Page 292 of 364

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 25 Dec 2015, 14:21
by Fiat 124
Vai kāds no vīriem zin kur varētu būt kāds volvo šrots rīgas apkaimē? Vajag 940 sedana pakaļējo spārnu. varbūt kādam kāds kuzovs mētājas? :angel:
Labs šrots ir Ropažos! https://www.ss.lv/msg/lv/transport/spar ... pghdl.html

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 25 Dec 2015, 19:02
by Harinss
Jautājums tāds, vai palielinot degvielas sūkņa flanča blīvju biezumu ir iespejams samazināt degvielas patēriņu?

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 25 Dec 2015, 19:13
by Micuks
Var jā un pie reizes padarīt degmaisījumu liesu :lol:
Kam tādas muļķibas vajadzīgas?

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 25 Dec 2015, 19:27
by Harinss
Var jā un pie reizes padarīt degmaisījumu liesu :lol:
Kam tādas muļķibas vajadzīgas?
Nu lieta jau tāda ka motors(1.6) pēc kapitālā remonta un nostavējis 10 gadus dīkstāvē, samainīju filtrus un eļļu ,bet motors ēd tik nenormāli daudz degvielu, kaut gan iepriekšējais motors(1.3) ar tieši to pašu karburātoru un vienu neejošu cilindru ēda 3 reizes mazāk. Tagad iedarbinot dzinēju un uzsildot to aiziet aptuveni 0.4l benzīns. :D

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 25 Dec 2015, 19:32
by Micuks
Tas auto ir krūmu gonkām?
Dzinēja virzuļgrupa kādā stāvoklī, nav sarūsējusi, kompresīja mērīta? karburātors saregulēt pēc jaunā dzinēja?
No tukša gaisa neviens dzinējs nepārtiek, jautājums pa cik ilgu laiku tie 400ml tiek iztērēti?

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 25 Dec 2015, 19:41
by Harinss
Tas auto ir krūmu gonkām?
Dzinēja virzuļgrupa kādā stāvoklī, nav sarūsējusi, kompresīja mērīta? karburātors saregulēt pēc jaunā dzinēja?
No tukša gaisa neviens dzinējs nepārtiek, jautājums pa cik ilgu laiku tie 400ml tiek iztērēti?
Īsti krūmu gonkām nē, bet par kompresiju runānjot, mērīta nav ,bet sajūta ka vajadzētu būt normālai ,jo visi cilindri strāda labi un kad mainīju karteri virzuļi no apakšas bija galīgi svaigi. Kompresija tuvākajā laikā tiks izmērīta. Un tas benzīna daudzums tiek patērētd aptuveni 5 min laikā. Karburatorā ir regulets tikai pludiņkameras līmenis uz maksimāli zemāko.

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 25 Dec 2015, 20:19
by Micuks
Rēķini, ka auksts dzinējs ar čoku kamēr uzsilst ēdīs vairāk kā kad ir darba temperatūrā, un mērīt ar pudeli cik noēd minūšu laikā nav īsti pareizi, jāmēra ir cik noēd uz 100km, uz pilnu bāku vai pusi bākas tos 400ml neredzēs, bet lejot pudelē izkatās, ka rij 50 uz 100 :crazy: par piecām minūtēm mierīgi var noēst 400ml ar čoku vai pat auksts dzinējs bez čoka.

Met tās muļķības no galvas ārā, līmenim ir jābūt tādam kādam jābūt, nekādu zemāko nevajag, sūknim ir jāpumpē tik cik jāpumē, visas regulēšanas notiek ar karburātoru, nevis pazeminot vai samazinot, tā tikai tiksi pie izdegušiem vārstiem un sēžām kā arī paŗejam tas nav diži veselīgi!

No ilgstošas stāvēšanas var izrūsēt cilindros bedrītes, pierūsēt gredzeni tā bojājot cilindrus un gredzenus!

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 26 Dec 2015, 09:21
by kunkuls
Nu līmeni pludiņtelpā laikam vajadzēja starp 12-17mm(kā nu kuram patīk) un es regulēju laikam apgāžot karbuartora augšu otrādi un starp pludiņu un korpusu liku starpā 8mm urbi un tad bija kaut kāds vidusceļš. Par dīzēm gan vairs neatceros, jo sen neesmu tur līdis.
Varbūt tomēr kļūdos ar cipariem, bet galvā sēž šādi skaitļi un tie nav no grāmatām, bet no žiguļu laikmeta cilvēkiem :)

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 26 Dec 2015, 10:07
by pusautomats
Ja gribi visu par karbiņiem redzēt sameklē youtube Наиль Порошин, viņš visu izstāsta, sataisīju sev karbiņu pēc viena no viņa video, un viss strādā lieliski, lec ideāli, ēd 9-10L bet tas ar manu braukšanu. :Latvija:

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 26 Dec 2015, 12:27
by Micuks
Līmenim ir jābūt nevis kā nu kurš grib, bet tādam kādam jābūt un jābūt ir slīpumā pa vidu!

Karbiķi ir jāregulē ar gāzu analizātoru jo citādi skrūvīšu grozīšana pēc čufāna ir kas līdzīgs kā skatīties youtube video ar izslēgtu vai bez monitora :D