja ir līdzekļi var meklēt uzreiz kloķeni ar 90mm gājienu, bet te atkal spēle ar virzuļiem). Būvējam galvu,galvas kanālu portēšana, kolektoru portēšana un salāgošana ar galvas kanāliem, vārsti atvieglināti T veida (ideālā variatā būtu pārbūvēt uz lielajiem vārstiem, bet te pie izmaksām vismaz 1000€ jāreiķina klāt), apstrādātas vārstu sēžas, jaunas vadīklas, vārstu atsperes var piemeklēt stingrākas, bet pārspīlēta rī nedrīkst tur viss ar prātu pēc aprēķiniem. Būtiska ir sadales vārpstas izvēle, tas viss jārēķina, pacēlums grādi. Tur vēl var turpināt dikti daudz. Kad visi lielie darbi izdarīti un detaļas ir uz rokas tas viss ir jāsaliek kopā, salikt var jebkurš, kurš māk strādāt ar instrumentu, bet galvenais to visu ir noregulēt un to var tikai speciālists. Degvielas padeve ir atkal atsevišķa tēma, iešprices gadījumā pareizākās variants būtu programmējamais vadības bloks, kuru uz stenda vai gaitā speciālists noregulē. Karburatora gadījumā ir vēl grūtāk noregulēt, lai visos režimos motors strādātu korekti, šādu darbu tik un tā dara uz jaudas stenda. Standarta motoram pietiek paskrūvēt skrūvītes pēc grāmatas, bet būvētam ir vajadzīga individuāla regulēšana. Īsāk rakstot sabūvēt motoru ar jaudu uz 130 izmaksās tuvu 4k/€ . Piemēram savu motoru es būvēju pats, vienkāršs variants bez virzuļgrupas maiņas, virsmu slīpēšanas darbi kantorī, tas man izmaksāja 800€ jauda ir ap 100zs.
Jaudīgs motors ir tikai viena "monētas" puse, lai izmantotu jaudīgo motoru vajag, lai auto vadās, brauc un slīd tur kur tev vajag, bet diemžēl žigulim stūres iekārta ir problēma, stūre ir smaga un daudz jāgroza stūres reduktora dēļ. Leņķi var mainīt zāģējot "soškas", bet tas ļauj tikai vairāk riteņus izgriest, paliek vēl grūtāk un vairāk apgriezieni lock to lock, protams var likt visādus "drifta" plauktus, bet tas tik un tā nemaina iepriekš minēto problēmu. Lai varētu kvalitatīvi driftēt nevis pastāvīgi cīnīties ar stūrēšanu (kā to darīja mūsu senči autosporta laikā kad nekas cits bez padomju auto nebija) (skilu gan viņi uztrenēja)) tad kopā ar drifta setapu būs jāpārtaisa arī stūres mehānisms, jāuzstāda reduktora vietā "reika" . Tam visam vēl klāt nāk "spēle" ar transmisiju, riteņiem. Nu tas tā īsumā.
 
Revix
Vazists
Posts: 18
Joined: 05 Jan 2018, 17:37

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

17 Nov 2018, 17:42

Sveiki,

Ir nepieciešams noņemt bremžu suportu priekšā, 2107. Aprāvu augšējo skrūvi, ir kādi paņēmieni/idejas kā dabūt vaļā? PS: 16 muciņu nevar uzsist un metināmais nav pieejams.
 
User avatar
Миша
Vazists
Posts: 1412
Joined: 30 Aug 2009, 21:13
Location: Universe

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

18 Nov 2018, 08:09

Nogriezt ar fleksi pašu aluminija cilindriti.
Power is nothing without quattro
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

18 Nov 2018, 22:40

Paņem  17 muciņu un starp muciņu un skrūves galvu iebāz bleķi, pietiks uz vienu kanti, uzsit muciņu ar bleķi virsū un griez vaļā.
 
Revix
Vazists
Posts: 18
Joined: 05 Jan 2018, 17:37

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

06 Jan 2019, 19:49

Gribēju likt bremžu suportā cilindrīšus. Biju redzejis ka viņus ir jāiesit ar kādu āmurīti piemēram. Bet es kad liku viņi vienkārši iegāja bez piepūles. Vai tam tā būtu jābūt? Neliekas droši.

Image
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

06 Jan 2019, 20:32

Jo mazāk kustās jo labāk, viņiem ir filsātori plundžri ar atsperītēm!

Who is online

Users browsing this forum: Google Adsense [Bot] and 14 guests