Likt vajag tos, kuri ir no viena gabala frēzēti, tādus no gabaliem metinātus nevajag!
Es pēc visas iegūtās informācijas šajā sakarā izvēlējos tomēr standarta spriegotāju ar gumiju, tomēr šķita kā labāk, ka slīd pa gumiju caur eļļas plēvīti. Bet resursa ziņā ar noteikumu, gultnis ir labs, Diemžēl sliktās kvalitātes dēļ Krievijas spriegotājiem mēdz atdalīties gumija, bet padomju laika ražojumiem no vecuma, bieži vien starp metālu un gumiju jau ir rūsa un pēc uzlikšanas ātri izbeidzas. No šāda viedokļa šādam variantam resurss būs lielāks un mazāka iespēja, ka kas notiks arī ar nosacījumu, ka pareizi un labi uztaisīts, ka nav šķībs un zobrats necentrēts. Bet autobūvē, tam pašam bmw, tomēr tiek lietoti slīdošie spriegotāji.......... Jaunajiem žiguļu motoriem arī ir plasmasnieki. Bez tam kad gribēju izmēģināt savam motoram cenas šādam spriegotājam bija ap 50eiro. Neuzskatu, ka ir tās summas vērts. Nākotnē doma ar frēzētāja palīdzību uzbūvēt vairākus, testam.